Skocz do zawartości

Scena 3D: Osiedle wielorodzinne


Prezi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam robie osiedle budynków wielo-rodzinnych

06hdri42no0.th.jpg

zaznaczam ze robie w max'ie od niedawna

no i ciekawy jestem opini czego według was brakuje ?? i moze jakas podpowiedz jak ustawić oswietlenie zeby nie paliło kremowych scian na biało - multiply swiatła jest na 0.3 oświetlone direct'em (biały) a mapa HDRI 1.0, a jak nie pali to znowu szary jest prawie kremowy ;/

 

chwilowo końcowa wersja:

 

http://img259.imageshack.us/my.php?image=ujcienr1naforumgs8.jpg

 

i kolejne ujecie

2ujcieyz8.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

-Drzewka, latarnie, te garaże po prawej troszke za wysoki podjast chyba mają (jeżeli to garaże:),

jaki renderer?

-gladka trawa(jeżeli to v-ray to daj modyfikator "v-ray displacemet" czy jakos tak)

- po prawej stronie od samochodu ten czarny pasek to rynna? jak tak i odprowadza wode z dachu, to jest ona wmurowana w ścianę?

-okna trochę za duży refleks, wygladają jak lustra (pewnie chciales ominąć pokazanie wnętrza[też tak robię]:D )

-Oświetlenie? jak v-ray to daj sun light i bedzie ładnie

Ogólnie jak mówisz że początki to elegancko nawet wyglada.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- drzewek szukam własnie jakiś małych (coś jak swiezo posadzone po wybudowaniu budynku)

- V ray'em robione ;]

- no z trawą to sie bawie jeszcze nie umiem tego w odpowiedni sposób ustawić

- ten czarny pasek to rzeczywiście rynna i nie jest ona wmurowana w sciane tylko idze przy scianie od strony której nie widać tego wypukłego fragmentu

- ze szkłem to tez sporo zabawy przedemna bo albo lustro albo nic nie odbija ;/

- sun light sie sprawdzi - dzieki ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

floo - jeśli chodzi o to załamanie zaraz obok wjazdu na teren - obok łuku to zaczyna sie tam spadek głównej drogi w kierunku kamery

 

 

jakies sugestie co zrobić zeby było bardziej realne ?? ludzie też dojdą w photoshopie później

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludziki głównie z reklam skuterów piaggio ;] czemu ta para na górze sztuczna ?? mi sie wydaje ze oni pasują a ta na dole plecami odwrócona niezbyt pasi no ale dobra moze za duzo nad tym siedze i nie widze :p

 

p.s. konstruktywna krytyka zawsze mile widziane w końcu trza wiedzieć co poprawić ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parka na górze walneła by sie serio w czoło wchodząc do domku przez balkon.

 

Róznica między ostanim Twoim obrazkiem a przed ostatnim ( pomijając postacie) zostal tam podbity kontrast czy cos jeszcze ?

 

Oraz mam pytanko odnośnie color mappingu i ustawień sceny. Mozesz coś o tym opowiedzieć ? Color mapping to exponential u Ciebie ?

 

Cała scenka z każdym obrazkiem ciekawsza sie wydaje. Te roślinki duzo dobrego zrobiły.

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kontrast lekko podbity i w levels w photoshopie troche srednie tony ciemniej ustawione

 

color mapping ustawiony na linear (jeszcze niewiedziałem co to daje to nie ruszałem),

scene oświetliłem Vray lightem sphere bo zwykły direct za bardzo mi palił a cienie wyszły prawie tak samo ;]

 

co do parki na balkonie przy dachu to moze rzeczywiście troche przesadzona, chociaż oni mieli stać przy samej barierce i wtedy w skrócie perspektywy powinni wyglądac na wiekszych niż drzwi balkonu

 

co do roslinek to rzeczywiście ożywiły troche scene ale jeszcze mało a nie mam zadnych bardziej bójnych zeby wstawić a z photoshopa jakoś mi sie nie widzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na początek to gratuluję. Fajnie wygląda.

Od siebie dodam że można by trochę ludzi bardziej wtopić w tło żeby się tak nie wybijali (zmniejszyć saturację, coś pokręcić), może zdjąć niebieskiego trochę z chodnika. Trawka fajna, można wrzucić jakieś białe / kolorowe śmietki (kwiatki) coby nie była taka nudna. Ludki na balkonie zdecydowanie zmniejszyć.

