Posted February 23, 200817 yr Robię nowe bronie do GTA :SA, i niewiem jak dobrze zrobić teksturę. O ile tekstura z lewej strony broni czy z prawej to zwyczajne zdjęcie, to np inne elementy broni to już nie potrafię zrobić. Oczywiście tekstury chciałbym zrobić w photoshopie. Chciałbym uzyskać taki efekt: I pytanie: czy ta tekstura zrobiona jest ze zdjęcia, czy od podstaw zrobiona w photoshopie? Jeśli macie jakieś linki do tutoriali jak zrobić takie tekstury to bardzo bym prosił. A moze sami wiecie, to pomóżcie mi please.
February 23, 200817 yr Tekstura ktora znajduje sie na Twoim zalaczonym obrazku sklada sie z pocietych kawalkow zdjec broni. Poszczegolne czesci nakladane sa na odpowiedni element modelu. Kazda bron jest inaczej zmapowana, wiec nie mysl, ze jak wkleisz zdjecia innego gnata to wszystko bedzie ladnie wygladac.Tak jak mowilem najwazniejsze to odpowiednie zmapowanie modelu. btw W czym modelujesz?
February 23, 200817 yr Tekstura ktora znajduje sie na Twoim zalaczonym obrazku sklada sie z pocietych kawalkow zdjec broni. Poszczegolne czesci nakladane sa na odpowiedni element modelu. [...] Mnie sie wydaje ze raczej była malowana od podstaw w PS'ie
February 23, 200817 yr Author Mnie sie wydaje ze raczej była malowana od podstaw w PS'ie No własnie mnie też się tak wydaje. Modeluję w 3dsmax 7, o mapowaniu to wiem, tylko txd nie moge zrobić w szopie
February 23, 200817 yr Piszesz ze wiesz jaki sie mapuje a z drugiej storny chyba jednak az tak dobrze nie wiesz co i jak. Grunt to dobre zdjecia z kazdej strony i od kazdej dziury ;) . Skladasz gotowa texture w PS. Jak czegos brakuje to trzeba namalowac, skopiowac z innego elementu czy co tam wymyslisz. Nie wiem dlaczeg cos tu mialo byc malowane. Jak cos tutaj bylo malowane to tylko dlatego by bylo bardziej wyrazne. Zwykle zdjecia sa wystarczajace
February 23, 200817 yr Author No własnie ja wczoraj nie mogłem znaleźć w necie zdjecia z góry broni. Chciałem sie dowiedzieć jak sie maluje po teksturze żeby było realistycznie
February 23, 200817 yr Mnie sie wydaje ze raczej była malowana od podstaw w PS'ie Zgadzam sie z MatPatem. No własnie mnie też się tak wydaje. Modeluję w 3dsmax 7, o mapowaniu to wiem, tylko txd nie moge zrobić w szopie Txd to archiwum z teksturami. Musisz miec program ktory otworzy te archiwum i pozwoli exportowac i imortowac bitmapy.
February 23, 200817 yr Author txd- chodziło mi o teksturę a nie o archiwum. Jestem doświadczonym modmakerem, tyle że mam problem własnie z teksturami, i ciągle pozostaje pytanie, jak, albo jakimi narzędziami malowac po teksturze
February 23, 200817 yr Chyba nie czaimy o co ci chodzi? Ta teksture otwierasz w PS lub innym tego typu i tam nanosisz poprawki... wklejasz inne zdjecia albo malujesz pedzlami, czym popdanie by osiagnac efekt. Niestety bez dobrych zdjec efekt bedzie slaby. No chyba ze jestes dobrym malarzem...
Create an account or sign in to comment