Napisano 9 Marzec 200817 l Siema mam obiekt Poly i chcialbym zaznaczone krawedzie odseparowac od siatki zeby zrobic z tego oddzielna krzywa da sie to w majce, w maxie sie dalo a czy Maya to potrafi?
Napisano 9 Marzec 200817 l w bonus tools jest takie coś a i maya 2008ex2 jest pod modify->convert_poly edge to curve albo jakoś tak podobnie z pamięci jadę :)
Napisano 9 Marzec 200817 l Niekoniecznie. Edit Curves -> Duplicate Surface Curves. To w menu Surfaces, ale działa nie tylko na NURBS. Następnie zaznacz je i Attach Curves.
Napisano 10 Marzec 200817 l peteRlo napisał: Niekoniecznie. Edit Curves -> Duplicate Surface Curves. To w menu Surfaces, ale działa nie tylko na NURBS. Następnie zaznacz je i Attach Curves. No ładnie wygrzebales, warto wiedziec o takich bajerach i nie instalowac pietnastu tysiecy niepotrzebnych rzeczy hehe Pozdr
Napisano 10 Marzec 200817 l Autor dobra kolejne pytanko czy jak mam np krzywa zaluzmy tekst to moge ja wyextrudowac tak jak np dziala modyfikator Extrude w Maxie?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto