Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam pewien problem z renderowaniem ostrych krawedzi ktore wygladaja jak postrzepione uzywam filtra SINC oraz Adative DMC min.1 / max.4 Treshold 0.010. Gdzie moze byc rozwiazanie takiego problemu jak w zalczniku.

 

Wydaje mi sie ze zwiekszanie min. i max. subdiv zbytnio nie pomaga.

 

krawedziefm1.th.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

cześć, spróbuj fixed rate na 6 z filtrem miczeli-netraweli. przy fixed fajnie jest dać więcej sampli w materiałach lub tam światłach żeby pozbyć się szumu ale to powolna metoda.

 

przez trzy lata staram się znaleźć dobre ustawienia aa w vrayu a on wciąż mnie trwoży. za tydzień pewnie poleciłbym coś innego x)

Napisano

Niestety nie ma tego filtra w VR pod Maya. Akurat najczesciej korzystam z Adaptive DMC i wlasnie chce znalezc recepte bez zmiany na cos innego zachowuja ostra jakosc obrazu.

Napisano

dmc na min 1 max 8, clr threshold na 0,005~0,008

 

skutek: w wiekszosci przypadkow brak szumu (a jak wystepuje to zwiekszasz wartość max i jednoczesnie zmniejszasz clr_threshold) i super aa

Napisano

Dzieki za info bede musial to sprawdzic.

 

Pisalem tez do Vlado z ekipy ChaosGroup i jak sie okazalo w wiekszosci przypadkow taki efekt nie jest bezposrednio spowodowany slabym AA a pojawia sie w zwiazku z tym jesli krawedzie obiektow sa zbyt jasne, wlaczenie Clamp output i Sub-pixel mapping zniwelowalo efekt.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności