Rascal Napisano 6 Styczeń 2008 Share Napisano 6 Styczeń 2008 Mam pewien problem z renderowaniem ostrych krawedzi ktore wygladaja jak postrzepione uzywam filtra SINC oraz Adative DMC min.1 / max.4 Treshold 0.010. Gdzie moze byc rozwiazanie takiego problemu jak w zalczniku. Wydaje mi sie ze zwiekszanie min. i max. subdiv zbytnio nie pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 7 Styczeń 2008 Share Napisano 7 Styczeń 2008 cześć, spróbuj fixed rate na 6 z filtrem miczeli-netraweli. przy fixed fajnie jest dać więcej sampli w materiałach lub tam światłach żeby pozbyć się szumu ale to powolna metoda. przez trzy lata staram się znaleźć dobre ustawienia aa w vrayu a on wciąż mnie trwoży. za tydzień pewnie poleciłbym coś innego x) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rascal Napisano 7 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 7 Styczeń 2008 Niestety nie ma tego filtra w VR pod Maya. Akurat najczesciej korzystam z Adaptive DMC i wlasnie chce znalezc recepte bez zmiany na cos innego zachowuja ostra jakosc obrazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demigod Napisano 7 Styczeń 2008 Share Napisano 7 Styczeń 2008 ja czasami podbijam DMC na min 5 max 15 ale to czasami a moze masz filter sharepen .. cos tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 7 Styczeń 2008 Share Napisano 7 Styczeń 2008 dmc na min 1 max 8, clr threshold na 0,005~0,008 skutek: w wiekszosci przypadkow brak szumu (a jak wystepuje to zwiekszasz wartość max i jednoczesnie zmniejszasz clr_threshold) i super aa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 7 Styczeń 2008 Share Napisano 7 Styczeń 2008 tym razem dobrze mówi SWRSC, ja tez daje 1 i 8 ale clr na 0.002 i jest good Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demigod Napisano 7 Styczeń 2008 Share Napisano 7 Styczeń 2008 racja min1 moj blad sorrki :( bez kawy pisany post :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rascal Napisano 7 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 7 Styczeń 2008 Dzieki za info bede musial to sprawdzic. Pisalem tez do Vlado z ekipy ChaosGroup i jak sie okazalo w wiekszosci przypadkow taki efekt nie jest bezposrednio spowodowany slabym AA a pojawia sie w zwiazku z tym jesli krawedzie obiektow sa zbyt jasne, wlaczenie Clamp output i Sub-pixel mapping zniwelowalo efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
airmoss Napisano 1 Luty 2008 Share Napisano 1 Luty 2008 SWRSC a AA filter wylaczony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 1 Luty 2008 Share Napisano 1 Luty 2008 SWRSC racje ma... i bez filtra jest gitara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się