Jump to content

Featured Replies

  • Replies 17
  • Views 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1. Wyłącz TurboSmooth

2. Poszukaj kilku zdjęć referencyjnych, tu masz ciekawe zdjęcia:

http://www.usa.rmnet.pl/usa2003/main.php?id=canion

http://forum.ih8mud.com/chit-chat-section/39406-hello-za.html

3. Korzystając ze zdjęć robisz modelik, teksturujesz i jest OK.

4. Zmniejsz te kamienie i ustaw je tak, żeby wyglądały w miarę naturalnie.

 

To na początek tyle, powodzenia.

dużo lepsze, ale bardzo przypomina równoległobok. Mój sposób na skały (nie koniecznie dobry, ale działa): 2x noise - pierwszy do "poszarpanych" krawędzi, drugi do generowania nieregularnego kształtu. potem tylko kopiujesz i zmieniasz wartość 'seed'. Masz XXXX różnych kamyczków.

  • Author

Właśnie ja też tak robię, a ten kształt to po prostu z wietrzenia się zrobił ^^, miał pokazać mniej więcej wygląd.

 

A poza tym widzę, że nikt się do oświetlenia nie przykleił, więc mały sukcesik mam =

Fajne marcepanowe kulki. Za okrągło na pierwszym, za prostokątno na drugim. Materiał nie przypomina kamienia, scena przepalona na dole i teksturki kiepawe, pewnie noisy same :)

Ale pracuj dalej

Do oświetlenia się nie przyklejam, bo na to jeszcze przyjdzie czas, tak jak i na materiały. Pracuj nad tą sceną, może coś ciekawego z tego będzie

  • Author
Fajne marcepanowe kulki. Za okrągło na pierwszym, za prostokątno na drugim. Materiał nie przypomina kamienia, scena przepalona na dole i teksturki kiepawe, pewnie noisy same :)

Ale pracuj dalej

 

Gradienty też ;) Poza tym usprawiedliwienie dałem, nie mam photosklepu.

 

Ale wujek google dopomoże texturkami ^^

 

Co do przepaleń, to to mój cel :p

 

Do oświetlenia się nie przyklejam, bo na to jeszcze przyjdzie czas, tak jak i na materiały. Pracuj nad tą sceną, może coś ciekawego z tego będzie

 

Fajnie, poza tym może ten kamyczek jakoś przejdzie? - http://img61.imageshack.us/img61/9038/renderframedesert2zf3.jpg

  • Author

renederad6.jpg

 

Troszkę zmodyfikowałem kamyczek, ale wciąż jest piękny, po prostu za duży detal i muliło, albo to przez FireFox'a i GG w tle.... Jak jest brzydko to zmienię ^^

 

Może jakieś słowo o pisaku? ^^

skala po lewej jest spoko ale po prawej juz nie tekstura sie rozjezdza i dispa chyba nie ma.

te drewnine pale(chyba) nie za bardzo jak juz to proste powinny byc. uzyj ivy generator na jednej ze scian tylko nie dawaj lisci zrob wyschniete pnącza.

  • Author

Nie mam Ivy Generatora, co do tych pnączy, to takie małe od korzenia, ale są chyba za krótkie, zaraz poprawie. Co do displace - nie używam go, używam bumpa. Poza tym texturę drzewa zmienię, a te pale to chyba rzeczywiście ( miały być korzenie ) są troszkę za grube.

 

No to do roboty <.>

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy