Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Robie animacje wody i natknąłem się na pewien problem.

Mam ładną teksture wody i model (morze, pod nim dno itd) ale kiedy renderuje scene na wodzie bardziej oddalonej jest masa czarnych kropek układających się w przerywane linie.

Render sceny z bliska wychodzi ok ale w oddaleniu górna połowa ekranu z wodą nie zachwyca :/

Da się coś z tym zrobic tak żebym nie musiał przebudowywać połowy sceny?

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

tsunami?

w czym renderowane?

to chyba widok user bo brak perspektywy.

cos nie tak z oswietleniem, wyglada ze zrodlo swiatla jest nad wyspa i dlatego to co dalej dziwnie wyglada.

zarzuc jeszcze zrzut ekranu zeby sie zorientowac gdzie co jest.

Napisano

tsunam?

btw to był widok perspective renderowane w maxie

oswietlenie było bez sensu bo próbowałem walczyć z kropkami za pomocą światła... bez efektów

 

teraz będzie widok z kamery... też nie zachwyca...

 

pracaasm0.jpg

Napisano

Tu chyba chodzi o tiling (czy jakoś tak). Zniekształcenie wody co jakiś czas się powtarza a dalszej perspektywie uwidacznia sie to takim właśnie efektem. (często to widać też w grach). Spróbuj zwiększyć tiling w materiale.

Napisano

Zgadzam się SWRSC, to powstało od bump'a. Zwyczajna interferencja, wybrzuszenia są zbyt regularne. Postaraj się dodac nieco przypadkowosci w nich.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności