Tas Napisano 26 Luty 2008 Napisano 26 Luty 2008 witam! Wlasnie skonczylem moja pierwsza symulacje w RealFlow, generalnie z efektu jestem zadowolony, a na poprawke drobnych bledow juz nie mialem czasu. Szczegolnie ze "troche" to sie liczylo ;) Troche shader wody mi sie nie podoba.... Pozniej sproboje dodac lekkiego directional blur do cieczy w Afterku Tutaj macie dwie wersje i stilla. pozdr! - na tym sie wzorowalem - real w slow motion Wersje updateowane: low_quality 500x167pix 7MB high_quality 1000x333pix 31MB Youtube - fatalna jakosc ;)
mort Napisano 26 Luty 2008 Napisano 26 Luty 2008 ładne ale hm, czy tej wody nie jest za dużo? bo wygląda jakby z kranu leciało (leje się i leje i leje i leje). poza tym wygląda piknie.
Swinger76 Napisano 26 Luty 2008 Napisano 26 Luty 2008 bardzo mi sie podoba, ale to co powiedział mort plus to ze ta woda mogłaby odbijać sie od tej powierzchni na ktorej stoi puszka:) Pozdro
Jozeph Napisano 26 Luty 2008 Napisano 26 Luty 2008 troche to dziwne .... woda wypas full ale ta puszka jakas dziwna... troche dziwnie ta woda wyleciala.....a tak to super
Shogun 3D Napisano 28 Luty 2008 Napisano 28 Luty 2008 Mam przemożne wrazenie, jakby wewnątrz puszki były dwa odwrócone do siebie plecami emitery które generują wodę. Efekt: "puszka odrzutowa".
animator Napisano 29 Luty 2008 Napisano 29 Luty 2008 raczej powinien użyć fill objects no i gravity ustawić, troszkę zwiększyć ciśnienie i było by super, a tak to ta woda kończy wypływanie z taką samą prędkością jak zaczyna, noi wywala tą wode z puszki jakby była w kosmosie gratulacje za chęci do renderu tego
Tas Napisano 29 Luty 2008 Autor Napisano 29 Luty 2008 Shogun 3D: faktycznie, dokladnie tak to ustawilem. Puszka odrzutowa - to jest komplement ?? :) animator: probowalem z fill object, ale jakos efekty byly kiepskie i postanowailem zrobic jak Shogun powiedzial. Wogole to zapomnialem na samym poczatku dac linka do filmiku na ktorym sie wzorowalem. Jakos jak go ogladalem i analizowalem wiele razy, to tez wygladalo malo realistycznie, ale tak to walsnie wyglada. jutro mam nadzieje ze zamieszcze poprawiona wersje, choc do idealu zawsze bedzie daleko.... pozdr!
Tas Napisano 1 Marzec 2008 Autor Napisano 1 Marzec 2008 Siemanko, Wiec jest maly update. Wody wciaz duzo sie wylewa, ale sprobojcie to porownac to filmiku referencyjnego ktory podalem na poczatku postu. Dodane motion blur, i maly making of. A tutaj pare danych o ktore prosiliscie: particle simulation - 5h meshing process - 2,5h rendering (V-ray) - 9h mesh file size - 8,3GB particle files size - 9,9GB pozdro!
animator Napisano 3 Marzec 2008 Napisano 3 Marzec 2008 w fill objects ustaw duże "int presure" czy jakoś tak się to pisze, Np. na 5 i wtedy będzie git
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się