Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam.

Robie animacje wody i natknąłem się na pewien problem.

Mam ładną teksture wody i model (morze, pod nim dno itd) ale kiedy renderuje scene na wodzie bardziej oddalonej jest masa czarnych kropek układających się w przerywane linie.

Render sceny z bliska wychodzi ok ale w oddaleniu górna połowa ekranu z wodą nie zachwyca :/

Da się coś z tym zrobic tak żebym nie musiał przebudowywać połowy sceny?

  • Replies 10
  • Views 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pokaz render, jelsli mialbym zgadywac to max refl/refractions trzeba podkrecic w materiale wody i w ustawieniach rendera

tsunami?

w czym renderowane?

to chyba widok user bo brak perspektywy.

cos nie tak z oswietleniem, wyglada ze zrodlo swiatla jest nad wyspa i dlatego to co dalej dziwnie wyglada.

zarzuc jeszcze zrzut ekranu zeby sie zorientowac gdzie co jest.

  • Author

tsunam?

btw to był widok perspective renderowane w maxie

oswietlenie było bez sensu bo próbowałem walczyć z kropkami za pomocą światła... bez efektów

 

teraz będzie widok z kamery... też nie zachwyca...

 

pracaasm0.jpg

renderowane w maxie.

 

:D

 

ale w scanlinie, mentalu, v-rayu? jaki renderer

Tu chyba chodzi o tiling (czy jakoś tak). Zniekształcenie wody co jakiś czas się powtarza a dalszej perspektywie uwidacznia sie to takim właśnie efektem. (często to widać też w grach). Spróbuj zwiększyć tiling w materiale.

Zgadzam się SWRSC, to powstało od bump'a. Zwyczajna interferencja, wybrzuszenia są zbyt regularne. Postaraj się dodac nieco przypadkowosci w nich.

  • Author

obawiam się że to nie bump bo co bym w tej opcji nie zmienil to efekt jest identyczny

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy