Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czolem!

Stwierdzilem ,ze czas zakonczyc meki i wrzucam jako skonczone. Arcydziela i tak by z tego nie bylo, a moim celem bylo jedynie nauczyc sie nowych rzeczy, co jak sadze sie udalo.

Najwazniejszy wniosek: na poczatek wybierac cos latwiejszego bo wybralem chyba najtrudniejszy temat na wizke wnetrza.

Teraz mozecie mnie zjesc i zbluzgac ;)

 

kuchniafinalnq3.jpg

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

kolorystycznie mi sie nie podoba

brzydkie okolice sufitu

blizej niezdefiniowane "cos" co mi sie nie podoba w odbiorze calosci:)

 

ale tragedii tez nie ma i widac ze nastepne beda lepsze

 

a, fajnie wyszly talerze:)

Napisano

Sufit faktycznie kiepsko, fajnie wyszły pitołki na blacie i sam blat.

Jakaś szpara w oknie. Jest naprawdę dobrze jak na pierwszy raz. Gratulacje.

Pozdr

Napisano

- proporcje poległy

- sufit nad szafkami za ciemny

- widok za oknem jest slabej jakości i psuje efekt zamiast go poprawiać

 

pracuj dalej.

Napisano

Dzieki za opinie. Najpierw nieco ogolnie do wszystkich:

 

-sufit - faktycznie ten rog nawet mnie sie nie podoba, nie mowie juz o kiepskiej jakosci (wkradl mi sie maly error w ustawieniach vraya) ale o tym ze jest ciemny. Szczerze nie wiem co z tym zrobic, tak wyszlo i juz. Moze daloby sie to jakos oszukac odpowiednio ustawionym planem kierujacym nieco wiecej swiatla w ten rog ale nie chcialem uzywac takich sztuczek.

 

-szczelina miedzy oknami - pod tym wzgledem myslalem ze zwariuje. Probowalem setek ustawien i zawsze cos bylo nie tak. Jak ta szczelina wygladala dobrze to znowu cos innego wygladalo kiepsko.

 

A teraz konkretnie:

 

-grzechv: nic do dac nic ujac, dzieki za tipsa o ustawieniach

 

-Sebastian Ozga: taa jak tak teraz spojrze na te "przyrzady do gotowania" to faktycznie cos jest nie tak. Chyba za bardzo zblurowalem odbicia.

 

-evarcha: standardowo direct light i vray plane w oknie

 

-Loki: co konkretnie jest nie tak z proporcjami? Bo wszystko modelowane bylo z "linijka w reku"

 

Pozniej wrzuce nowy render prosto z Vraya (jak sie skonczy). Jest nieco lepiej ale rog dalej jest ciemny a miedzy szczelinami dalej dzieje sie cos dziwnego. Coz.. zycie :)

Napisano

tak sobie pomyslałem, ze jak byś na tych szafkach pod ciemnym rogiem sufitu po prostu zrobił białą okleine (a i tak jej nie widać) to swiatełko by sie odbiło na ten róg nieszczęsny. (zreztą w realu szafki od góry są białe)

Napisano

Fajne. Widok za oknem strasznie sztuczny - zrob tak: wez mape z tla na tapete do edytora materialow, uaktywnij i otworz rolete color map - wez jeden i drugi kraniec wykresu daj do gory aby tlo stalo sie bardziej swietliste - to powinno pomoc.

 

Pzdr!




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności