Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam. Mam problem. Wymodelowałem obiekt z plane, potem go extrudowałem ale niestety nie mam wtedy dna bo znika. To zrobiłem mirro i połączyłem wszystko za pomocą opcji Collapse all. I chciałem dokonać wgłębienia napisu na tym obiekcie za pomocą funkcji boolen ale niestety powstaje dziura. Co mam zrobić żeby dokonać wgłębienia?

  • Replies 3
  • Views 799
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

najlepsza rada taka to nie uzywac booleana bo strasznie kaszani siatke, lepiej wymodeluj napis

Ale mam juz wygładzoną siatkę za pomocą MeshSmooth i nie bardzo wiem jak wymodelować.

Na następny raz:

 

Primitive (box, sphere itp)->editable poly->turbosmooth albo meshsmooth->nie collapsuj!->modyfikator "edit poly" i jedziesz z modelowaniem dalej.

 

Ja robisz model ze splinów i chcesz go extrudować to nadaj mu najpierw modyfikator uvwmap, potem edit poly a potem shell zeby nadac grubosc.

 

Z extrudem splinow mogą być dziwne rzeczy.

 

Poznawajcie ludziska modyfikatory!

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy