Skocz do zawartości

Artykuł do 3DFX Modelowanie, workflow


n-pigeon

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

a takie pytanie ty chcesz pisac tylko o organice ? czy o mechanicznych tez ? bo jak tak to fajnie jakbys opisal dzialanie chamfer i meshsmooth (czyli narzedzia ktore z jednego edgesa robic dwa i drugie ktore zageszcza siatke) gdyz to sprawia wiele problemow :)

np. jak zrobic ostre kanty na oblych powierzchniach itp. itd. :)

 

Pisze o modelowaniu, czyli o obu typach powierzchni, najwięcej jest o organice, ponieważ to najbardziej złożony temat.

Pisze o tym jak uzyskać ostre krawędzie przy powierzchniach typu subdivision.

Zapewne jeśli chodzi o meshsmooth to jest to pewnie algorytm który zagęszcza geometrie i ją wygładza, chamfer pewnie też jeśli tak te narzędzia działają to znaczy że o tym pisze.

Wybaczcie, ale z 3D MAXem mało pracowałem więc nie pamiętam jak się nazywają jego narzędzia, staram się w artykule urzywać nazw ogólnych by użytkownik każdego programu wiedział o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności