Shogun 3D Napisano 29 Luty 2008 Napisano 29 Luty 2008 Ostre kanty chamferem. Ja już od dawna unikam SG, chyba, ze naprawde mogę sobie na nie pozwolić.
n-pigeon Napisano 29 Luty 2008 Autor Napisano 29 Luty 2008 a takie pytanie ty chcesz pisac tylko o organice ? czy o mechanicznych tez ? bo jak tak to fajnie jakbys opisal dzialanie chamfer i meshsmooth (czyli narzedzia ktore z jednego edgesa robic dwa i drugie ktore zageszcza siatke) gdyz to sprawia wiele problemow :) np. jak zrobic ostre kanty na oblych powierzchniach itp. itd. :) Pisze o modelowaniu, czyli o obu typach powierzchni, najwięcej jest o organice, ponieważ to najbardziej złożony temat. Pisze o tym jak uzyskać ostre krawędzie przy powierzchniach typu subdivision. Zapewne jeśli chodzi o meshsmooth to jest to pewnie algorytm który zagęszcza geometrie i ją wygładza, chamfer pewnie też jeśli tak te narzędzia działają to znaczy że o tym pisze. Wybaczcie, ale z 3D MAXem mało pracowałem więc nie pamiętam jak się nazywają jego narzędzia, staram się w artykule urzywać nazw ogólnych by użytkownik każdego programu wiedział o co chodzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się