Skocz do zawartości

Pytanie: modele CS


Veron

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nie, chodzi mi o zwykły counter-strike który jest na podstawie half life, a counter strike source jest na podstawie half life 2, takie importery już mam, lecz nie ładuje mi pliki ze zwykłego CS czyli half life 1...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się wydaje że nie wiesz czego chcesz ;/

 

Małe info- plik mdl jest generowany z wiadomości opartych na pliku qc

w którym są nazwy plików smd modeli/animacji, podziału, prędkości, textur

itd...

 

Nie ma pluginu dla max 8, 9, lub 2008 który exportuje poprawnie format smd

gold source(hl1) co najwyżej tu http://www.wunderboy.org/blog/175 jest vb dla smd ale działa poprawnie tylko dla source(hl2) jeżeli chciałbyś tym exportować coś dla starego enginu to by ci comiler zrobił plik mdl tylko z jedną kością (smd ma kości inaczej ponumerowane i stary mdl się przy tym gubi ;/) działa to podobno dla nowego enginu.

Jest jednak jeden plugin który exportuje smd do obydwóch formatów :]

http://www.chaosincarnate.net/cannonfodder/cftools.htm

tylko jest to max 7, z tego co ja wiem nie ma dobrego pluginu dla maxów powyżej 8 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic z tego nie zrozumiałem :P Mam broń c4 w formacie .mdl i chce ja wsadzić w gta sa, lecz nie umiem wstawić to do 3dsmax. Przekonwertuje mi ktoś tą broń to maxa? Jak tak to prześle przez gg 3809832... albo czy jest jakiś poradnik na przekonwertowanie tego, nie zależy mi na animacjach itp. tylko na samym modelu i najbardziej na rozmieszczonej teksturze. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ci się przydać to:

 

Milkshape - http://chumbalum.swissquake.ch/ms3d/index.html

 

Jest to chyba najlepszy program do grzebania w plikach *.mdl (CS,HL1).

 

Krótka instrukcja wyciągania modeli (dawno się tym nie zajmowałem więc mogę się mylić):

 

Plik *.mdl składa się z kilku plików (modele, animacje, tekstury). Musisz najpierw go rozpakować w milkshape'ie (dekompilator znajdziesz w zakładce Tools>Half-Life>). Plik który cię interesuje powinien nazywać się podobnie do tego - reference.smd (główny model bez animacji). Jak już go znajdziesz, to importujesz do milkshape'a a potem eksportujesz do innego formatu np. 3DS. Oczywiście nie zapomnij o teksturach.

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko było dobrze, miałem niezłą zabawe przerabiając modle z CS do GTA. Niestety wczoraj jak chciałem otworzyć model to nic sie nie załadowało... Robię Tools/half-life/Decomplite Normal ble ble ble, pojawia mi sie okienko z 4 polami do zaznaczenia (zaznaczone sa wszystkie) OK i nic. Oto to z tego notatnika na dole:

 

Writing .BMP: "\counter strike\cstrike\models\f_body.bmp"
Writing .BMP: "\counter strike\cstrike\models\f_top.bmp"
Writing .SMD: "\counter strike\cstrike\models\reference_flashbang.smd"
Writing animation: "\counter strike\cstrike\models\idle.smd"
Writing .QC: "D:\counter strike\cstrike\models\p_flashbang.qc"

Tak jest teraz a każdym modelem... Dlaczego? Dlaczego teraz nie mogę otwierać starych modeli? Mimo to ze nic się nie pojawiło to robie Export/Autodesk 3ds... i pojawia mi się okienko:(w załączniku)

POMOCY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności