donvito Napisano 29 Styczeń 2008 Share Napisano 29 Styczeń 2008 Witam... Zabrałem się ostatnio za bumpowanie opony, ale jestem skrajnie zielony w temacie materiałów... Na razie udało mi się nałożyć jedynie bieżnik i to jest kres moich możliwości... Także zwracam się z prośbą o jakieś tuty itp... Chodzi mi o nakładanie np tych tekstur z logiem producenta itp, również sam materiał opony... Z góry dzięki...;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 Donvito bierznik to się powinno raczej wymodelować najlepiej robiąc jeden powtarzający się fragment i kopiując go wzdłuż lini prostej tyle razy ile powtarza sie on na oponie. Następnie zakręcasz go modyfikatorem bend. Co do loga producenta na boku opony to takie loga można chyba ściągnąć w postaci zdjęć które nakładasz na bok opony, dodajesz mod UVW map i mapowaniem planarnym dostosowujesz ułożenie textury. Zazwyczaj sprowadza się to tylko do przeskalowania gizma ale to zależy od textury jaką posiadasz. Co do bumpa to chyba można znaleźć textury z dołączoną mapą bump a jak nie to możesz zrobić bumpa w photoshopie. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 http://www.danielbuck.net/index.php?page=tire_tut_2/tiretut2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 30 Styczeń 2008 Share Napisano 30 Styczeń 2008 nie wiem ale mi sie wydaje ze don pisze ze potrzebuje pomocy przy zmapowaniu boku oponki aby dodac napisy na bocznej czesci oponki, a bieznik juz ma gotowy - a wy na odwrot - ale moge sie mylic. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...