OeN22 Napisano 20 Luty 2008 Share Napisano 20 Luty 2008 Witam. Robie animacje wody i natknąłem się na pewien problem. Mam ładną teksture wody i model (morze, pod nim dno itd) ale kiedy renderuje scene na wodzie bardziej oddalonej jest masa czarnych kropek układających się w przerywane linie. Render sceny z bliska wychodzi ok ale w oddaleniu górna połowa ekranu z wodą nie zachwyca :/ Da się coś z tym zrobic tak żebym nie musiał przebudowywać połowy sceny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 20 Luty 2008 Share Napisano 20 Luty 2008 pokaz render, jelsli mialbym zgadywac to max refl/refractions trzeba podkrecic w materiale wody i w ustawieniach rendera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OeN22 Napisano 20 Luty 2008 Autor Share Napisano 20 Luty 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 20 Luty 2008 Share Napisano 20 Luty 2008 tsunami? w czym renderowane? to chyba widok user bo brak perspektywy. cos nie tak z oswietleniem, wyglada ze zrodlo swiatla jest nad wyspa i dlatego to co dalej dziwnie wyglada. zarzuc jeszcze zrzut ekranu zeby sie zorientowac gdzie co jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OeN22 Napisano 20 Luty 2008 Autor Share Napisano 20 Luty 2008 tsunam? btw to był widok perspective renderowane w maxie oswietlenie było bez sensu bo próbowałem walczyć z kropkami za pomocą światła... bez efektów teraz będzie widok z kamery... też nie zachwyca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smoother Napisano 20 Luty 2008 Share Napisano 20 Luty 2008 renderowane w maxie. :D ale w scanlinie, mentalu, v-rayu? jaki renderer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OeN22 Napisano 20 Luty 2008 Autor Share Napisano 20 Luty 2008 scanline, standardowe ustawienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Belus Napisano 20 Luty 2008 Share Napisano 20 Luty 2008 Tu chyba chodzi o tiling (czy jakoś tak). Zniekształcenie wody co jakiś czas się powtarza a dalszej perspektywie uwidacznia sie to takim właśnie efektem. (często to widać też w grach). Spróbuj zwiększyć tiling w materiale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 20 Luty 2008 Share Napisano 20 Luty 2008 mi sie wydaje, że to od bumpa powstało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dami9 Napisano 20 Luty 2008 Share Napisano 20 Luty 2008 Zgadzam się SWRSC, to powstało od bump'a. Zwyczajna interferencja, wybrzuszenia są zbyt regularne. Postaraj się dodac nieco przypadkowosci w nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OeN22 Napisano 21 Luty 2008 Autor Share Napisano 21 Luty 2008 obawiam się że to nie bump bo co bym w tej opcji nie zmienil to efekt jest identyczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się