JmTm00 Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 Hejka Taki szybki, wrażeniowy bardziej szkic oświetlenia na potrzeby projektu, niemniej jednak myśle ze wystarczający jako stend alołn scenka ;) Pozdrawiam Soft: Max v.8, Vray 1
szeyker89 Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 Co by tu napisać...No nie ma się czego przyczepić bo jest mało szczegółów ale ogólnie uzyskałeś fajny efekt. Pozdro
Kimmi Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 Nawet fajnie. Sprzydało, by się czymś wypełnić tą ścianę z lewej, bo jakoś za pusto tam jest.
zdunek89 Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 na tej pustej ścianie świetnie by wyglądał bluszcz(anivygenerator)
Levus Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 No fajnie się prezentuje, tak trochę smutno i nostalgicznie, ino ta wnęka na drzwi do bani, mapowanie kuleje w tym miejscu. pzodrówki!
piksar Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 pusto nie pusto ale tekstura super z prawej przechodzi w rozmazaną (po lewej)
Gość ant-3d Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 przyjemnie wyglada ale jakby nie bylo to po za tymi drzwiami to sam photoshop by starczyl. Dla mnie praca nie skonczona, nie przemyslana. Sorry tak to widze.
Xardas 666 Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 fajny mur i podłoże , drzwi świetny klimat
mort Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 dla podłoża zwiększyłbym ilość podziałów displace'a bo takie trochę kanciaste wyszło. no i tekstura ściany z lewej strony trochę boli ;/
adam_m Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 Czy mi się wydaje czy te drzwi nie mają ościeżnicy...(?)
keraj37 Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 bardzo fajne:) naprawde super wyszedl ten displacemanet na ziemi, super materialy.
GRiPi Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 zle mapowanie dookola drzwi(mury prostopadle) jest. no i generalnie nuda, poza swiatlocieniem z prawej nie ma na czym oka zawiesic :/
Zajcev Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 Przychylam się do wypowiedzi przedmówców - mało, mało i mało. Nie do końca widzi mi się ten displacement na podłożu - troche za bardzo iglasty gdzie niegdzie pomiędzy kamieniami wyszedł. Ale tak ogólnie to nie jest źle ...
Baton Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 Ogolnie jak dla mnie wieje nuda, mogles sie chociaz postarac o wieksze zroznicowanie tekstur. Nawet proste elementy jak druty, kable itp dobrze dzialaja jaka elementy dodatkowe, jak nie chciales juz dodawac jakis wiekszych modeli to mogles chociaz zadbac o takie detale :) Nic na zalaczonym renderze nie przykuwa uwagi a to dziala na niekorzysc dla pracy. Po prawej stronie pracy masz ciekawe oswietlewnie natomiast po lewej juz nic sie nie dzieje, na to samo by wyszlo jakbys obciol lewa czesc. Z calej pracy najbardziej podobaja mi sie drzwi ktore wygladaja (jak dla mnie) ciekawie :) Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi