Napisano 8 Styczeń 200817 l Witam Jak ustawić w Material Editor większą ilość tekstur niż standardowe 24? Pozdrawiam.
Napisano 8 Styczeń 200817 l nie da sie jak przypiszesz materiał jakiemuś obiektowi w scenie to będzie own w tejże scenie i będziesz mógł użyć jego slot w material editorze
Napisano 8 Styczeń 200817 l Nie wiedzieć czemu u mnie to tak nie działa - jak przypiszę materiał obiektowi, a potem użyję jego slotu dla innego materiału, to automatycznie zmienia mi się tenże materiał na obiekcie na ten nowy
Napisano 8 Styczeń 200817 l musisz ten X ikonke nacisnąć jakbyś usuwał materiał i w oknie dialogowym zaznaczć odpowiedniego ptaszka
Napisano 9 Styczeń 200817 l jeżeli chodzi o większą ilość slot'ów to rozwiązanie jest proste, o ile dobrze pamiętam VRay ma coś takiego jak Sub-Material (jeszcze się w domu upewnię) w którym to możesz dowolnie definiować ilość i rodzaj materiałół i według danych slot'ów przypisywać je do danego obiektu w scenie
Napisano 9 Styczeń 200817 l Nie w vrayu, tlko sam max ma coś takiego jak multi/sub-object material i rzeczywiście nieźle nadaje się do trzymania nieużywanych aktualnie materiałów (rep dla Ciebie ;) )
Napisano 9 Styczeń 200817 l no właśnie streaker, dzięki za sprostowanie, to miałem na myśli ale nie miałem max'a pod ręką, dzięki za poprawienie błędów
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto