Kirian Napisano 10 Marzec 2008 Share Napisano 10 Marzec 2008 Witam:) Problem 1: moze również irytuje Was ten problem i udalo sie go komus rozwiazac: co zrobic aby przy wlaczonej symetrii, os symetri(czyli ta srodkowa linia pomiedzy lewa a prawa czescia modelu:P) byla NIERUCHOMA .... meczy mnie ten problem od pol roku i ciagle nieudalo mi sie go rozwiazac, a w ten sposób przez przypadek juz na poczatku modelu możemy sobie zepsuć maxymalnie symetrie i zauważyć to dopiero przy X- milionach poly Problem 2: mam przypisane pod klawisze numeryczne rozne brushe, i raz na czas(niewiem kiedy!) dzieje sie tak ze kolejny brush na ktorego zmienilem przejmuje parametry po poprzednim np: " pracuje brushem nr 1 z intensivity 40, i przelaczam na brush nr 2.... i jakims cudem brush nr 2 zmienia swoje ustawienie intensivity np z 25 na 40!!!!!!(chodz nie zawsze sie tak dzieje:] ale jest to zdecydowanie wkurz...) dziekuje z góry za pomoc:* pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 10 Marzec 2008 Share Napisano 10 Marzec 2008 jesli chodzi o transpose to znam to z autopsji :D wiem denerwuje ;) nie probowalem tak robic ale moze (powinno) zadzialac :) zamaskuj srodkowa czesc modelu ( tak aby srodkowe edgesy byly zamaskowane) wtedy obiekt niepowinnien sie ruszyc i pozostac na swoim miejscu :) jak niewyraznie wytlumaczylem to jak bede w domu dam screeny o co mi chodzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kirian Napisano 10 Marzec 2008 Autor Share Napisano 10 Marzec 2008 Dzieki Nielot, rozumiem o co Ci chodzi:) ale jak pewnie widzisz ze to nie jest to takie przyjemne zawsze maskowac pol ciala gdy chcemy ruszyc mu np nogi. pozatym Twoj pomysl niedaje rady gdy np chcesz zmniejszyc(scale) pol modelu, glowe itp... pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 10 Marzec 2008 Share Napisano 10 Marzec 2008 Hm, da się Kirian, nie wiem jak Ci to wytłumaczyć, ale trzeba linie do transposa z shiftem stawiać, na prosto, w osi symetrii modelu, tak żeby się złączyły w jedną. Nie wiem co chciałeś zrobić na tym obrazku, jeśli rozstawić nogi za pomocą rotate to raz, że źle zamaskowane a dwa że skoro tak się stało to pivot obiektu zapewne nie jest w środku. Symetryczne osie transposa nie rozstawiają się źle/krzywo, nierówno względem modelu, jeśli symetria modelu jest okej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kirian Napisano 10 Marzec 2008 Autor Share Napisano 10 Marzec 2008 Levus dziekuje za pomoc:) ale niestety rowniez niemasz racji odnosnie tego pivota, symetria jest dobra sprawdzalem 100 razy, tak samo zrobilem model z zsfery i dalej rusza mi 'os symetrii' przy move/rotate bo przy scale masz racje ze shift daje rade;)-acz niezawsze;| powinnien byc przycisk pozwalajacy zablokowac/odblokowac os symetrii w trakcie zabawy transpose, wtedy NIE BYLO by problemu;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 11 Marzec 2008 Share Napisano 11 Marzec 2008 Hm, może w takim razie: http://www.pixolator.com/zbc/showthread.php?t=45049 Tu jeszcze wątek o symetrii w transpose, a w nim kilka linków, może coś w nich wychaczysz: http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=46291 Nie miałem czasu tego oblukać w domu, jak znajdę chwilę na odpaleine zbrusha to się tym zainteresuję też.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się