Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
A czemu tak sądzisz?

quote]

 

no nie wiem pytam raczej. jaka jest zatem różnica?

  • Odpowiedzi 60
  • Wyświetleń 14k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Hmmm.. Planarne światła to VrayLighty po prostu. Displacement na masce poszedł prosto - od czarnego tła w kierunku bieli jako wypukłości. Vraydisplacement mod ustawiony bez shifta na "wypychanie" czyli amount na +. Tekstura wygląda tak:

 

d0594aac439b5335.jpg

 

Zrobiona z rzeczywistego mesha przez rendering z-buffera.

 

Z ciekawostek - pewnym zaskoczeniem było dla mnie obsługiwanie przez Vraya (maxa?) tekstur jedynie do wielkości 4096x4096 - większe użyte jako displacement były skalowane do tej rozdziałki co dawało bolesne skutki.

 

Tutaj jeszcze kawałek renderu w pełnym rozmiarze rzeby można było zobaczyć jakie wielkie to było bydle:

 

000cf5fee62f4f13.jpg

Napisano
  • Autor

Znaczy się sugerujesz że nie widać wlotów? Otóż widać bo tam jest pociągnięty difuse czarny z tekstury o dwa razy większej rozdziałce :).

Napisano

materiały, studio i model na 5-ke. Nie moje brocha z tymi autami ale uwazam to za bardzo udany model.

Gratukacje Hynol.

Napisano

bardzo mi się podoba :-)

szkoda, że ludek plastikowy i tekstura "brudu" na nadkolach taka sama wszędzie

reszta ideolo :-)

Napisano

pikne :)

 

ja przyczepiłbym sie tylko do zabrudzen, ktore sa ponakladane bez nawet najmniejszego obrotu czy przesuniecia :) (blotniki z identycznymi plamami blota) :P

 

ale moze sie czepiam

 

reszta *****

 

najsss

Napisano
  • Autor

Jako że to nie bród tylko odbicia chmur na niebie od kiepskiej HDRKi, to ja się nie poczuwam ;). Takiego błędu z teksturą bym raczej nie zrobił. Fakt że mogłem już olać chmurki i gradient niebieski dać, nauczka na przyszłość.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności