Vorthron Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 Witam wszystkich! Postanowiłem w wolnej chwili stworzyć jakąś lokacje w klimatach mrocznego średniowiecza , całą scene w żaden sposób nie planowałem , to szybka realizacja z głowy ,wiem że to nie jest dobre ale nie było czasu na planowanie tylko na szybko po googlach :) Sam dokładnie nie wiem co to jeszcze będzie ,dokładnej koncepcji jeszcze nie mam ale chyba coś na wzór nie dużego kompleksu klasztornego z 12-13 wieku , ale zobaczymy jak to wyjdzie dalej w praniu! Narazie jest tyle ile widać , zapraszam do postowania a nawet piszcie co by tam dać lub zmienić itd. Scena ma 2000 poly, Pozdrawiam hej!
Por@szek Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 Jak ja kocham jak ludzie rzucaja golym modelem pisza ze ma 2 tysiace poly i ze mieli zajawke to trzepneli. Z twojego postu wnioskuje ze machnales trzy boxy bo miales wizje a twoje 3 boxy maja 4 tysiace tri (mniej wiecej). Po raz to TO JEST GAME ART wiec obecnosc siatki jest obowiazkowa szczegolnia jezeli oczekujesz jakiejs pomocy z naszej strony. Po dwa, z checia bym zobaczyl refki bo imho proporcje leza i kwicza. No i jeszcze bym zobaczyl refki bo gdyby nie ten krzyz to bym stwierdzil ze to dworek. Po kolejne naprawde nie licz na nas jezeli chodzi o kreatywizm w pracy w sensie co ja mam z tym zrobic a mam boxa. To twoja praca, twoja inwencja, my mozemy podowiedziec abys cos przesunal albo dodal bo pusto jak juz bedziesz konczyc. W koncu to twoja praca nie nasza. Ech, ide przestawiac vertexy ....
Vorthron Napisano 31 Styczeń 2008 Autor Napisano 31 Styczeń 2008 mogłeś chociarz poczekać do końcowych etapów , nie oczekuje od ciebie tego żebyś mi napisał co zrobić z tym boxem , oczywiście że ilość poly będzie redukowana, jeśli chodzi o referki takich nie ma , pisałem że scena jest nie planowana i robiona na szybko! Może powiem tak NIE OCENIAJ JESZCZE TECHNICZNEGO ASPEKTU SCENY ,to sie robi na końcu, pozatym nie o to pytałem .Dzięki za surowice ;) Mała poprawka sam budynek ma 885 poly , natomiast podłoże to żłożony box był ,dlatego scene miałem 2 tys poly i nie sprawdziłem tego , przepraszam za nie dopatrzenie :) To może jednak teraz uznasz to za game art Por@szku ? :)
Scottero Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 ale chyba coś na wzór nie dużego kompleksu klasztornego z 12-13 wieku Nie wiem na czym sie wzorowales, ale w XII-XIIIw to styl romanski, z ktorym twoja budowlla nie ma nic wspolnego, okna to juz zupelna awangarda w stylu siedziby radia maryja, ta czesc budowli nad gzymsem jakby na sile dorabiana, chociaz widac ze raczej jeszcze nie skonczyles tego modelowac... Nastepnie, dlaczego w otworach okiennych widac dorobione ramy, skoro drzwi to juz zero detalu i 2000poly na takie cos to IMHO duzo, nie uwazasz? No to narazie tyle :) Oczywiscie zycze powodzenia przy modelowaniu i welcome to game art :D
Vorthron Napisano 31 Styczeń 2008 Autor Napisano 31 Styczeń 2008 hmmm... jakby to napisać... Aktualna scena to może 5-7% tego co ma być , tak na dzwiach nie ma nic jeszcze bo jak podkreślam na tym etapie na razie stanąłem , ale na pewno dopracuje to. Czytajmy posty :) napisałem że budynek ma 885 poly , reszte miało podłoże. Poczekajcie na update , wiem że teraz nie wygląda to najlepiej ale obiecuje , będzie mało poly , będzie textura i reszta! :) Fakt Scottero , miało być z 12-13 a wyszło jak jest , ale może to jeszcze wyjdzie :)
Scottero Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 Jesli ma cos w stylu wczesnego sredniowiecza, to najlpiej zacznij od nowa- w romanskim stylu masz bardzo specyficzne okna i wogole budowle sakralne budowane sa na planie krzyza... no ale rob, a co do limitu, gdy wyslales swoj post, ja akurat konczylem swoj- nie doczytalem wiec zbytnio ze 60% limitu zjadlo ci podloze xD Pozdro ;*
Levus Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 Po-każ siatkę, po-każ siatkę:p Zobaczymy jak texturki pójdą... pozdro!