I taki detal na przyszłość - nie stawiał bym zielonego samochodu przy zielonej trawce :)

Poza tym balkony ładnie, tynk, firaneczki w oknach, dachy mogą być, niebo trochę dziwne ale może być.

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cubius - co do ludzików to własnie nie iwem jak ich bardziej wpasować zeby tak nie wychodzili do przodu ostro, saturacje juz zmniejszałem troche a mocniej to już chyba zbyt "bezbarwni by byli"

a chodnik rzeczywiście mozna troche przetworzyc bo też nie jestem zniego zadowolony do końca a nie wiedziałem co znim zrobić :P

no śmietniki rzeczywiście mogą poprawić sytuacje

zielony samochód przy trawie - nie wiem nie widze błędu chociaż moze troche sie zlewa z trawa :P

 

dzieki za komentarz

 

 

w tej chwili szykuje kolejne ujęcie do tamtego wróce później jak czas pozwoli

 

w trakcie pracy:

 

mmmmyslhm4.th.jpg

 

na srodku trawy ma dojśc jeszcze plac zabaw no i rzeczy typu barierki na balkonach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodziło mi o śmietnik a o śmietki - w sensie jakieś drobne kwiatki, chwasty. zawsze coś się w trawie wyhoduje :)

 

Z samochodem błędu nie ma, to tylko taka sugestia żeby zwrócić uwagę na tego typu rzeczy w przyszłości. Robiąc zdjęcie nie mamy na to wpływu co gdzie stoi ale już na wiz mamy całkiem spory.

 

Chwilowo drugi model mi się nie otwiera więc nic nie nie powiem na jego temat.

 

PS. W temacie ludzików - http://www.3dxtras.com - tu możesz znaleźć kilka fajnych postaci 3d do wrzucenia na dalsze plany w wiz. Masz pewność, że będą dobrze zeskalowane w perspektywie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzieki za namiar na ludziki ;] a co do chwastów i drobnych kwiatków to niedokłądnie przeczytałem :P ;]

 

a co do kolejnego ujecia to nie iwem u mnie chodzi ale zreszta to itak sporo do roboty jeszcze ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezi no podziwiam. Tak krótko z maxem kontakt a faktycznie shaderki fajne etc ;| .

Szybki ładne .... a z tym wewnętrznym renderem, to trawka cos nie teges. Nie moge sie nacieszyć widokiem tak miło i dobrze wpadającego świtła do pomieszczeń u Ciebie przez szyby ;|. I materiałem budynków. Klikniesz troche o nich ? Czy to phong czy textura ? Choinka wie ..... no i Ty :)

 

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z shaderami na elewacji to nic specjalnego - nawet sie nie męczyłem - Vray material z nadanym tylko kolorem bez zmian jakichkolwiek, jeszcze nie umiem dobrze tynku zrobić, tylko ze światłem sie męczyłem zeby dobrze wyszło ;]

 

a co do szkłą to sie na bawiłem troche i czort go wie jak to wyszło ze i światło wpada do środka i odbija troche - poprostu za któryms razem sie udało ;] bo wcześniej to lusterko było a nie szyby :p

 

a z tym nowym ujęciem to wiem ze trawa kuleje ale to wina tego ze chciałem sobie ułatwić sprawe i teren ze splajnów z rzutów z cada zrobiłem i mi nie wyszło ;/ lepiej wróce do plane'a jak w poprzednim ;] zreszta jeszcze sporo zabawy z tym ujeciem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to update;

 

 

 

wersja prawie na wykończeniu

 

wiem ze trawa z lewej kuleje ale to dlatego ze max nie radzi sobie z taka ilością dispacementa ;/

 

plac zabaw a dokładniej obiekty na nim troche lewituja zobacyzłem to dopiero jak wstawiłem fote :P

 

no placyk zabaw - miał być żwirek ale coś mi nie wychodzi ;/

 

aha no i dachówka tez bedzi z displacment takze zanim bedzie koncowy efekto troche sie pobawie w photoshopie w sklejanie tego

 

 

 

 

2ujcieyz8.th.jpg

 

 

wiem niebo do wymiany ale to później w psd

 

 

P.S. wiem ze sie edytuje posty ale tak widac chociaz ze coś nowego sie dzieje w temacie

 

no i zmieniłem troche shadery scian zgodnie ze wskazówką jednego z kolegów

 

 

zbumpemqs8.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności