Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam ponownie,

nastepny z mojch skromnych modeli robione z mysla o grze strategiczenj XD

tym razem jednostka przeciw piechotna ,niestety jeszcze nie oteksturowana(czekam wlasnie az mi tablet przysla :D ),

komentarze mile widziane, z checia cos poprawie zanim wezme sie za teksturowanie ;),

pozdrawiam

 

edit: 28/01/08

update

 

witam ponownie po krotkiej przerwie :)

dodalem texturke, mam nadzieje ze chociarz troche sie spodoba(moja druga textura w zyciu ;D), jeszcze nie jest w 100% skonczona - spod i tyl calkiem bez detalu. komentarze jak zawsze mile widziane :)

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 3,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Lubie takie bardzo low poly. Mi sie podoba. Chociaz oszczedzil bym pare poly na tym szpicu w srodku silnika, a dorzucil jakis szczegol na kabinie.

Napisano

Hmm low poly low poly, ale do rts nie ptorzeba az takiego low poly. No chyba ze chcesz setki jednostke na ekranie. Po za tym jeszcze masz tam pare poli ktore mozna wywalic.

Napisano

Wiadomo zamierzony lowpoly :] mogłeś od razu zrobić texturę było by więcej do powiedzenia za szybko go zamieściłeś trochę ;] te małe ścianki na dziobie bym usuną

Napisano
  • Autor

dzieki bardzo panowie :)

mirach: celna uwaga, postaram sie poprawic i dodac troszke detalow do kabiny,dzieki

Por@szek: zawsze dmucham na zimne,czym mniej detalu tym lepiej,moze textura uda sie nadrobic ;)

floo: :D

Kruku: sie tabletu nie moge doczekac zeby na tym modelu przetestować,powinien byc lada dzien i wtedy dokoncze :/

Napisano

pokaż później modelik pod jakiś viewerem, to będzie rozeznanie jak to wygląda... ;)

Napisano

Model fajnie zaplanowany, ale na razie to tylko w miarę prosta bryła. Wszystko zależy od tego, jak go pomalujesz :)

Napisano
  • Autor

maly up, zdiolem troche poly ze szpica w silniku i dodalem troche detalu na kabinie

co myslicie, lepiej?

lada dzien biore sie za teksturke (nadal czekam na tablet:/ )

floo: na pewno przetestuje waszego viewera(nie mialem stycznosci jeszcze z zadnym) jak skoncze ten model

 

pozdrawiam

Napisano

Dio... :D

to się ciesze, bo opinia użytkowników, jest dla nas istotna... taka mała reklama...

 

to będzie sam diffuse czy razem ze specularem??

Napisano
pokaż później modelik pod jakiś viewerem, to będzie rozeznanie jak to wygląda... ;)

Musisz sie wszedzie reklamowac? :D

A tak poza tym to model, jak model klasyczne low poly :)

Jedziesz z teksturka... :)

Napisano
  • Autor

Floo: chce zrobic ze specularem bo z doswiadczenia wiem ze sama textura wyglada łyso...ale ,szczerze mowiac nie mam pojecia jak ludziska robie te specular mapy wiec jakas podpowiedz milo widziana ;)

 

no to jade z textura...:D

Napisano
Musisz sie wszedzie reklamowac? :D

A tak poza tym to model, jak model klasyczne low poly :)

Jedziesz z teksturka... :)

 

nie no wszędzie to nie... jeszcze nie... :P

 

co to jeden viewer tylko jest??? :P

 

wole widzieć low poly w akcji... co to za game art jak nie wiadomo jak wygląda pod silnikiem...

Napisano
  • Autor

witam ,dodalem texture - obrazki na pierwszej stronie :)

 

pozdro

Napisano
  • Autor

no i jeszcze wrersja ze specularem, ktory praktycznie nie dziala no ale coz...postaram sie to poprawic jak juz bede widzial jak ;)

Napisano

podoba mi się, warto jeszcze popracować... może wersja destrukcyjna, tak zniszczona jak po bitwie... :D

 

pozdro i powiem jeszcze raz good old school!!!!

Napisano

fajna sprawe ten modelik :-) ale chyba powinienes poracowac nad texturka bo z tego mogloby wyjsc cacuszko !

Napisano
  • Autor

hejka,

troszke podciagnolem texture - dodalem dzielenia plyt(moim zdaniem wyglade troche lepiej ,nie tak lyso;)) i troszke blotka, niestety jest troche bagow bo przedzialy sie miejscami nie stykaja a usuwanie tego...zapewne sami wiecie :)

czekam na dalsze uwagi co zmienic a co dodac - z gory dzieki i pozdro

Napisano

No coraz lepiej to wyglada :)

IMHO to blotko za jasne jest- zrob je ciemniejsze :)

Pozdro i powodzenia :)

Napisano
  • Autor

mowisz i masz :D

wersja z ciemniejszym blotkiem i z dymem - zeby nikt nie powiedzial ze to nie lata :P

Napisano
  • Autor

dzieki bardzo wszystkim za komentarze ,zostawie narazie tak jak jest i sie biore za nastepny :)

Ardeni: szczerze mowiac mi tez :) ale tak pomyslalem ze jezeli taki modelik jest tworzony z mysla o grze to kontrast kolorystyczny moze(ale nie musi) lapiej wygladac i bardziej cechowac ze ta jednostka jest "twoja" bo jest czerwona a nie nibieska np

 

pozdro :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności