Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich!

 

Postanowiłem w wolnej chwili stworzyć jakąś lokacje w klimatach mrocznego średniowiecza , całą scene w żaden sposób nie planowałem , to szybka realizacja z głowy ,wiem że to nie jest dobre ale nie było czasu na planowanie tylko na szybko po googlach :) Sam dokładnie nie wiem co to jeszcze będzie ,dokładnej koncepcji jeszcze nie mam ale chyba coś na wzór nie dużego kompleksu klasztornego z 12-13 wieku , ale zobaczymy jak to wyjdzie dalej w praniu! Narazie jest tyle ile widać , zapraszam do postowania a nawet piszcie co by tam dać lub zmienić itd. Scena ma 2000 poly,

 

Pozdrawiam hej!

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak ja kocham jak ludzie rzucaja golym modelem pisza ze ma 2 tysiace poly i ze mieli zajawke to trzepneli.

Z twojego postu wnioskuje ze machnales trzy boxy bo miales wizje a twoje 3 boxy maja 4 tysiace tri (mniej wiecej).

Po raz to TO JEST GAME ART wiec obecnosc siatki jest obowiazkowa szczegolnia jezeli oczekujesz jakiejs pomocy z naszej strony.

Po dwa, z checia bym zobaczyl refki bo imho proporcje leza i kwicza.

No i jeszcze bym zobaczyl refki bo gdyby nie ten krzyz to bym stwierdzil ze to dworek.

Po kolejne naprawde nie licz na nas jezeli chodzi o kreatywizm w pracy w sensie co ja mam z tym zrobic a mam boxa. To twoja praca, twoja inwencja, my mozemy podowiedziec abys cos przesunal albo dodal bo pusto jak juz bedziesz konczyc. W koncu to twoja praca nie nasza.

Ech, ide przestawiac vertexy ....

Napisano

mogłeś chociarz poczekać do końcowych etapów , nie oczekuje od ciebie tego żebyś mi napisał co zrobić z tym boxem , oczywiście że ilość poly będzie redukowana, jeśli chodzi o referki takich nie ma , pisałem że scena jest nie planowana i robiona na szybko! Może powiem tak NIE OCENIAJ JESZCZE TECHNICZNEGO ASPEKTU SCENY ,to sie robi na końcu, pozatym nie o to pytałem .Dzięki za surowice ;)

 

 

Mała poprawka sam budynek ma 885 poly , natomiast podłoże to żłożony box był ,dlatego scene miałem 2 tys poly i nie sprawdziłem tego , przepraszam za nie dopatrzenie :) To może jednak teraz uznasz to za game art Por@szku ? :)

Napisano

ale chyba coś na wzór nie dużego kompleksu klasztornego z 12-13 wieku

Nie wiem na czym sie wzorowales, ale w XII-XIIIw to styl romanski, z ktorym twoja budowlla nie ma nic wspolnego, okna to juz zupelna awangarda w stylu siedziby radia maryja, ta czesc budowli nad gzymsem jakby na sile dorabiana, chociaz widac ze raczej jeszcze nie skonczyles tego modelowac... Nastepnie, dlaczego w otworach okiennych widac dorobione ramy, skoro drzwi to juz zero detalu i 2000poly na takie cos to IMHO duzo, nie uwazasz?

No to narazie tyle :)

 

Oczywiscie zycze powodzenia przy modelowaniu i welcome to game art :D

Napisano

hmmm... jakby to napisać... Aktualna scena to może 5-7% tego co ma być , tak na dzwiach nie ma nic jeszcze bo jak podkreślam na tym etapie na razie stanąłem , ale na pewno dopracuje to. Czytajmy posty :) napisałem że budynek ma 885 poly , reszte miało podłoże. Poczekajcie na update , wiem że teraz nie wygląda to najlepiej ale obiecuje , będzie mało poly , będzie textura i reszta! :) Fakt Scottero , miało być z 12-13 a wyszło jak jest , ale może to jeszcze wyjdzie :)

Napisano

Jesli ma cos w stylu wczesnego sredniowiecza, to najlpiej zacznij od nowa- w romanskim stylu masz bardzo specyficzne okna i wogole budowle sakralne budowane sa na planie krzyza... no ale rob, a co do limitu, gdy wyslales swoj post, ja akurat konczylem swoj- nie doczytalem wiec zbytnio ze 60% limitu zjadlo ci podloze xD

Pozdro ;*

Napisano

Tak jak pisałem założenia były inne a wyszło inaczej... uznałem że mam za mało materiałów żeby wzorowac się na jakiejś architekturze i wbijać w to konkretne założenia, więc jest to poprostu mały dworek i tyle, i mimo wszystko jak już to zaczołem to chciałem skończyć ten model bo przebudowywać by się go nie opłacało. Model jeszcze nie jest ukończony ,ale już nie dużo brakuje, obecnie ma 1232 poly. Za jakiś czas również zmaluje texture.

 

pfff... chyba na razie tyle , ale już kolejny raz na szybkiego bez materiałów sie nie podejme , jak widać było zle była praca od początku odebrana ale nic czeba jechać dalej :)

 

Dzięki pozdro!

Napisano

Herezja--- w GameArcie podaje sie ilość trójkątów w scenie a nie poligonów..... hehe

 

w sumie to dziwię się, że nikt się jeszcze o to nie przyczepił..

Napisano

Zamiast sie oburzac na mojego posta trzeba bylo go dokladnie przeczytac i przeanalizowac.

Po pierwsze w game arcie podaje sie polycount w tri, nie w poli z tego wzgledu ze poligon moze skladac sie z kilku tri,a karta graficzna przed wyswietleniem obiektu na monitorze tnie wszystko na tri dlatego poli w game arcie nie ma wiekszego znaczenia.

Po kolejne twoj model ma okolo 2400 triangli a na tak prosty obiekt jest to sporo. No chyba ze masz jedna texture dobrze rozplanowana na caly obiekt, i uv tak ulozone aby ciecia byly granicami miedzy odstepami na uv. Ale osobiscie watpie abys zrobil juz do tego uv. popraw mnie jak sie myle.

Po kolejne, nie prawda jest ze TECHNICZNY ASPEKT SCENY ocenia sie na koncu. Tego sie nie ocenia. Albo on jest albo go nie ma, albo dziala w silniku albo nie. Jestes tutaj nowy, nie znamy twoich umiejetnosci i nie wiemy jak umiesz gospodarzyc polycountem. Na moje masz duzo zmarnowanego, a jezeli masz zamiar optymalizowac scene pod koniec jak juz bedziesz mial uv i textury to ... no nic wspolczuje zmarnowanej pracy.

Nastepnie, jezeli nie jestes doswiadczonym wyjadaczem ktory zrobil dziesiatki modeli, radze ci abys wzial referencje do lapki i zaczal robic modele zgodnie z nimi, poniewaz inaczej proprcje beda lezec, logicznosc obiektu bedzie lezec, i wiele innych rzeczy. Nawet doswiadczeni graficy uzywaja referencji, jezeli robia cos na podstawie czegos, a jezeli jest to obiekt wyobrazony tworza koncepty, nie koniecznie rysujac ale nawet laczac fotki aby zobrazowac sobie finalna scene i o niczym nie zapomniec, albo wrecz dodac detal o ktorym mogliby nie pomyslec podczas modelowania, tworzenia textur i etc.

Po kolejne, wystawiasz tutaj prace w celu odebrania krytyki i ewentualnego nauczenia sie/dopracowania swojego obiektu/sceny. jezeli krytyka userow ci nie odpowiada to nie wystawiaj swoich prac, forum jest po to aby poznac opinie innych ludzi i wymienic ja jak rowniez poznac inne punkty widzenia mniej lub bardziej doswiadczonych userow.

Zycze ci powodzenia w dalszej pracy 3d jak rowniez troche wiecej samokrytycyzmu oraz mniej samouwielbienia.

Pozdrawiam.

Napisano

Pytanie dotyczące bryły. Elewacja powiedzmy południowa, po bokach mamy schody a nie ma drzwi (?) za to drzwi są w elewacji zachodniej ale za to nie ma schodów (taras?). Jaki jest cel tej koncepcji?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności