Posted February 27, 200817 yr Witam. Mam problem. Wymodelowałem obiekt z plane, potem go extrudowałem ale niestety nie mam wtedy dna bo znika. To zrobiłem mirro i połączyłem wszystko za pomocą opcji Collapse all. I chciałem dokonać wgłębienia napisu na tym obiekcie za pomocą funkcji boolen ale niestety powstaje dziura. Co mam zrobić żeby dokonać wgłębienia?
February 27, 200817 yr najlepsza rada taka to nie uzywac booleana bo strasznie kaszani siatke, lepiej wymodeluj napis
February 27, 200817 yr Ale mam juz wygładzoną siatkę za pomocą MeshSmooth i nie bardzo wiem jak wymodelować.
February 28, 200817 yr Na następny raz: Primitive (box, sphere itp)->editable poly->turbosmooth albo meshsmooth->nie collapsuj!->modyfikator "edit poly" i jedziesz z modelowaniem dalej. Ja robisz model ze splinów i chcesz go extrudować to nadaj mu najpierw modyfikator uvwmap, potem edit poly a potem shell zeby nadac grubosc. Z extrudem splinow mogą być dziwne rzeczy. Poznawajcie ludziska modyfikatory!
Create an account or sign in to comment