Napisano 27 Luty 200817 l Witam. Mam problem. Wymodelowałem obiekt z plane, potem go extrudowałem ale niestety nie mam wtedy dna bo znika. To zrobiłem mirro i połączyłem wszystko za pomocą opcji Collapse all. I chciałem dokonać wgłębienia napisu na tym obiekcie za pomocą funkcji boolen ale niestety powstaje dziura. Co mam zrobić żeby dokonać wgłębienia?
Napisano 27 Luty 200817 l najlepsza rada taka to nie uzywac booleana bo strasznie kaszani siatke, lepiej wymodeluj napis
Napisano 27 Luty 200817 l Ale mam juz wygładzoną siatkę za pomocą MeshSmooth i nie bardzo wiem jak wymodelować.
Napisano 28 Luty 200817 l Na następny raz: Primitive (box, sphere itp)->editable poly->turbosmooth albo meshsmooth->nie collapsuj!->modyfikator "edit poly" i jedziesz z modelowaniem dalej. Ja robisz model ze splinów i chcesz go extrudować to nadaj mu najpierw modyfikator uvwmap, potem edit poly a potem shell zeby nadac grubosc. Z extrudem splinow mogą być dziwne rzeczy. Poznawajcie ludziska modyfikatory!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto