Gość master2007 Napisano 27 Luty 2008 Share Napisano 27 Luty 2008 Witam. Mam problem. Wymodelowałem obiekt z plane, potem go extrudowałem ale niestety nie mam wtedy dna bo znika. To zrobiłem mirro i połączyłem wszystko za pomocą opcji Collapse all. I chciałem dokonać wgłębienia napisu na tym obiekcie za pomocą funkcji boolen ale niestety powstaje dziura. Co mam zrobić żeby dokonać wgłębienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 27 Luty 2008 Share Napisano 27 Luty 2008 najlepsza rada taka to nie uzywac booleana bo strasznie kaszani siatke, lepiej wymodeluj napis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość master2007 Napisano 27 Luty 2008 Share Napisano 27 Luty 2008 Ale mam juz wygładzoną siatkę za pomocą MeshSmooth i nie bardzo wiem jak wymodelować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 28 Luty 2008 Share Napisano 28 Luty 2008 Na następny raz: Primitive (box, sphere itp)->editable poly->turbosmooth albo meshsmooth->nie collapsuj!->modyfikator "edit poly" i jedziesz z modelowaniem dalej. Ja robisz model ze splinów i chcesz go extrudować to nadaj mu najpierw modyfikator uvwmap, potem edit poly a potem shell zeby nadac grubosc. Z extrudem splinow mogą być dziwne rzeczy. Poznawajcie ludziska modyfikatory! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się