Szpitalnik Napisano 7 Styczeń 2008 Napisano 7 Styczeń 2008 Witam wszystkich! Ujawniam sie pchany chęcią skorzystania z waszych rad : ) Jestem dość początkujący w dziedzinach "sztuki elektronicznej", dlatego prosze o liczne rady (może mi powiecie jak skutecznie i szybko kolorować w ps?). Jedna z prac: Postaram sie na bieżąco aktualizować moją teczke. Pozdrawiam
Szpitalnik Napisano 14 Styczeń 2008 Autor Napisano 14 Styczeń 2008 Hmm widzę że nie lubicie tu nowych:], bynajmniej ni bee sie poddawał będę szukał pomocy u lepszych. Tak wiedz mam graficzke w sumie tylko postaci miało być i tło ale zaczynałem już z pięć razy i jakoś nie wychodzi. Tymczasem może powiecie co można dalej robić z postacią żeby nadać jej więcej życia... Będę wdzięczny za każdy konstruktywny komętarz : ) Szpitalnik: powiększenie:
miriam Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 Witaj na forum O maruda :] hmm, lubimy. Daj mu trochę oddechu, tj. powiększ kadr, zapodaj jakieś wzgórza pola bitewne zamek cokolwiek, bo mu tak smutno stać samemu ;). //Pozdr. 1
Szpitalnik Napisano 15 Styczeń 2008 Autor Napisano 15 Styczeń 2008 Hmm na tle miało być dużo ludzi, mieli sprawiać wrażenie ruchu i życia. Niestety nie moge jakoś osiągnąć zamierzonego efektu może jakieś pomysły ( ciągle próbuje rozmazanym pędzelkiem)
OMAM Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 Ja się będę powtarzać jak katarynka, podpatrywać, podrysowywac czyli jak to robią inni ci lepsi, korzysta z referek . A tak ode mnie ,jak chcesz zrobi jakąś bardziej rozbudowaną scenkę najlepiej rozrysować sobie prosty szkic na niewielkim obszarze czy kartki czy niewielkiej rozdziałce no a potem to już nauka praktyka i galopujący progres, czego ci życzę bo widać że masz dryg do tego. A co do pędzli to lepiej używa twardych to tak z własnego doświadczenia