Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam problem. Wymodelowałem obiekt z plane, potem go extrudowałem ale niestety nie mam wtedy dna bo znika. To zrobiłem mirro i połączyłem wszystko za pomocą opcji Collapse all. I chciałem dokonać wgłębienia napisu na tym obiekcie za pomocą funkcji boolen ale niestety powstaje dziura. Co mam zrobić żeby dokonać wgłębienia?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 802
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

najlepsza rada taka to nie uzywac booleana bo strasznie kaszani siatke, lepiej wymodeluj napis

Napisano

Ale mam juz wygładzoną siatkę za pomocą MeshSmooth i nie bardzo wiem jak wymodelować.

Napisano

Na następny raz:

 

Primitive (box, sphere itp)->editable poly->turbosmooth albo meshsmooth->nie collapsuj!->modyfikator "edit poly" i jedziesz z modelowaniem dalej.

 

Ja robisz model ze splinów i chcesz go extrudować to nadaj mu najpierw modyfikator uvwmap, potem edit poly a potem shell zeby nadac grubosc.

 

Z extrudem splinow mogą być dziwne rzeczy.

 

Poznawajcie ludziska modyfikatory!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności