Napisano 17 Luty 200817 l Witam, są to dwa rendery kuchni, która robie dla klienta. Mam taki problem, mi się te rendery podobaja, ale prosze was o wskazanie błędów, (tekstury, światło itp.) Pozdrawiam
Napisano 17 Luty 200817 l te drewniane pionowe panele sa do niczego:/ malo realistyczne tekstury p.S. troche jak to pomieszczenie z 5-go elementuxD
Napisano 17 Luty 200817 l 1. Strasznie odchodzi od pionu, nie wiem czy to jest zamierzone, 2. Tekstura drewna rzeczywiście jest okropna, 3. na drugim renderze sprzęt(mikrofalówka itepe)jest płaski, widać że to tekstura, 4. Ja bym dał na łączeniach kolumn z sufitem jakieś delikatne listwy, żeby było mniej widoczne brak łączenia między nimi, dziwnie to wygląda. 5. Na 1 renderze lampy nie wyglądają na świecące się, chociaż jedna z nich emituje światło, 6. Nie ma klamek do szafek, a może nawet nie ma samych szafek...? Pozdrawiam, (mam trochę zły humor dzisiaj więc opinia może nie najlepsza jest:))
Napisano 17 Luty 200817 l Autor No właśnie, mam więc pytanie, jak zrobić żeby wyglądało że świecą? Ponieważ świecą wszystkie. Dodam, że są to iesy, a materiał w lampach jest odbijający.
Napisano 17 Luty 200817 l IES'y nie generuja reflexow i trzeba kombinowac wstaw do swiatel sfery i... - jesli to vray to nadaj im material vray light (prawdopodobnie bedzisz musial dopasowac troche siwatlo) - medoda 2-ga jesli to vray, ustaw w VrayObjParameters sfer receive GI na 10 albo i wiecej zeby uzyskac zamierzony efekt - jesli to nie vray to powinno zadzialac nadanie mat standard z mapa Output w slocie Diffuse i output amount na np.10
Napisano 18 Luty 200817 l Autor mały up i pytanie jak uzyskac taki efekt jak tutaj? ( fragment renderu SansSerifa )
Napisano 19 Luty 200817 l wsadzic w szczeline w suficie podwieszanym , pomalowac wewnetrzne scianki na czarno i osadzic w tej szparze oswietlenie .... moze byc tez miedzy belka , nadprozem a sufitem ...
Napisano 19 Luty 200817 l Autor wsadzic w szczeline w suficie podwieszanym , pomalowac wewnetrzne scianki na czarno i osadzic w tej szparze oswietlenie .... moze byc tez miedzy belka , nadprozem a sufitem ... Dzięki, ale chodziło mi o 3dmaxa:) W ealu własnie tak jest u klienta,ale jak zrobić najlepiej w maxie żeby lampki świeciły ładnie, było widać odbłyśnik, zrobiłem tak żeby materiał przyjmował GI ale efekt jest taki jak wyżej w mijej wizce.
Napisano 19 Luty 200817 l no w czym kłopot..ja sie nie bawie w te całe receive Gi i wychodzi..dajesz lampke w srodku mala sfere imitujaca zarówke swaitelko na invisible multipler se ustalisz..ja chyba walilem pomiedzy 20 a 60..kolor, zimny/cieply i po ptokach:D
Napisano 19 Luty 200817 l Autor no w czym kłopot..ja sie nie bawie w te całe receive Gi i wychodzi..dajesz lampke w srodku mala sfere imitujaca zarówke swaitelko na invisible multipler se ustalisz..ja chyba walilem pomiedzy 20 a 60..kolor, zimny/cieply i po ptokach:D czyli, sfera, pod nią światło, i powinno się w tej sferze odbijać, ale jak daje iesa to się nic nie odbija, możesz mi to dokładniej wytłumaczyć, sorry ale dziś troche oporny jestem. :)
Napisano 19 Luty 200817 l jeszcze raz... "IES nie generuje reflexow" jesli chcesz zeby bylo widac wnetrze swiatla to poprostu zmniejsz sfery ktore juz masz tak zeby go nie zaslanialy. swoja droga to tez nie zrozumialem tego co Zbychowaty napisal :) refki (zazwyczaj nie widac wnetrza takich swiatel):
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto