pit17 Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 Siema mam obiekt Poly i chcialbym zaznaczone krawedzie odseparowac od siatki zeby zrobic z tego oddzielna krzywa da sie to w majce, w maxie sie dalo a czy Maya to potrafi?
Destroyer Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 w bonus tools jest takie coś a i maya 2008ex2 jest pod modify->convert_poly edge to curve albo jakoś tak podobnie z pamięci jadę :)
peteRlo Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 Niekoniecznie. Edit Curves -> Duplicate Surface Curves. To w menu Surfaces, ale działa nie tylko na NURBS. Następnie zaznacz je i Attach Curves.
ca mel Napisano 10 Marzec 2008 Napisano 10 Marzec 2008 Niekoniecznie. Edit Curves -> Duplicate Surface Curves. To w menu Surfaces, ale działa nie tylko na NURBS. Następnie zaznacz je i Attach Curves. No ładnie wygrzebales, warto wiedziec o takich bajerach i nie instalowac pietnastu tysiecy niepotrzebnych rzeczy hehe Pozdr
pit17 Napisano 10 Marzec 2008 Autor Napisano 10 Marzec 2008 dobra kolejne pytanko czy jak mam np krzywa zaluzmy tekst to moge ja wyextrudowac tak jak np dziala modyfikator Extrude w Maxie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się