Skocz do zawartości

Problem ze swiatlem


Gekon

Rekomendowane odpowiedzi

zrobilem prosta scene w srodku jednego pokoju dalem omni i jak wyrenderuje to swiatlo od omni jak by przebija sie przez sciany i oswietla inne sciany ktorych nie powinno. chcialbym by oswietlalo tylko sciany wewnatrz pokoju, zadnej sciany ktora jest gdzie na zewnatrz. Co by trza zmienic?? mental rayem renderuje nic nie zmienialem z ustawieniami, a i tak przy okazji co by trza zmienic w ustawieniach zeby to jakos realniej wygladalo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gekon

polecam zaznajomić się z miłym w dotyku i funkcjonalnym klawiszem

 

F1

 

 

pomoże Ci on poznać podstawy o jakie się aktualnie pytasz.

 

I prosiłbym też o przeczytanie wątku w regulaminie nt. zadawania pytań oraz dział FAQ gdzie znajdziesz masę pożytecznych informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mylisz sie SWRSC bo szuklaem ale tu na forum znalazlem tutka jak zrobic fontanne ale trzeba sciagnac emiter czasteczek particle+ . A ja chcialem sie dowiedziec czy mozna zrobic wode innym sposobem?? bez sciagania tego emitera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic się nie mylę. Nie ograniczaj sie do przeszukania tylko tego forum. Na seicie znajdziesz mnóstwo informacji, ale niekoniecznie czysto "jak zrobic fonatnne". Znajdziesz np tutek odnośnie tworzenia iskier czy też gejzera i już możesz to łyknąć - zmienisz kilka parametrów i sam zrobisz fontanne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności