Napisano 28 Luty 200817 l Witam wszystkich, proszę o pomoc, przy przypisywaniu mapy typu displacement do obiektu obiekt robi mi sie strasznie wysoki. Dziwnie to wygląda przy mapowaniu dachu, widział ktoś dachówkę o grubości 10 cm? Czy może mi ktoś pomóc? Proszę w miarę o szybką odpowiedź.:)
Napisano 28 Luty 200817 l Hm, jeśli to scanline i dajesz mapę jako displacement w material editor to po prostu zmniejsz wartość displacement ze 100 na np 70? Inne renderery analogicznie, szukaj wartości odpowiadających za siłę...
Napisano 28 Luty 200817 l Autor Renderuje w vray. Zmniejszają wartości dachówki będą nie widoczne. Musi się to wszystko tak podnosić?
Napisano 28 Luty 200817 l dajesz vraydisplacementmodyfikator na obiekt i wpisujesz wartość jakiej potrzebujesz w amount. ustawiasz 3D displacement, keep continuity, use object material.
Napisano 29 Luty 200817 l Autor Witam, powstał następny problem, jak zlikwidować ścięcie krawędzi dachu? Widać to dokładnie na załączonych obrazkach.
Napisano 29 Luty 200817 l zaznacz najpierw prawa czesc daj disa, pozniej druga. Jak robisz materialem to zrob 2 takie same, nadaj na obie czesci ale daj im inne ID. Nie powinny sie wtedy polaczyc