Gość bijek Napisano 8 Styczeń 2008 Share Napisano 8 Styczeń 2008 Witam Jak ustawić w Material Editor większą ilość tekstur niż standardowe 24? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 8 Styczeń 2008 Share Napisano 8 Styczeń 2008 nie da sie jak przypiszesz materiał jakiemuś obiektowi w scenie to będzie own w tejże scenie i będziesz mógł użyć jego slot w material editorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość bijek Napisano 8 Styczeń 2008 Share Napisano 8 Styczeń 2008 Nie wiedzieć czemu u mnie to tak nie działa - jak przypiszę materiał obiektowi, a potem użyję jego slotu dla innego materiału, to automatycznie zmienia mi się tenże materiał na obiekcie na ten nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 8 Styczeń 2008 Share Napisano 8 Styczeń 2008 musisz ten X ikonke nacisnąć jakbyś usuwał materiał i w oknie dialogowym zaznaczć odpowiedniego ptaszka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość bijek Napisano 8 Styczeń 2008 Share Napisano 8 Styczeń 2008 Bardzo dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 8 Styczeń 2008 Share Napisano 8 Styczeń 2008 dziwne ze nikt jeszszcze nie wspomnial o FAQ... ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 9 Styczeń 2008 Share Napisano 9 Styczeń 2008 Dziwi mnie, że taki archaizm ciągle w maxie funkcjonuje... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpshinoda Napisano 9 Styczeń 2008 Share Napisano 9 Styczeń 2008 jeżeli chodzi o większą ilość slot'ów to rozwiązanie jest proste, o ile dobrze pamiętam VRay ma coś takiego jak Sub-Material (jeszcze się w domu upewnię) w którym to możesz dowolnie definiować ilość i rodzaj materiałół i według danych slot'ów przypisywać je do danego obiektu w scenie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 9 Styczeń 2008 Share Napisano 9 Styczeń 2008 Nie w vrayu, tlko sam max ma coś takiego jak multi/sub-object material i rzeczywiście nieźle nadaje się do trzymania nieużywanych aktualnie materiałów (rep dla Ciebie ;) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpshinoda Napisano 9 Styczeń 2008 Share Napisano 9 Styczeń 2008 no właśnie streaker, dzięki za sprostowanie, to miałem na myśli ale nie miałem max'a pod ręką, dzięki za poprawienie błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się