Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich, proszę o pomoc, przy przypisywaniu mapy typu displacement do obiektu obiekt robi mi sie strasznie wysoki. Dziwnie to wygląda przy mapowaniu dachu, widział ktoś dachówkę o grubości 10 cm?

Czy może mi ktoś pomóc? Proszę w miarę o szybką odpowiedź.:)

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 845
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hm, jeśli to scanline i dajesz mapę jako displacement w material editor to po prostu zmniejsz wartość displacement ze 100 na np 70?

 

Inne renderery analogicznie, szukaj wartości odpowiadających za siłę...

Napisano
  • Autor

Renderuje w vray. Zmniejszają wartości dachówki będą nie widoczne. Musi się to wszystko tak podnosić?

Napisano

dajesz vraydisplacementmodyfikator na obiekt i wpisujesz wartość jakiej potrzebujesz w amount. ustawiasz 3D displacement, keep continuity, use object material.

Napisano
  • Autor

Witam, powstał następny problem, jak zlikwidować ścięcie krawędzi dachu? Widać to dokładnie na załączonych obrazkach.

Napisano

zaznacz najpierw prawa czesc daj disa, pozniej druga. Jak robisz materialem to zrob 2 takie same, nadaj na obie czesci ale daj im inne ID. Nie powinny sie wtedy polaczyc

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności