DiO Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 witam ponownie, nastepny z mojch skromnych modeli robione z mysla o grze strategiczenj XD tym razem jednostka przeciw piechotna ,niestety jeszcze nie oteksturowana(czekam wlasnie az mi tablet przysla :D ), komentarze mile widziane, z checia cos poprawie zanim wezme sie za teksturowanie ;), pozdrawiam edit: 28/01/08 update witam ponownie po krotkiej przerwie :) dodalem texturke, mam nadzieje ze chociarz troche sie spodoba(moja druga textura w zyciu ;D), jeszcze nie jest w 100% skonczona - spod i tyl calkiem bez detalu. komentarze jak zawsze mile widziane :) pozdrawiam
mirach Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Lubie takie bardzo low poly. Mi sie podoba. Chociaz oszczedzil bym pare poly na tym szpicu w srodku silnika, a dorzucil jakis szczegol na kabinie.
Por@szek Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Hmm low poly low poly, ale do rts nie ptorzeba az takiego low poly. No chyba ze chcesz setki jednostke na ekranie. Po za tym jeszcze masz tam pare poli ktore mozna wywalic.
Kruku Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Wiadomo zamierzony lowpoly :] mogłeś od razu zrobić texturę było by więcej do powiedzenia za szybko go zamieściłeś trochę ;] te małe ścianki na dziobie bym usuną
DiO Napisano 26 Styczeń 2008 Autor Napisano 26 Styczeń 2008 dzieki bardzo panowie :) mirach: celna uwaga, postaram sie poprawic i dodac troszke detalow do kabiny,dzieki Por@szek: zawsze dmucham na zimne,czym mniej detalu tym lepiej,moze textura uda sie nadrobic ;) floo: :D Kruku: sie tabletu nie moge doczekac zeby na tym modelu przetestować,powinien byc lada dzien i wtedy dokoncze :/
floo Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 pokaż później modelik pod jakiś viewerem, to będzie rozeznanie jak to wygląda... ;)
Kuba Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 Model fajnie zaplanowany, ale na razie to tylko w miarę prosta bryła. Wszystko zależy od tego, jak go pomalujesz :)
DiO Napisano 26 Styczeń 2008 Autor Napisano 26 Styczeń 2008 maly up, zdiolem troche poly ze szpica w silniku i dodalem troche detalu na kabinie co myslicie, lepiej? lada dzien biore sie za teksturke (nadal czekam na tablet:/ ) floo: na pewno przetestuje waszego viewera(nie mialem stycznosci jeszcze z zadnym) jak skoncze ten model pozdrawiam
floo Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 Dio... :D to się ciesze, bo opinia użytkowników, jest dla nas istotna... taka mała reklama... to będzie sam diffuse czy razem ze specularem??
Scottero Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 pokaż później modelik pod jakiś viewerem, to będzie rozeznanie jak to wygląda... ;) Musisz sie wszedzie reklamowac? :D A tak poza tym to model, jak model klasyczne low poly :) Jedziesz z teksturka... :)
DiO Napisano 26 Styczeń 2008 Autor Napisano 26 Styczeń 2008 Floo: chce zrobic ze specularem bo z doswiadczenia wiem ze sama textura wyglada łyso...ale ,szczerze mowiac nie mam pojecia jak ludziska robie te specular mapy wiec jakas podpowiedz milo widziana ;) no to jade z textura...:D
floo Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 Musisz sie wszedzie reklamowac? :D A tak poza tym to model, jak model klasyczne low poly :) Jedziesz z teksturka... :) nie no wszędzie to nie... jeszcze nie... :P co to jeden viewer tylko jest??? :P wole widzieć low poly w akcji... co to za game art jak nie wiadomo jak wygląda pod silnikiem...
DiO Napisano 28 Styczeń 2008 Autor Napisano 28 Styczeń 2008 witam ,dodalem texture - obrazki na pierwszej stronie :) pozdro
DiO Napisano 28 Styczeń 2008 Autor Napisano 28 Styczeń 2008 no i jeszcze wrersja ze specularem, ktory praktycznie nie dziala no ale coz...postaram sie to poprawic jak juz bede widzial jak ;)
floo Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 podoba mi się, warto jeszcze popracować... może wersja destrukcyjna, tak zniszczona jak po bitwie... :D pozdro i powiem jeszcze raz good old school!!!!
Matys Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 fajna sprawe ten modelik :-) ale chyba powinienes poracowac nad texturka bo z tego mogloby wyjsc cacuszko !
DiO Napisano 29 Styczeń 2008 Autor Napisano 29 Styczeń 2008 hejka, troszke podciagnolem texture - dodalem dzielenia plyt(moim zdaniem wyglade troche lepiej ,nie tak lyso;)) i troszke blotka, niestety jest troche bagow bo przedzialy sie miejscami nie stykaja a usuwanie tego...zapewne sami wiecie :) czekam na dalsze uwagi co zmienic a co dodac - z gory dzieki i pozdro
Scottero Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 No coraz lepiej to wyglada :) IMHO to blotko za jasne jest- zrob je ciemniejsze :) Pozdro i powodzenia :)
DiO Napisano 29 Styczeń 2008 Autor Napisano 29 Styczeń 2008 mowisz i masz :D wersja z ciemniejszym blotkiem i z dymem - zeby nikt nie powiedzial ze to nie lata :P
Scottero Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 No, teraz to o wiele lepiej sie prezentuje :)
Ardeni Napisano 30 Styczeń 2008 Napisano 30 Styczeń 2008 Mnie się tenbledszy czerony bardziej podobal, jest bardzo fajnie :)
DiO Napisano 30 Styczeń 2008 Autor Napisano 30 Styczeń 2008 dzieki bardzo wszystkim za komentarze ,zostawie narazie tak jak jest i sie biore za nastepny :) Ardeni: szczerze mowiac mi tez :) ale tak pomyslalem ze jezeli taki modelik jest tworzony z mysla o grze to kontrast kolorystyczny moze(ale nie musi) lapiej wygladac i bardziej cechowac ze ta jednostka jest "twoja" bo jest czerwona a nie nibieska np pozdro :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się