Vorthron Napisano 1 Luty 2008 Autor Napisano 1 Luty 2008 Tak jak pisałem założenia były inne a wyszło inaczej... uznałem że mam za mało materiałów żeby wzorowac się na jakiejś architekturze i wbijać w to konkretne założenia, więc jest to poprostu mały dworek i tyle, i mimo wszystko jak już to zaczołem to chciałem skończyć ten model bo przebudowywać by się go nie opłacało. Model jeszcze nie jest ukończony ,ale już nie dużo brakuje, obecnie ma 1232 poly. Za jakiś czas również zmaluje texture. pfff... chyba na razie tyle , ale już kolejny raz na szybkiego bez materiałów sie nie podejme , jak widać było zle była praca od początku odebrana ale nic czeba jechać dalej :) Dzięki pozdro!
tweety Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 Vorthron: ostatni raz proszę o zmianę nazwy wątku inaczej poleci do kosza
Tony M. Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 Herezja--- w GameArcie podaje sie ilość trójkątów w scenie a nie poligonów..... hehe w sumie to dziwię się, że nikt się jeszcze o to nie przyczepił..
Vorthron Napisano 2 Luty 2008 Autor Napisano 2 Luty 2008 wystarczyło zobaczyć na screena żeby zobaczyć ilość trisów , no ale jak si nie chciało.... :)
ofca Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 albo slepy jestem ale in a skrinie jest poly a verts to nie trisy i poly to nie trisy :D
`Ibanez Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 Bez przesady widac przeciez po poligonach ze duzo trojkatow to nie ma ten model, wiec po kiego wala sie czepiać?
Scottero Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 Bez przesady widac przeciez po poligonach ze duzo trojkatow to nie ma ten model, wiec po kiego wala sie czepiać? Klocilbym sie o to, wiesz?
Por@szek Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 Zamiast sie oburzac na mojego posta trzeba bylo go dokladnie przeczytac i przeanalizowac. Po pierwsze w game arcie podaje sie polycount w tri, nie w poli z tego wzgledu ze poligon moze skladac sie z kilku tri,a karta graficzna przed wyswietleniem obiektu na monitorze tnie wszystko na tri dlatego poli w game arcie nie ma wiekszego znaczenia. Po kolejne twoj model ma okolo 2400 triangli a na tak prosty obiekt jest to sporo. No chyba ze masz jedna texture dobrze rozplanowana na caly obiekt, i uv tak ulozone aby ciecia byly granicami miedzy odstepami na uv. Ale osobiscie watpie abys zrobil juz do tego uv. popraw mnie jak sie myle. Po kolejne, nie prawda jest ze TECHNICZNY ASPEKT SCENY ocenia sie na koncu. Tego sie nie ocenia. Albo on jest albo go nie ma, albo dziala w silniku albo nie. Jestes tutaj nowy, nie znamy twoich umiejetnosci i nie wiemy jak umiesz gospodarzyc polycountem. Na moje masz duzo zmarnowanego, a jezeli masz zamiar optymalizowac scene pod koniec jak juz bedziesz mial uv i textury to ... no nic wspolczuje zmarnowanej pracy. Nastepnie, jezeli nie jestes doswiadczonym wyjadaczem ktory zrobil dziesiatki modeli, radze ci abys wzial referencje do lapki i zaczal robic modele zgodnie z nimi, poniewaz inaczej proprcje beda lezec, logicznosc obiektu bedzie lezec, i wiele innych rzeczy. Nawet doswiadczeni graficy uzywaja referencji, jezeli robia cos na podstawie czegos, a jezeli jest to obiekt wyobrazony tworza koncepty, nie koniecznie rysujac ale nawet laczac fotki aby zobrazowac sobie finalna scene i o niczym nie zapomniec, albo wrecz dodac detal o ktorym mogliby nie pomyslec podczas modelowania, tworzenia textur i etc. Po kolejne, wystawiasz tutaj prace w celu odebrania krytyki i ewentualnego nauczenia sie/dopracowania swojego obiektu/sceny. jezeli krytyka userow ci nie odpowiada to nie wystawiaj swoich prac, forum jest po to aby poznac opinie innych ludzi i wymienic ja jak rowniez poznac inne punkty widzenia mniej lub bardziej doswiadczonych userow. Zycze ci powodzenia w dalszej pracy 3d jak rowniez troche wiecej samokrytycyzmu oraz mniej samouwielbienia. Pozdrawiam.
Ramsez Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 Można jakoś włączyć w maxie żeby pokazywało liczbę trisów?
Tony M. Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 ramsez - Utilities/ Polygon counter-> zaznacz Count triangles wtedy będzie pokazywać ile twój obiekt ma trisów....
adam_m Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 Pytanie dotyczące bryły. Elewacja powiedzmy południowa, po bokach mamy schody a nie ma drzwi (?) za to drzwi są w elewacji zachodniej ale za to nie ma schodów (taras?). Jaki jest cel tej koncepcji?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się