Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam!

 

Wlasnie skonczylem moja pierwsza symulacje w RealFlow, generalnie z efektu jestem zadowolony, a na poprawke drobnych bledow juz nie mialem czasu. Szczegolnie ze "troche" to sie liczylo ;) Troche shader wody mi sie nie podoba....

 

Pozniej sproboje dodac lekkiego directional blur do cieczy w Afterku

 

Tutaj macie dwie wersje i stilla.

 

pozdr!

 

- na tym sie wzorowalem - real w slow motion

 

Wersje updateowane:

 

low_quality 500x167pix 7MB

high_quality 1000x333pix 31MB

Youtube - fatalna jakosc ;)

 

test0136.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ładne ale hm, czy tej wody nie jest za dużo? bo wygląda jakby z kranu leciało (leje się i leje i leje i leje). poza tym wygląda piknie.

Napisano

bardzo mi sie podoba, ale to co powiedział mort plus to ze ta woda mogłaby odbijać sie od tej powierzchni na ktorej stoi puszka:) Pozdro

Napisano

troche to dziwne .... woda wypas full ale ta puszka jakas dziwna... troche dziwnie ta woda wyleciala.....a tak to super

Napisano

Mam przemożne wrazenie, jakby wewnątrz puszki były dwa odwrócone do siebie plecami emitery które generują wodę.

Efekt: "puszka odrzutowa".

Napisano

raczej powinien użyć fill objects no i gravity ustawić,

troszkę zwiększyć ciśnienie i było by super,

a tak to ta woda kończy wypływanie z taką samą prędkością jak zaczyna,

noi wywala tą wode z puszki jakby była w kosmosie

 

gratulacje za chęci do renderu tego

Napisano
  • Autor

Shogun 3D: faktycznie, dokladnie tak to ustawilem. Puszka odrzutowa - to jest komplement ?? :)

 

animator: probowalem z fill object, ale jakos efekty byly kiepskie i postanowailem zrobic jak Shogun powiedzial.

 

Wogole to zapomnialem na samym poczatku dac linka do filmiku na ktorym sie wzorowalem. Jakos jak go ogladalem i analizowalem wiele razy, to tez wygladalo malo realistycznie, ale tak to walsnie wyglada.

 

 

jutro mam nadzieje ze zamieszcze poprawiona wersje, choc do idealu zawsze bedzie daleko....

 

pozdr!

Napisano
  • Autor

Siemanko,

 

Wiec jest maly update. Wody wciaz duzo sie wylewa, ale sprobojcie to porownac to filmiku referencyjnego ktory podalem na poczatku postu.

 

Dodane motion blur, i maly making of.

 

A tutaj pare danych o ktore prosiliscie:

 

particle simulation - 5h

meshing process - 2,5h

rendering (V-ray) - 9h

mesh file size - 8,3GB

particle files size - 9,9GB

 

pozdro!

Napisano

w fill objects ustaw duże "int presure" czy jakoś tak się to pisze, Np. na 5 i wtedy będzie git

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności