Napisano 6 Styczeń 200817 l Mam pewien problem z renderowaniem ostrych krawedzi ktore wygladaja jak postrzepione uzywam filtra SINC oraz Adative DMC min.1 / max.4 Treshold 0.010. Gdzie moze byc rozwiazanie takiego problemu jak w zalczniku. Wydaje mi sie ze zwiekszanie min. i max. subdiv zbytnio nie pomaga.
Napisano 7 Styczeń 200817 l cześć, spróbuj fixed rate na 6 z filtrem miczeli-netraweli. przy fixed fajnie jest dać więcej sampli w materiałach lub tam światłach żeby pozbyć się szumu ale to powolna metoda. przez trzy lata staram się znaleźć dobre ustawienia aa w vrayu a on wciąż mnie trwoży. za tydzień pewnie poleciłbym coś innego x)
Napisano 7 Styczeń 200817 l Autor Niestety nie ma tego filtra w VR pod Maya. Akurat najczesciej korzystam z Adaptive DMC i wlasnie chce znalezc recepte bez zmiany na cos innego zachowuja ostra jakosc obrazu.
Napisano 7 Styczeń 200817 l ja czasami podbijam DMC na min 5 max 15 ale to czasami a moze masz filter sharepen .. cos tam
Napisano 7 Styczeń 200817 l dmc na min 1 max 8, clr threshold na 0,005~0,008 skutek: w wiekszosci przypadkow brak szumu (a jak wystepuje to zwiekszasz wartość max i jednoczesnie zmniejszasz clr_threshold) i super aa
Napisano 7 Styczeń 200817 l tym razem dobrze mówi SWRSC, ja tez daje 1 i 8 ale clr na 0.002 i jest good
Napisano 7 Styczeń 200817 l Autor Dzieki za info bede musial to sprawdzic. Pisalem tez do Vlado z ekipy ChaosGroup i jak sie okazalo w wiekszosci przypadkow taki efekt nie jest bezposrednio spowodowany slabym AA a pojawia sie w zwiazku z tym jesli krawedzie obiektow sa zbyt jasne, wlaczenie Clamp output i Sub-pixel mapping zniwelowalo efekt.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto