Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam pewien problem z renderowaniem ostrych krawedzi ktore wygladaja jak postrzepione uzywam filtra SINC oraz Adative DMC min.1 / max.4 Treshold 0.010. Gdzie moze byc rozwiazanie takiego problemu jak w zalczniku.

 

Wydaje mi sie ze zwiekszanie min. i max. subdiv zbytnio nie pomaga.

 

krawedziefm1.th.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

cześć, spróbuj fixed rate na 6 z filtrem miczeli-netraweli. przy fixed fajnie jest dać więcej sampli w materiałach lub tam światłach żeby pozbyć się szumu ale to powolna metoda.

 

przez trzy lata staram się znaleźć dobre ustawienia aa w vrayu a on wciąż mnie trwoży. za tydzień pewnie poleciłbym coś innego x)

Napisano
  • Autor

Niestety nie ma tego filtra w VR pod Maya. Akurat najczesciej korzystam z Adaptive DMC i wlasnie chce znalezc recepte bez zmiany na cos innego zachowuja ostra jakosc obrazu.

Napisano

ja czasami podbijam DMC na min 5 max 15 ale to czasami a moze masz filter sharepen .. cos tam

Napisano

dmc na min 1 max 8, clr threshold na 0,005~0,008

 

skutek: w wiekszosci przypadkow brak szumu (a jak wystepuje to zwiekszasz wartość max i jednoczesnie zmniejszasz clr_threshold) i super aa

Napisano

tym razem dobrze mówi SWRSC, ja tez daje 1 i 8 ale clr na 0.002 i jest good

Napisano
  • Autor

Dzieki za info bede musial to sprawdzic.

 

Pisalem tez do Vlado z ekipy ChaosGroup i jak sie okazalo w wiekszosci przypadkow taki efekt nie jest bezposrednio spowodowany slabym AA a pojawia sie w zwiazku z tym jesli krawedzie obiektow sa zbyt jasne, wlaczenie Clamp output i Sub-pixel mapping zniwelowalo efekt.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności