Veron Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 Witam. Jeżeli pisze w złym dzialae to przepraszam. A więc chciałem otworzyć modele CS w 3ds max 8, 9, lub 2008, lecz nie mam takiego pluginu... Natknąłem sie na to http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=10578 lecz link nie działa. Poda ktos taki plugin lub program ? Rozszerzenie to .mdl Pozdro
Tony M. Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 ciekaw jestem co to są modele CS?? jak silnik Source to luknij tutaj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=44978 moze coś znajdziesz....
Tomala Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Tu szukaj importerów .mdl może coś znajdziesz w dziale import/export : http://www.maxplugins.de/
1nS Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 do Counter-Strike: Source jest - tu masz info step by step: http://www.max-realms.com/modules/newbb/viewtopic.php?viewmode=flat&topic_id=23&forum=1
Veron Napisano 5 Luty 2008 Autor Napisano 5 Luty 2008 Nie, chodzi mi o zwykły counter-strike który jest na podstawie half life, a counter strike source jest na podstawie half life 2, takie importery już mam, lecz nie ładuje mi pliki ze zwykłego CS czyli half life 1...
Kruku Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Coś mi się wydaje że nie wiesz czego chcesz ;/ Małe info- plik mdl jest generowany z wiadomości opartych na pliku qc w którym są nazwy plików smd modeli/animacji, podziału, prędkości, textur itd... Nie ma pluginu dla max 8, 9, lub 2008 który exportuje poprawnie format smd gold source(hl1) co najwyżej tu http://www.wunderboy.org/blog/175 jest vb dla smd ale działa poprawnie tylko dla source(hl2) jeżeli chciałbyś tym exportować coś dla starego enginu to by ci comiler zrobił plik mdl tylko z jedną kością (smd ma kości inaczej ponumerowane i stary mdl się przy tym gubi ;/) działa to podobno dla nowego enginu. Jest jednak jeden plugin który exportuje smd do obydwóch formatów :] http://www.chaosincarnate.net/cannonfodder/cftools.htm tylko jest to max 7, z tego co ja wiem nie ma dobrego pluginu dla maxów powyżej 8 .
Veron Napisano 5 Luty 2008 Autor Napisano 5 Luty 2008 Nic z tego nie zrozumiałem :P Mam broń c4 w formacie .mdl i chce ja wsadzić w gta sa, lecz nie umiem wstawić to do 3dsmax. Przekonwertuje mi ktoś tą broń to maxa? Jak tak to prześle przez gg 3809832... albo czy jest jakiś poradnik na przekonwertowanie tego, nie zależy mi na animacjach itp. tylko na samym modelu i najbardziej na rozmieszczonej teksturze. Pozdro
Ardeni Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Przekonwertuje mi ktoś tą broń to maxa? Jak tak to prześle przez gg #######... Oj bez takich jaj :) poszukaj, na forum jest dużo info jak to zrobić, a jak nie ma to są liczne linki.
ryu7 Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Może ci się przydać to: Milkshape - http://chumbalum.swissquake.ch/ms3d/index.html Jest to chyba najlepszy program do grzebania w plikach *.mdl (CS,HL1). Krótka instrukcja wyciągania modeli (dawno się tym nie zajmowałem więc mogę się mylić): Plik *.mdl składa się z kilku plików (modele, animacje, tekstury). Musisz najpierw go rozpakować w milkshape'ie (dekompilator znajdziesz w zakładce Tools>Half-Life>). Plik który cię interesuje powinien nazywać się podobnie do tego - reference.smd (główny model bez animacji). Jak już go znajdziesz, to importujesz do milkshape'a a potem eksportujesz do innego formatu np. 3DS. Oczywiście nie zapomnij o teksturach. 1
Veron Napisano 5 Luty 2008 Autor Napisano 5 Luty 2008 Ryu7 dziękuje! Udał się, jestem ci naprawde wdzięczny. Pozdro
Veron Napisano 22 Luty 2008 Autor Napisano 22 Luty 2008 Wszystko było dobrze, miałem niezłą zabawe przerabiając modle z CS do GTA. Niestety wczoraj jak chciałem otworzyć model to nic sie nie załadowało... Robię Tools/half-life/Decomplite Normal ble ble ble, pojawia mi sie okienko z 4 polami do zaznaczenia (zaznaczone sa wszystkie) OK i nic. Oto to z tego notatnika na dole: Writing .BMP: "\counter strike\cstrike\models\f_body.bmp" Writing .BMP: "\counter strike\cstrike\models\f_top.bmp" Writing .SMD: "\counter strike\cstrike\models\reference_flashbang.smd" Writing animation: "\counter strike\cstrike\models\idle.smd" Writing .QC: "D:\counter strike\cstrike\models\p_flashbang.qc" Tak jest teraz a każdym modelem... Dlaczego? Dlaczego teraz nie mogę otwierać starych modeli? Mimo to ze nic się nie pojawiło to robie Export/Autodesk 3ds... i pojawia mi się okienko:(w załączniku) POMOCY
Damnat1on Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Jest pewien problem . Żeby dało się eksportować cokolwiek Milkshape trzeba go najpierw zarejestrować. Nie za darmo...
_michal Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Tak już jest z płatnymi programami, że nie są za darmo ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się