Skocz do zawartości

szklo w "paski"


palmer

Rekomendowane odpowiedzi

witam ....

 

Zastanawiam sie jaki jest najlepszy sposob na zrobiebnie dwuwarstwowego szkla.

Chodz mi dokladnie o szklana szybe do prysznica ktora bedzie miala narysowane biale poziome paski (zalaczam obrazek)

 

czy musze to robic uzywajac multi/sub obiect material

czy jest moze jakis inny sposob ...??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hynol

 

mam Vray 1.5 sprawdze wiec jak radzisz VrayBlendMat

 

ok teraz pytanko...

 

mam box'a szklanego ktory bedzie jedna ze scian kabiny prysznica (vrayblendmat), gdzie znajde opcje w ustawieniach vrayblendmat aby uzyskac paski biale ...

 

widze tylko opcje

Base material ( u mnie bedzie szklo)|

coat material (bialy mateial)

 

i co teraz ....jak to podzielic na paski ....

musze wejsc w edycje , pociac box'a na poly i zaznaczyc rozne ID dla roznych poligonow ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh

"babole" :)

 

wszystko niby ok ale jak nalozyc tylko na frontowy face

stworzyc nowy multisubmaterial .....?

 

cos robie zle

daje na szybe multisubobiect material

potem id 1 dla szyby z paskami (front panel)

id 2 dla szyby (bez paskow)

 

render wychodzi caly czarny .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uhhhh.... Żaden alfa channel - przynajmniej nie w materiale. Robimy tak z vrayblendmatem:

 

-Base material - szkło

-Coat material - biały (paski) mask: tutaj bitmapa czarno biała regulująca gdzie ma się pojawiać biały kolor (tak jakby sama alfa materiału białego)

 

Multisub w vrayu nie działa poprawnie ze szkłem - powód taki sam jak dla blend materiału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uffff....

wiem wiem ...ciezko ze mna ...ale wydaje sie ze Twoje rozwiazanie PRAWIE

dziala

 

do coat material wstawilem:

nowy material -> vray mat ->maps i do slotu opacity wstawilem .jpg (biala w czarne paski)

 

dostalem cos takiego:

 

czyli JUZ prawie prawie

potrzebuje tylko bardziej wyraznych bialych paskow ....

 

ale ostatecznie moze byc ..

DZIEKUJE

 

p.s

ludzie - sluchajcie Hynola ...on wie duzo .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wstawiaj do slotu opacity nic, tylko do slotu "map" który jest koło coat material (na głownym ekranie vrayblendmata). Dokładnie tą twoją bitmapkę b-w paski tam przenieś. Będzie się szybciej liczyć prawdopodobnie niż jeżeli będziesz filtrował przez przezroczystość . Daj znać czy się udało, jak by co to zrobie screena ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szyba w "paski" nad ktora tak zarzarcie pracowalem jest czescia mojego projektu ktory realizuje od 3 dni.

Zalaczam screen (work in progress)

 

na pierwszym planie - SZYBA W PASKI

 

:)

 

dziekuje wszystkim ktorzy przyczynli sie do jej powstania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności