Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak to jest bez normalek to mozna by podcieniowac delikatnie. I zprobowac brode zroznicowac bo teraz jednolita jest. Wiecej wloskow na alphie zrobic nie tylko 1.

Napisano

Oczy nie fajne, broda zbyt powtarzalna, reszta nawet spoko:)

Nos może zbyt owalny jak na drewnianego stwora, ale to kwestia disajnu.

Jak na moje oko, chyba można było jeszcze przyciąć siatkę jak na taką ilość detalu.

Na 3k tris można z powodzeniem człowieka wystrugać, a ten tu to w zasadzie prosta forma.

 

Texturka drewna wyszła całkiem sprawnie:) Całość wygląda nawet nawet, nie czepiając się szczegółów. Oby tak dalej a będzie dobrze!

 

pozdro!

Napisano

On tak patrzy błagalnym wzrokiem żeby mu poprawić mapowanie na palcach rąk ;)

Liście bym zrobił na większych plane'ach i mniej a żeby było widać że tam jest alpha bo teraz wyglądają jak by były bez alphy. Pozdro.

Napisano

no wiecej zieleni, jakies dlugie zieloniaste hery...no i oczka jak z misia uszatka(tylko nie bij!), i oczywiscie textura na palcach(dotyk boli przez cale zycie;)) tak to zajebiaszczy;)

Napisano

dopracuj mapowanie, bo nie wszędzie jest dobrze... texturkę warto by urozmaicić jak już wspomnieli... więc do pracy!!!

 

powodzenia!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności