Napisano 20 Luty 200817 l Witam. Robie animacje wody i natknąłem się na pewien problem. Mam ładną teksture wody i model (morze, pod nim dno itd) ale kiedy renderuje scene na wodzie bardziej oddalonej jest masa czarnych kropek układających się w przerywane linie. Render sceny z bliska wychodzi ok ale w oddaleniu górna połowa ekranu z wodą nie zachwyca :/ Da się coś z tym zrobic tak żebym nie musiał przebudowywać połowy sceny?
Napisano 20 Luty 200817 l pokaz render, jelsli mialbym zgadywac to max refl/refractions trzeba podkrecic w materiale wody i w ustawieniach rendera
Napisano 20 Luty 200817 l tsunami? w czym renderowane? to chyba widok user bo brak perspektywy. cos nie tak z oswietleniem, wyglada ze zrodlo swiatla jest nad wyspa i dlatego to co dalej dziwnie wyglada. zarzuc jeszcze zrzut ekranu zeby sie zorientowac gdzie co jest.
Napisano 20 Luty 200817 l Autor tsunam? btw to był widok perspective renderowane w maxie oswietlenie było bez sensu bo próbowałem walczyć z kropkami za pomocą światła... bez efektów teraz będzie widok z kamery... też nie zachwyca...
Napisano 20 Luty 200817 l Tu chyba chodzi o tiling (czy jakoś tak). Zniekształcenie wody co jakiś czas się powtarza a dalszej perspektywie uwidacznia sie to takim właśnie efektem. (często to widać też w grach). Spróbuj zwiększyć tiling w materiale.
Napisano 20 Luty 200817 l Zgadzam się SWRSC, to powstało od bump'a. Zwyczajna interferencja, wybrzuszenia są zbyt regularne. Postaraj się dodac nieco przypadkowosci w nich.
Napisano 21 Luty 200817 l Autor obawiam się że to nie bump bo co bym w tej opcji nie zmienil to efekt jest identyczny
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto