Napisano 14 Styczeń 200817 l Co mi tam :P mój drugi model low poly, niestety bez normalek, ale kiedyś się może znajdą :P niebesztanie mile widziane :D
Napisano 14 Styczeń 200817 l Jak dla mnie quite nice, ale tekstrua zbyt jednolita i w niektorych miejscach marnie nalozona (lapy) I te blagalne spojzenie morduje :D
Napisano 14 Styczeń 200817 l Albo mnie oczy myla, albo sie tekstura gdzieniegdzie porozjezdzala ;) Ale ta mina jego to wymiata wszystko :D Poza tym fajnie reszta ;) pozdro
Napisano 14 Styczeń 200817 l Jak to jest bez normalek to mozna by podcieniowac delikatnie. I zprobowac brode zroznicowac bo teraz jednolita jest. Wiecej wloskow na alphie zrobic nie tylko 1.
Napisano 15 Styczeń 200817 l Oczy nie fajne, broda zbyt powtarzalna, reszta nawet spoko:) Nos może zbyt owalny jak na drewnianego stwora, ale to kwestia disajnu. Jak na moje oko, chyba można było jeszcze przyciąć siatkę jak na taką ilość detalu. Na 3k tris można z powodzeniem człowieka wystrugać, a ten tu to w zasadzie prosta forma. Texturka drewna wyszła całkiem sprawnie:) Całość wygląda nawet nawet, nie czepiając się szczegółów. Oby tak dalej a będzie dobrze! pozdro!
Napisano 15 Styczeń 200817 l On tak patrzy błagalnym wzrokiem żeby mu poprawić mapowanie na palcach rąk ;) Liście bym zrobił na większych plane'ach i mniej a żeby było widać że tam jest alpha bo teraz wyglądają jak by były bez alphy. Pozdro.
Napisano 26 Styczeń 200817 l no wiecej zieleni, jakies dlugie zieloniaste hery...no i oczka jak z misia uszatka(tylko nie bij!), i oczywiscie textura na palcach(dotyk boli przez cale zycie;)) tak to zajebiaszczy;)
Napisano 26 Styczeń 200817 l dopracuj mapowanie, bo nie wszędzie jest dobrze... texturkę warto by urozmaicić jak już wspomnieli... więc do pracy!!! powodzenia!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto