Napisano 25 Styczeń 200817 l witam ponownie, nastepny z mojch skromnych modeli robione z mysla o grze strategiczenj XD tym razem jednostka przeciw piechotna ,niestety jeszcze nie oteksturowana(czekam wlasnie az mi tablet przysla :D ), komentarze mile widziane, z checia cos poprawie zanim wezme sie za teksturowanie ;), pozdrawiam edit: 28/01/08 update witam ponownie po krotkiej przerwie :) dodalem texturke, mam nadzieje ze chociarz troche sie spodoba(moja druga textura w zyciu ;D), jeszcze nie jest w 100% skonczona - spod i tyl calkiem bez detalu. komentarze jak zawsze mile widziane :) pozdrawiam
Napisano 25 Styczeń 200817 l Lubie takie bardzo low poly. Mi sie podoba. Chociaz oszczedzil bym pare poly na tym szpicu w srodku silnika, a dorzucil jakis szczegol na kabinie.
Napisano 25 Styczeń 200817 l Hmm low poly low poly, ale do rts nie ptorzeba az takiego low poly. No chyba ze chcesz setki jednostke na ekranie. Po za tym jeszcze masz tam pare poli ktore mozna wywalic.
Napisano 25 Styczeń 200817 l Wiadomo zamierzony lowpoly :] mogłeś od razu zrobić texturę było by więcej do powiedzenia za szybko go zamieściłeś trochę ;] te małe ścianki na dziobie bym usuną
Napisano 26 Styczeń 200817 l Autor dzieki bardzo panowie :) mirach: celna uwaga, postaram sie poprawic i dodac troszke detalow do kabiny,dzieki Por@szek: zawsze dmucham na zimne,czym mniej detalu tym lepiej,moze textura uda sie nadrobic ;) floo: :D Kruku: sie tabletu nie moge doczekac zeby na tym modelu przetestować,powinien byc lada dzien i wtedy dokoncze :/
Napisano 26 Styczeń 200817 l pokaż później modelik pod jakiś viewerem, to będzie rozeznanie jak to wygląda... ;)
Napisano 26 Styczeń 200817 l Model fajnie zaplanowany, ale na razie to tylko w miarę prosta bryła. Wszystko zależy od tego, jak go pomalujesz :)
Napisano 26 Styczeń 200817 l Autor maly up, zdiolem troche poly ze szpica w silniku i dodalem troche detalu na kabinie co myslicie, lepiej? lada dzien biore sie za teksturke (nadal czekam na tablet:/ ) floo: na pewno przetestuje waszego viewera(nie mialem stycznosci jeszcze z zadnym) jak skoncze ten model pozdrawiam
Napisano 26 Styczeń 200817 l Dio... :D to się ciesze, bo opinia użytkowników, jest dla nas istotna... taka mała reklama... to będzie sam diffuse czy razem ze specularem??
Napisano 26 Styczeń 200817 l pokaż później modelik pod jakiś viewerem, to będzie rozeznanie jak to wygląda... ;) Musisz sie wszedzie reklamowac? :D A tak poza tym to model, jak model klasyczne low poly :) Jedziesz z teksturka... :)
Napisano 26 Styczeń 200817 l Autor Floo: chce zrobic ze specularem bo z doswiadczenia wiem ze sama textura wyglada łyso...ale ,szczerze mowiac nie mam pojecia jak ludziska robie te specular mapy wiec jakas podpowiedz milo widziana ;) no to jade z textura...:D
Napisano 26 Styczeń 200817 l Musisz sie wszedzie reklamowac? :D A tak poza tym to model, jak model klasyczne low poly :) Jedziesz z teksturka... :) nie no wszędzie to nie... jeszcze nie... :P co to jeden viewer tylko jest??? :P wole widzieć low poly w akcji... co to za game art jak nie wiadomo jak wygląda pod silnikiem...
Napisano 28 Styczeń 200817 l Autor no i jeszcze wrersja ze specularem, ktory praktycznie nie dziala no ale coz...postaram sie to poprawic jak juz bede widzial jak ;)
Napisano 29 Styczeń 200817 l podoba mi się, warto jeszcze popracować... może wersja destrukcyjna, tak zniszczona jak po bitwie... :D pozdro i powiem jeszcze raz good old school!!!!
Napisano 29 Styczeń 200817 l fajna sprawe ten modelik :-) ale chyba powinienes poracowac nad texturka bo z tego mogloby wyjsc cacuszko !
Napisano 29 Styczeń 200817 l Autor hejka, troszke podciagnolem texture - dodalem dzielenia plyt(moim zdaniem wyglade troche lepiej ,nie tak lyso;)) i troszke blotka, niestety jest troche bagow bo przedzialy sie miejscami nie stykaja a usuwanie tego...zapewne sami wiecie :) czekam na dalsze uwagi co zmienic a co dodac - z gory dzieki i pozdro
Napisano 29 Styczeń 200817 l No coraz lepiej to wyglada :) IMHO to blotko za jasne jest- zrob je ciemniejsze :) Pozdro i powodzenia :)
Napisano 29 Styczeń 200817 l Autor mowisz i masz :D wersja z ciemniejszym blotkiem i z dymem - zeby nikt nie powiedzial ze to nie lata :P
Napisano 30 Styczeń 200817 l Autor dzieki bardzo wszystkim za komentarze ,zostawie narazie tak jak jest i sie biore za nastepny :) Ardeni: szczerze mowiac mi tez :) ale tak pomyslalem ze jezeli taki modelik jest tworzony z mysla o grze to kontrast kolorystyczny moze(ale nie musi) lapiej wygladac i bardziej cechowac ze ta jednostka jest "twoja" bo jest czerwona a nie nibieska np pozdro :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto