Skocz do zawartości

Glare na wybranym obiekcie [3ds max]


Levus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Jak zrobić efekt podobny do output shadera glare, tylko tak, żeby błyszczał się wybrany obiekt?

 

Nie chodzi mi o glow taki jak jest w efektach, lecz właśnie raczej o poświatę lub coś takiego.

 

Wiecie o co chodzi chyba zresztą:D

 

Wie ktoś jak to ugryźć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ale glare dziala tylko na jaskrawych obiektach wiec nie wybierasz konkretnie a poprostu samym obiektom przypisujesz materialy jaksrawe jak na selfilumination, output i inne takie. Innej metody w mentalu nie ma chyba ze sobie napiszesz wlasny shader bo np taki "bean" to robi poswiate tylko na zrodlach swiatla. Wiez staraj sie robic nie za jasne oswietlenie to w scenie beda ci swiecic tylko te twoje obiekty a glare nie doda poswiaty w miejsach przejaranych przez swiatlo. Pobaw sie wartoscia output w materiale i spread dla glare odpowiednio kombinujac uzyskasz to co chesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samym glare'em sie bawiłem już.

Ale właśnie chodzi mi to że rozświetla jasne miejsca, gdy scena musi być jasna, to jest do bani..

Zobacze jak ten z tym bean będzie, może się nada.

Dzięki!

(rapa nie dam bo musze odczekać)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewus co ci się stało z 'w' w nicku :D

 

Wizerunek marki tudzież uniwersalizm językowy:p

 

 

Niestety nie mogę w ps-ie bo to animka:/

Pewnie mogę to załatwić postprocesem ae/premiere, wolałbym jednak maksymalnie dużo w 3ds wykonać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności