Napisano 26 Luty 200817 l witam! Wlasnie skonczylem moja pierwsza symulacje w RealFlow, generalnie z efektu jestem zadowolony, a na poprawke drobnych bledow juz nie mialem czasu. Szczegolnie ze "troche" to sie liczylo ;) Troche shader wody mi sie nie podoba.... Pozniej sproboje dodac lekkiego directional blur do cieczy w Afterku Tutaj macie dwie wersje i stilla. pozdr! - na tym sie wzorowalem - real w slow motion Wersje updateowane: low_quality 500x167pix 7MB high_quality 1000x333pix 31MB Youtube - fatalna jakosc ;)
Napisano 26 Luty 200817 l ładne ale hm, czy tej wody nie jest za dużo? bo wygląda jakby z kranu leciało (leje się i leje i leje i leje). poza tym wygląda piknie.
Napisano 26 Luty 200817 l bardzo mi sie podoba, ale to co powiedział mort plus to ze ta woda mogłaby odbijać sie od tej powierzchni na ktorej stoi puszka:) Pozdro
Napisano 26 Luty 200817 l troche to dziwne .... woda wypas full ale ta puszka jakas dziwna... troche dziwnie ta woda wyleciala.....a tak to super
Napisano 28 Luty 200817 l Mam przemożne wrazenie, jakby wewnątrz puszki były dwa odwrócone do siebie plecami emitery które generują wodę. Efekt: "puszka odrzutowa".
Napisano 29 Luty 200817 l raczej powinien użyć fill objects no i gravity ustawić, troszkę zwiększyć ciśnienie i było by super, a tak to ta woda kończy wypływanie z taką samą prędkością jak zaczyna, noi wywala tą wode z puszki jakby była w kosmosie gratulacje za chęci do renderu tego
Napisano 29 Luty 200817 l Autor Shogun 3D: faktycznie, dokladnie tak to ustawilem. Puszka odrzutowa - to jest komplement ?? :) animator: probowalem z fill object, ale jakos efekty byly kiepskie i postanowailem zrobic jak Shogun powiedzial. Wogole to zapomnialem na samym poczatku dac linka do filmiku na ktorym sie wzorowalem. Jakos jak go ogladalem i analizowalem wiele razy, to tez wygladalo malo realistycznie, ale tak to walsnie wyglada. jutro mam nadzieje ze zamieszcze poprawiona wersje, choc do idealu zawsze bedzie daleko.... pozdr!
Napisano 1 Marzec 200817 l Autor Siemanko, Wiec jest maly update. Wody wciaz duzo sie wylewa, ale sprobojcie to porownac to filmiku referencyjnego ktory podalem na poczatku postu. Dodane motion blur, i maly making of. A tutaj pare danych o ktore prosiliscie: particle simulation - 5h meshing process - 2,5h rendering (V-ray) - 9h mesh file size - 8,3GB particle files size - 9,9GB pozdro!
Napisano 3 Marzec 200817 l w fill objects ustaw duże "int presure" czy jakoś tak się to pisze, Np. na 5 i wtedy będzie git
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto