carlosss Napisano 14 Styczeń 2008 Share Napisano 14 Styczeń 2008 Co mi tam :P mój drugi model low poly, niestety bez normalek, ale kiedyś się może znajdą :P niebesztanie mile widziane :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 14 Styczeń 2008 Share Napisano 14 Styczeń 2008 Jak dla mnie quite nice, ale tekstrua zbyt jednolita i w niektorych miejscach marnie nalozona (lapy) I te blagalne spojzenie morduje :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scottero Napisano 14 Styczeń 2008 Share Napisano 14 Styczeń 2008 Albo mnie oczy myla, albo sie tekstura gdzieniegdzie porozjezdzala ;) Ale ta mina jego to wymiata wszystko :D Poza tym fajnie reszta ;) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soda Napisano 14 Styczeń 2008 Share Napisano 14 Styczeń 2008 Jak to jest bez normalek to mozna by podcieniowac delikatnie. I zprobowac brode zroznicowac bo teraz jednolita jest. Wiecej wloskow na alphie zrobic nie tylko 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 15 Styczeń 2008 Share Napisano 15 Styczeń 2008 Oczy nie fajne, broda zbyt powtarzalna, reszta nawet spoko:) Nos może zbyt owalny jak na drewnianego stwora, ale to kwestia disajnu. Jak na moje oko, chyba można było jeszcze przyciąć siatkę jak na taką ilość detalu. Na 3k tris można z powodzeniem człowieka wystrugać, a ten tu to w zasadzie prosta forma. Texturka drewna wyszła całkiem sprawnie:) Całość wygląda nawet nawet, nie czepiając się szczegółów. Oby tak dalej a będzie dobrze! pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 15 Styczeń 2008 Share Napisano 15 Styczeń 2008 On tak patrzy błagalnym wzrokiem żeby mu poprawić mapowanie na palcach rąk ;) Liście bym zrobił na większych plane'ach i mniej a żeby było widać że tam jest alpha bo teraz wyglądają jak by były bez alphy. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 15 Styczeń 2008 Share Napisano 15 Styczeń 2008 lubie entów ;) więcej zieleni by sie przydało na nim :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiO Napisano 26 Styczeń 2008 Share Napisano 26 Styczeń 2008 no wiecej zieleni, jakies dlugie zieloniaste hery...no i oczka jak z misia uszatka(tylko nie bij!), i oczywiscie textura na palcach(dotyk boli przez cale zycie;)) tak to zajebiaszczy;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 26 Styczeń 2008 Share Napisano 26 Styczeń 2008 dopracuj mapowanie, bo nie wszędzie jest dobrze... texturkę warto by urozmaicić jak już wspomnieli... więc do pracy!!! powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się