Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam!

 

Projektow ciagle przybywa, i czesto zdarza sie ze korzystam z tekstur z poprzednich projektow.

Zastanawiam sie, jak macie zorganizowana baze tekstur. Czy wszystkie sa w jednym katalogu, tematycznie posegregowane, czy moze do kazdego projektu tworzycie osobny katalog z teksturami. Tylko w tym drugim przypadku, skoro tekstury sa wspolne, to beda sie powielaly.

 

No nic, napiszcie jak Wy to robicie, bo u mnie robi sie balagan :)

 

pzdr!

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja tworze folder w ktorym mam scene i folder textury, nawet jesli jakas textura jest z innej pracy to i tak ja tam umieszczam zeby pozniej jak wroce do niej sie nie pogubic.

Napisano

ja sie staram tez trzymac posegregowane tekstury w katalogu (segreguje np: kamien, bruk, cegly, drewno, deski, nieba itp) i osobno tak jak kamil w katalogu projektu tworze sobie zawsze 2 katalogi: tekstury i rendery, srednio to wychodzi szczeze mowiac czasami bo nie chce mi sie przenosci tekstur albo zapominam :) ale walcze walcze uparcie, brakuje mi takiej opcji w maxie zeby po np zaladowaniu tekstur, przy zapisywaniu pliku maks automatycznie robil kopie tekstury do jakiegos katalogu jesli jej nie ma juz tam. no pozostaje jeszcze opcja "archiwum" ale jakos zadko z tego kozystam (tzn robie sobie archiwum jak uznaje projekt za skonczony - zeby nie pogubic plików od niego)

Napisano

Ja mam partycje z biblioteką i co potrzebuje to obrabiam na potrzeby danego projektu i jak wszyscy wrzucam do biblioteki projektu

Napisano

Ja mam partycje 20GB i tam podzielone tematycznie :) ale ja tego nie robiłem bo mi by sie nie chciało:PP Oko mi to zrobiło:P

Napisano

Dzielone tematycznie i w trakcie robienie projektu osobny katalog na texturki...

 

Przy dużej ilości można też zrobić podział na duże i b.duże w zależności o tego co ci potrzeba, jednak czy to ma sens...

Napisano
  • Autor

dzieki za liczny odzew :)

generalnie wszyscy robimy podobnie, mysle ze balagan zostawie tak jak jest, bo w tym sie orientuje najlepiej :D

Napisano

ogolne textury posegregowane katalogami tematycznie

do projektu katalog z kategoriami - max , maps , itp zeby miec komplet wszystkich rzeczy do projektu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności