Sargoth Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 Czolem! Stwierdzilem ,ze czas zakonczyc meki i wrzucam jako skonczone. Arcydziela i tak by z tego nie bylo, a moim celem bylo jedynie nauczyc sie nowych rzeczy, co jak sadze sie udalo. Najwazniejszy wniosek: na poczatek wybierac cos latwiejszego bo wybralem chyba najtrudniejszy temat na wizke wnetrza. Teraz mozecie mnie zjesc i zbluzgac ;)
grzechv Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 cos brudny ten sufit nad szawkami :P, pozatym miejscami ladnie.
viz.k Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 kolorystycznie mi sie nie podoba brzydkie okolice sufitu blizej niezdefiniowane "cos" co mi sie nie podoba w odbiorze calosci:) ale tragedii tez nie ma i widac ze nastepne beda lepsze a, fajnie wyszly talerze:)
Nash23 Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 Sufit faktycznie kiepsko, fajnie wyszły pitołki na blacie i sam blat. Jakaś szpara w oknie. Jest naprawdę dobrze jak na pierwszy raz. Gratulacje. Pozdr
Sebastian Ozga Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 Rzuca się w oczy szczelina między skrzydłami w oknie, materiał tych "przyrządów do gotowania" (po prawej nad garnkiem) i róg przy suficie.
Loki Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 - proporcje poległy - sufit nad szafkami za ciemny - widok za oknem jest slabej jakości i psuje efekt zamiast go poprawiać pracuj dalej.
Sargoth Napisano 4 Luty 2008 Autor Napisano 4 Luty 2008 Dzieki za opinie. Najpierw nieco ogolnie do wszystkich: -sufit - faktycznie ten rog nawet mnie sie nie podoba, nie mowie juz o kiepskiej jakosci (wkradl mi sie maly error w ustawieniach vraya) ale o tym ze jest ciemny. Szczerze nie wiem co z tym zrobic, tak wyszlo i juz. Moze daloby sie to jakos oszukac odpowiednio ustawionym planem kierujacym nieco wiecej swiatla w ten rog ale nie chcialem uzywac takich sztuczek. -szczelina miedzy oknami - pod tym wzgledem myslalem ze zwariuje. Probowalem setek ustawien i zawsze cos bylo nie tak. Jak ta szczelina wygladala dobrze to znowu cos innego wygladalo kiepsko. A teraz konkretnie: -grzechv: nic do dac nic ujac, dzieki za tipsa o ustawieniach -Sebastian Ozga: taa jak tak teraz spojrze na te "przyrzady do gotowania" to faktycznie cos jest nie tak. Chyba za bardzo zblurowalem odbicia. -evarcha: standardowo direct light i vray plane w oknie -Loki: co konkretnie jest nie tak z proporcjami? Bo wszystko modelowane bylo z "linijka w reku" Pozniej wrzuce nowy render prosto z Vraya (jak sie skonczy). Jest nieco lepiej ale rog dalej jest ciemny a miedzy szczelinami dalej dzieje sie cos dziwnego. Coz.. zycie :)
evarcha Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 tak sobie pomyslałem, ze jak byś na tych szafkach pod ciemnym rogiem sufitu po prostu zrobił białą okleine (a i tak jej nie widać) to swiatełko by sie odbiło na ten róg nieszczęsny. (zreztą w realu szafki od góry są białe)
Sargoth Napisano 4 Luty 2008 Autor Napisano 4 Luty 2008 evarcha: w sumie to jest jakis pomysl, w przyszlosci wyprobuje jak zajdzie potrzeba :) Wrzucam prosto z V-raya:
evarcha Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 no ewidentnie te szafki oddają kolor na sufit, kiepsko to wyglada - ale reszta jak dla potencjalnego klienta to miodzio
keraj37 Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 Fajne. Widok za oknem strasznie sztuczny - zrob tak: wez mape z tla na tapete do edytora materialow, uaktywnij i otworz rolete color map - wez jeden i drugi kraniec wykresu daj do gory aby tlo stalo sie bardziej swietliste - to powinno pomoc. Pzdr!
Rekomendowane odpowiedzi