Napisano 10 Styczeń 200817 l witam! Projektow ciagle przybywa, i czesto zdarza sie ze korzystam z tekstur z poprzednich projektow. Zastanawiam sie, jak macie zorganizowana baze tekstur. Czy wszystkie sa w jednym katalogu, tematycznie posegregowane, czy moze do kazdego projektu tworzycie osobny katalog z teksturami. Tylko w tym drugim przypadku, skoro tekstury sa wspolne, to beda sie powielaly. No nic, napiszcie jak Wy to robicie, bo u mnie robi sie balagan :) pzdr!
Napisano 10 Styczeń 200817 l Ja tworze folder w ktorym mam scene i folder textury, nawet jesli jakas textura jest z innej pracy to i tak ja tam umieszczam zeby pozniej jak wroce do niej sie nie pogubic.
Napisano 10 Styczeń 200817 l :P myślałem ze chodzi o generalne posegregowanie tekstur :) normalnie to tez mam kopie folderze ze scena
Napisano 10 Styczeń 200817 l ja sie staram tez trzymac posegregowane tekstury w katalogu (segreguje np: kamien, bruk, cegly, drewno, deski, nieba itp) i osobno tak jak kamil w katalogu projektu tworze sobie zawsze 2 katalogi: tekstury i rendery, srednio to wychodzi szczeze mowiac czasami bo nie chce mi sie przenosci tekstur albo zapominam :) ale walcze walcze uparcie, brakuje mi takiej opcji w maxie zeby po np zaladowaniu tekstur, przy zapisywaniu pliku maks automatycznie robil kopie tekstury do jakiegos katalogu jesli jej nie ma juz tam. no pozostaje jeszcze opcja "archiwum" ale jakos zadko z tego kozystam (tzn robie sobie archiwum jak uznaje projekt za skonczony - zeby nie pogubic plików od niego)
Napisano 10 Styczeń 200817 l Ja mam partycje z biblioteką i co potrzebuje to obrabiam na potrzeby danego projektu i jak wszyscy wrzucam do biblioteki projektu
Napisano 11 Styczeń 200817 l Ja mam partycje 20GB i tam podzielone tematycznie :) ale ja tego nie robiłem bo mi by sie nie chciało:PP Oko mi to zrobiło:P
Napisano 11 Styczeń 200817 l Dzielone tematycznie i w trakcie robienie projektu osobny katalog na texturki... Przy dużej ilości można też zrobić podział na duże i b.duże w zależności o tego co ci potrzeba, jednak czy to ma sens...
Napisano 11 Styczeń 200817 l Autor dzieki za liczny odzew :) generalnie wszyscy robimy podobnie, mysle ze balagan zostawie tak jak jest, bo w tym sie orientuje najlepiej :D
Napisano 11 Styczeń 200817 l ogolne textury posegregowane katalogami tematycznie do projektu katalog z kategoriami - max , maps , itp zeby miec komplet wszystkich rzeczy do projektu
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto