Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Jak ustawić w Material Editor większą ilość tekstur niż standardowe 24?

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie da sie jak przypiszesz materiał jakiemuś obiektowi w scenie to będzie own w tejże scenie i będziesz mógł użyć jego slot w material editorze

Napisano

Nie wiedzieć czemu u mnie to tak nie działa - jak przypiszę materiał obiektowi, a potem użyję jego slotu dla innego materiału, to automatycznie zmienia mi się tenże materiał na obiekcie na ten nowy

Napisano

Bardzo dziękuję

Napisano

jeżeli chodzi o większą ilość slot'ów to rozwiązanie jest proste, o ile dobrze pamiętam VRay ma coś takiego jak Sub-Material (jeszcze się w domu upewnię) w którym to możesz dowolnie definiować ilość i rodzaj materiałół i według danych slot'ów przypisywać je do danego obiektu w scenie

Napisano

Nie w vrayu, tlko sam max ma coś takiego jak multi/sub-object material i rzeczywiście nieźle nadaje się do trzymania nieużywanych aktualnie materiałów (rep dla Ciebie ;) )

Napisano

no właśnie streaker, dzięki za sprostowanie, to miałem na myśli ale nie miałem max'a pod ręką, dzięki za poprawienie błędów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności