Napisano 31 Styczeń 200817 l Hej Po długiej przerwie wrzucam cosik. Tym razem dam sie zmaltretować połowie forum, bo wrzucam wizke :) Story: Chyba z 200 czy 300 letni browar ma być przerobiony na budynek biurowy. Klient przyszedł z "gotową wizką" z ktorej nie był za bardzo zadowolony: W zasadzie dzień i troche roboty. Jedna z moich pierwszych wizek, wiec wszelkie porady mile widziane. Scena wrzucona do WIP'a bo to co widac to draft który poszedł do klienta, więc zmiany są jeszcze możliwe. creditsy: Render: vray, direct + sky, hsv exponential postprodukcja: shop -> korekcja kolorow i lekki bloom, doklejone niebo z Total Textures autka: audi z http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=623900#post623900 to drugie nie mam pojecia, ani co ani gdzie zdobyte (na serverze w firmie lezalo :) ) drzewka i roslinki: evermotion pozdrawiam Mirach
Napisano 31 Styczeń 200817 l no ta twoja na pewno lepsza niz oryginal, drzewo na nim wymiata nie podoba mi sie kadr, ani na jednej ani na drugiej...jakos malo pokazuje, chaotyczny, no i to drzewo... podoba mi sie klimat ogolnie i swiatlo choc nie wiem czy powinno byc takie mocne przy takim zachmurzeniu ludzie z posera? sam przygotowujesz i exportujesz czy gotowe modele?
Napisano 31 Styczeń 200817 l Autor No po to wstawilem wczesniejsza prace, zeby moja wydawala sie lepsza :D A z kadrem to niestety wynik zyczen klienta w rodzaju "zeby wszystko bylo widac, zeby drzewo bylo, bo mamy zamiar posadzic, zeby bylo widac ze parking jest" i tak dalej. Ale co prawda to prawda, nikt mnie kompozycji nie uczyl i takie efekty ze troche to wszystko nawrzucane. Swiatlo mialo imitowac poranek z ostrym sloncem, a ta chmurka jakos tak sie sama wkradla. Ludzie sa z biblioteki firmy, chyba jakiesik darmowe, bo z bliska wygladaja paskudnie. dzieki za koment Mirach
Napisano 31 Styczeń 200817 l no nie oryginalna wizka miażdzy :D drzewo szczególnie Twoja przeróbka o wiele lepsza :) Nie wiem czy te cienie powinny być aż tak niebieskie i drugie auto (to dalej od kamery) wygląda jakby nie mialo szyb :). Może faktycznie światło za ostre, ale mnie się podoba :)
Napisano 31 Styczeń 200817 l nie no zniszczyles bardzo ładną pracę.. ta 1 wizka super :) a serio, to nawet jak na łoldskul bardzo kiepsko, ide o zakład że twoja praca się dłużej renderowała, niż osoba która popełniła 1 pracę siedziała w ogóle w jakims sofcie do renderowania :) a co do Twojej pracy: - niebo nie pasuje - mnie sie osobiście ta czarna chmura nie podoba i już :) - kadr psuje efekt (nie dało się wcisnąć 2 renderów zamiast 1 klientowi? w końcu nie zapłacił by tak kosmicznych pieniędzy za to, a efekt był by znacznie lepszy jeśli mógłbyś ustawić inaczej kamerę i pokazać to w innym ujęciu jeszcze) - cień - chodzi mi o to że niewiele widać przeż to że wizka jest robiona "pod słońce" tego nauczyłem się już w pracy - nie robi się zdjęć pod słońce, i wizualizacji raczej też nie. + na plus - ludzie (fajnie wyglądają, pewnie wina odległości bo im dalej tym z regóły lepiej) + drzewo (a w zasadzie korona - chociaż shader liści nie powala, ale jest OK, jakoś pień mi nie pasuje (bardzo prosty jakis taki "cylindryczny") + niebo (chodzi mi o 2 plan chmur, podziel sie jeśli można zdjęciem, bo ja w każdą wizkę wstawiam jedno i to samo własne zdjęcie z wakacji nad morzem :D)
Napisano 31 Styczeń 200817 l Na kadrach sie nie znam :) ale drzewko mimo ze ladne to zaslania elewacje, mogo by byc wyzsze ;) czy cus... Niebo mi sie podoba, ale oswietlenie z innej bajki primo, ze za mocne, secundo, ze nie powinno byc tak niebiesko w cieniu... no i po trzecie, wydaje mi sie ze mozna robic i zdjecia , i wizki pod slonce - mozna uzyskac ciekawy efekt zwlaszcza jak slonce przechodzi przez korone drzewa :D:D .. no wlasnie, tylko ze wtedy musi byc jasniej - bo robi sie ciemno... cos za cos... ale to tylko moje zdanie laika i ignoranta....
Napisano 1 Luty 200817 l Autor - niebo nie pasuje - mnie sie osobiście ta czarna chmura nie podoba i już :) Tu czasem jest taka pogoda, ze sloneczko swieci a burzowe chumry wisza. Ale masz racje, niebo pojdzie do wymiany. - kadr psuje efekt (nie dało się wcisnąć 2 renderów zamiast 1 klientowi? w końcu nie zapłacił by tak kosmicznych pieniędzy za to, a efekt był by znacznie lepszy jeśli mógłbyś ustawić inaczej kamerę i pokazać to w innym ujęciu jeszcze) Tu nawet nie chodzi o cene, bo to nowy klient i szef chce go raczej zachecic niz sciagac jakies gigantyczne pieniadze. Tylko ze klient wyraznie zyczy sobie 1 ujecia pokazujacego wszystko zeby wrzucic je na jakis plakat. Wiec jesli klient nie zmieni zdania to siedze przy jednym ujeciu. - cień - chodzi mi o to że niewiele widać przeż to że wizka jest robiona "pod słońce" tego nauczyłem się już w pracy - nie robi się zdjęć pod słońce, i wizualizacji raczej też nie. Mi w pracy powiedzieli "nie rob wizek ze sloncem za kamera bo sa plaskie".... coz, rozni szefowie rozne techniki :) (bardzo prosty jakis taki "cylindryczny") w pelni sie zgadzam, jak bede mial czas to go cos podpsuje. niebo (chodzi mi o 2 plan chmur, podziel sie jeśli można zdjęciem, bo ja w każdą wizkę wstawiam jedno i to samo własne zdjęcie z wakacji nad morzem :D) Tego nie moge, bo z Total Tex. Ale ostatnio pocykalem troche zdiec nieba, jak w weekend bede mial czas to powybieram co ciekawsze i wrzuce gdzies na max3d. drugie auto (to dalej od kamery) wygląda jakby nie mialo szyb :) wiem... :) Morphe i polshai: dzieki za komenty, odpisal bym bardziej szczegolowo, ale poganiaja do roboty :D pozdrawiam Mirach
Napisano 1 Luty 200817 l super - sweitnie ze dales ta pierwsza wizke -lubie takie porownania :) mozna pokazywac tym ktorzy nie wierza ile daje porzadnie wykonana wizka
Napisano 1 Luty 200817 l Twój obrazek wygląda bardzo dobrze, ale troche mał wizualkowo. Zwykle wizki pokazuje się w słonecznej pogodzie, ładne niebo i w ogóle wszystko ładne :) Proponowałbym troche ocieplić ten render, inny kierunek słońca, miejsca zacienione mniej ponure itp. Za niebiesko ogólnie tu jest.
Napisano 1 Luty 200817 l bardzo ladnie wyszlo ! mozna jedynie przyczepic sie do mapy na murku ale i tak jest fajnie :) Pierwsza lepsza ;p
Napisano 1 Luty 200817 l Autor Dzieki za pozytywne komenty :) Co do niewizkowatosci: jednym z zalozen bylo to zeby ten budynek jakos urozmaicic. Stad takie dramatyczne oswietlenie, swiatla w srodku itp. Szef bardzo nalegal zeby nie wygladalo to jak szara bryla z oknami (czym niestety jest :) ) Co do niebieskiego: mozesz miec racje, ostatnio zauwazam ze moj monitor jest cos przekalibrowany w strone czerwieni. Musze przyjzec sie temu renderkowi w domu. Jak tylko klient zatwierdzi / zmiesza z blotem to wrzuce update. pozdrawiam Mirach
Napisano 8 Luty 200817 l Autor Hej Wrzucam final. Klient jedynie chcial dodac drewniana bramke i wywalic 1 samochod. Zmienione niebo i nowa postprodukcja w shopie. Orginal w 3000px x iles tam. Btw, wie ktos jak poradzic sobie z vray displacement w wysokich rozdzielczosciach? Straaaasaznie spowalnia render, a zwlaszcza liczenie Irradiance map. W tym wypadku irradiance map liczona bez displace. pozdrawiam Mirach
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto