Napisano 12 Luty 200817 l http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13cca5c07205e9d9.html Taka scenka, zaczęło się od modelowania czaszki, po zabawę z robieniem terenu aż do złączenia wszystkiego. Co o tym sądzicie, wiem, że kupę rzeczy trzeba jeszcze dodać jak np. krzaki, ale cóż - nie mam photoshop'a obecnie, więc wszystko robię w maxie...
Napisano 13 Luty 200817 l 1. Wyłącz TurboSmooth 2. Poszukaj kilku zdjęć referencyjnych, tu masz ciekawe zdjęcia: http://www.usa.rmnet.pl/usa2003/main.php?id=canion http://forum.ih8mud.com/chit-chat-section/39406-hello-za.html 3. Korzystając ze zdjęć robisz modelik, teksturujesz i jest OK. 4. Zmniejsz te kamienie i ustaw je tak, żeby wyglądały w miarę naturalnie. To na początek tyle, powodzenia.
Napisano 13 Luty 200817 l Autor 1. Zrobione 2. Fajne zdjątka, przydadzą się. 3. Wiem 4. OK Tutaj nowy kamień, mam nadzieję, że jako tako wygląda - http://img88.imageshack.us/img88/9039/renderframedesertmq0.jpg
Napisano 13 Luty 200817 l dużo lepsze, ale bardzo przypomina równoległobok. Mój sposób na skały (nie koniecznie dobry, ale działa): 2x noise - pierwszy do "poszarpanych" krawędzi, drugi do generowania nieregularnego kształtu. potem tylko kopiujesz i zmieniasz wartość 'seed'. Masz XXXX różnych kamyczków.
Napisano 13 Luty 200817 l Autor Właśnie ja też tak robię, a ten kształt to po prostu z wietrzenia się zrobił ^^, miał pokazać mniej więcej wygląd. A poza tym widzę, że nikt się do oświetlenia nie przykleił, więc mały sukcesik mam =
Napisano 13 Luty 200817 l Fajne marcepanowe kulki. Za okrągło na pierwszym, za prostokątno na drugim. Materiał nie przypomina kamienia, scena przepalona na dole i teksturki kiepawe, pewnie noisy same :) Ale pracuj dalej
Napisano 13 Luty 200817 l Do oświetlenia się nie przyklejam, bo na to jeszcze przyjdzie czas, tak jak i na materiały. Pracuj nad tą sceną, może coś ciekawego z tego będzie
Napisano 13 Luty 200817 l Autor Fajne marcepanowe kulki. Za okrągło na pierwszym, za prostokątno na drugim. Materiał nie przypomina kamienia, scena przepalona na dole i teksturki kiepawe, pewnie noisy same :) Ale pracuj dalej Gradienty też ;) Poza tym usprawiedliwienie dałem, nie mam photosklepu. Ale wujek google dopomoże texturkami ^^ Co do przepaleń, to to mój cel :p Do oświetlenia się nie przyklejam, bo na to jeszcze przyjdzie czas, tak jak i na materiały. Pracuj nad tą sceną, może coś ciekawego z tego będzie Fajnie, poza tym może ten kamyczek jakoś przejdzie? - http://img61.imageshack.us/img61/9038/renderframedesert2zf3.jpg
Napisano 13 Luty 200817 l Bardzo ładny kamyczek, chociaż teksturka jest rozciągnięta. Ale widać duże postępy.
Napisano 13 Luty 200817 l Autor Troszkę zmodyfikowałem kamyczek, ale wciąż jest piękny, po prostu za duży detal i muliło, albo to przez FireFox'a i GG w tle.... Jak jest brzydko to zmienię ^^ Może jakieś słowo o pisaku? ^^
Napisano 14 Luty 200817 l Autor http://img99.imageshack.us/img99/6267/renderframedesert2lm0.jpg Widzę dużo błędów, ale poczekam na Was, co Wy mi wytkniecie.
Napisano 14 Luty 200817 l skala po lewej jest spoko ale po prawej juz nie tekstura sie rozjezdza i dispa chyba nie ma. te drewnine pale(chyba) nie za bardzo jak juz to proste powinny byc. uzyj ivy generator na jednej ze scian tylko nie dawaj lisci zrob wyschniete pnącza.
Napisano 14 Luty 200817 l Autor Nie mam Ivy Generatora, co do tych pnączy, to takie małe od korzenia, ale są chyba za krótkie, zaraz poprawie. Co do displace - nie używam go, używam bumpa. Poza tym texturę drzewa zmienię, a te pale to chyba rzeczywiście ( miały być korzenie ) są troszkę za grube. No to do roboty <.>
Napisano 14 Luty 200817 l Autor No to kolejny up - Nowy link: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/07798179b6ba7d80.html A tu textura drewna którą zrobiłem, chyba nie za bardzo pasuje.... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/954fb6458bd17a33.html
Napisano 22 Kwiecień 200817 l Autor http://img444.imageshack.us/img444/8028/91941305ty3.jpg Update, chyba jest coraz lepiej, nie sądzicie?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto