Napisano 5 Marzec 200817 l Witam! Jak zrobić efekt podobny do output shadera glare, tylko tak, żeby błyszczał się wybrany obiekt? Nie chodzi mi o glow taki jak jest w efektach, lecz właśnie raczej o poświatę lub coś takiego. Wiecie o co chodzi chyba zresztą:D Wie ktoś jak to ugryźć?
Napisano 5 Marzec 200817 l Ale glare dziala tylko na jaskrawych obiektach wiec nie wybierasz konkretnie a poprostu samym obiektom przypisujesz materialy jaksrawe jak na selfilumination, output i inne takie. Innej metody w mentalu nie ma chyba ze sobie napiszesz wlasny shader bo np taki "bean" to robi poswiate tylko na zrodlach swiatla. Wiez staraj sie robic nie za jasne oswietlenie to w scenie beda ci swiecic tylko te twoje obiekty a glare nie doda poswiaty w miejsach przejaranych przez swiatlo. Pobaw sie wartoscia output w materiale i spread dla glare odpowiednio kombinujac uzyskasz to co chesz.
Napisano 7 Marzec 200817 l Autor Samym glare'em sie bawiłem już. Ale właśnie chodzi mi to że rozświetla jasne miejsca, gdy scena musi być jasna, to jest do bani.. Zobacze jak ten z tym bean będzie, może się nada. Dzięki! (rapa nie dam bo musze odczekać)
Napisano 7 Marzec 200817 l Lewus co ci się stało z 'w' w nicku :D Ja takie coś dorabiam w fotoszkapie kopiując obiekt na nową warstwę, tam rozmycie, a potem zabawa z trybami mieszania i przezroczystością
Napisano 7 Marzec 200817 l Autor SoAd napisał: Lewus co ci się stało z 'w' w nicku :D Wizerunek marki tudzież uniwersalizm językowy:p Niestety nie mogę w ps-ie bo to animka:/ Pewnie mogę to załatwić postprocesem ae/premiere, wolałbym jednak maksymalnie dużo w 3ds wykonać..
Napisano 10 Marzec 200817 l Autor SoAd napisał: Hmm a zwykłym video postem w 3ds próbowałeś? Nie próbowałem, nawet nie wiem jak to się je. Jeszcze nie zaglądałem tam nigdy:/
Napisano 10 Marzec 200817 l A no wlasnie ten z video posta to wsumie powinien dac rade napewno lepszy od tego normalnego glowa z effects and cos tam :P.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto