mblade Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 witam... chciałem sobie wyrenderować scenkę w vray 1.5 rc3 x64 i niby próbne scenki renderowało świetnie, nawet z finalnymi ustawieniami vray tylko ze w nizszej rozdziałce a dokładniej 400x300 a gdy chciałem zmienić rozdzielczość na 800x600 to po obliczeniu light cashe wywalał błąd maxa :/ jak to jest że renderuje to w 400x300 a w 800x600 wyskakuje błąd??
godzio Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 Ja tez tak miałem, i u mnie problemem była zbyt duza bitmapa, czyli pamięci starczało do małej rozdziałki a do dużej juz było za mało, po zmniejszeniu bitmapy juz było ok.
mblade Napisano 15 Styczeń 2008 Autor Napisano 15 Styczeń 2008 hmmm tylko ze u mnie akurat na tym co kamera pokazuje to nie ma tam textur, tylko same materialy z odbiciami (kolor na diffuse)
Gość Sahe Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 hej w zakladce V-Ray Global Switches ustaw w override mtl domysily materjal Vraya i sprawdz czy ci scene w zadanej rozdzialce policzy. jezeli tak znaczy sie za cos jest nie tak z materjalami. pewnie tak jak pisal godzio zamalo pamieci aby........... Sahe
GRiPi Napisano 15 Styczeń 2008 Napisano 15 Styczeń 2008 mblade - to ze w kamerze tekstur nic nie znaczy, jak masz gi, albo refleksy to i tak raczej sa wczytywane, mogles tez przesadzic z ustawieniami irr mapy, sprobuj na dmc.
mblade Napisano 15 Styczeń 2008 Autor Napisano 15 Styczeń 2008 miałem ustawione fixed AA i chyba to przez to... zmienie na adaptive... lecz te ustawienie nie da mi tego samego co fixed w tym przypadku, poniewaz jest tam duzo refleksów a najlepiej do tego sie nadaje własnie fixed
mblade Napisano 16 Styczeń 2008 Autor Napisano 16 Styczeń 2008 zmienialem opcje AA rozdielczosci, i nadal, nic tzn jest postep w 640x480 zaczelo rendeorwac zrobilo gdzies tak okolo pol obrazka i wywalil błąd !!! co jest? :( zaznaczam iz to jest łazienka wiec jest tam duzo odbic
mirach Napisano 16 Styczeń 2008 Napisano 16 Styczeń 2008 Jak dla mnie konczy ci sie RAM w pewnym momencie.
t0m3k Napisano 16 Styczeń 2008 Napisano 16 Styczeń 2008 Ctrl + Alt + DEL -> Menadzer zadan wlacz rendering i obserwuj zuzycie pamieci, jak braknie a zaraz potem sie render wysypie to bedziesz wiedzial dlaczego :)
marcoos Napisano 16 Styczeń 2008 Napisano 16 Styczeń 2008 warto tez obserwowac okienko vray message, jesli to kwetia pamieci (a prawdopodobnie tak jest) to w momencie crasha zazwyczaj wyskoczy w nim czerwony komunikat (memory allocation failure albo cos podobnego)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się