Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

podrzucam tutaj moje pierwsze zmagania z v-rayem, to tak dla siebie, robilem jakies 3 dni, tylko kombinowalem z tydzien... jak wam sie spodoba to zrobie jeszcze kilka ujec. jestem ciekaw waszych opinii. moze jakies porady na przyszlosc? nadaje sie do portfolio? pozdr.

 

1-7.jpg

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no nie.... wstrzymaj sie z dawaniem do portfolio,powalcz z proporcja-klaustrofobiczny ten pokoik i niektore elementy wyposarzenia jakies dziwne-daj delikatniejszy stol i przegiales z profilami okna -wysmukl je chodziaz jezeli nie chcesz uszczegolawiac

pozdr

Napisano

co do widoku to przyznaje sie ze jestem leniwy i nie chcialo mi sie, inna sprawa ze dosyc duzo tutaj rzeczy upchnalem i sadze ze widok za oknem dodalby jeszcze wiecej ciezaru tej scenie. co do profilow to niewarto z tego powodu jeszcze raz renderowac 2 godziny. ale napewno uwzglednie je w nastepnym renderze. mebli teraz nie bede odchudzal bo akurat taki mam gust do "solidnych" mebli. dla kotrastu obok jest kuchnia i tam beda lzejsze meble. dzieki

Napisano

kompletnie zapomnialem o tym watku, jednak sie pokusilem o wiecej renderow:

 

apartament.jpg

 

apartament2.jpg

 

apartament3.jpg

 

apartament4.jpg

 

render v-ray, meble sam modelowalem, troche pozrzynane ze stron roznych:) jakies sugestie? pozdr.

Napisano

nie wiem co wam padlo na mozgi z tymi proporcjami, mieszkanie ma 270 - chyba wyzszych sie nie robi? parapety na wys 90 a meble maja wymiary z katalogu. mieszkanie nie jest zbyt wielkie ale jakie robi sie w polsce?

Napisano

Mastahcez na drugim renderze z drugiego twojego posta pod lampą postaw ludzia i pokaż nam ze są dobre proporcje.

Ogólnie za dużo ziarna i średnie światło, ale jak na początki to nie ma tragedii.

Napisano

otworz scene, i tak jak Korbol napisal. Wstaw tam bipeda o wyskosci powiedzmy 1,8 m. Sam zobaczysz czy wszystko jest ok. Do portfolio nie dawaj tego, pomecz scene jeszcze troche. Masz kolory wyprane, za duzo szumu, wymien podloge, tekstura na mebelkach hmm nie ladna :)

 

co do widoku to przyznaje sie ze jestem leniwy i nie chcialo mi sie

 

No stary... robisz cos do portfolio by pokazac swoje umiejetnosci i mowisz ze cos Ci sie nie chcialo? Niektorzy tu po 3 godziny spia a czasami wcale aby pracke doszlifowac a tobie sie nie chcialo? Sorry ale mam alergie na lenia i agresor mi sie wlacza :)

 

Popracuj jeszcze a bedzie b dobrze. Jest potencjal ale zatracony niedorobkami. Powodzenia.

Napisano
nie wiem co wam padlo na mozgi z tymi proporcjami, mieszkanie ma 270 - chyba wyzszych sie nie robi? parapety na wys 90 a meble maja wymiary z katalogu. mieszkanie nie jest zbyt wielkie ale jakie robi sie w polsce?

 

270cm powiadasz... pozowilem sobie te Twoje proporcje wrzucic do Photoshopa i je "zachowac" o to co mi wyszlo, mysle ze lampa na wys 180cm jest BARDZO DOBRYM rozwiazeaniem.

 

pozdr

 

apartamentwymiq3.jpg

Napisano

Pablo - jestes naprawde wielkim czlowiekiem (jesli bys sie tam nie zmiescil kucajac) ALE TO LICZENIE W FOTOSZOPIE TO CI NIE WYSZLO(trzymaj sie kalkulatora), lampa jest na wysokosci 205cm a stolik ma 80cm. bipedy maja po 180cm.

bipedy.jpg

Ant-3d - spokojnie, przeciez jak widzisz ze od quotowanego posta zmienilo sie dosyc duzo, tez troche siedzialem nad tym, z szumem masz racje ale wyzsze ustawienia renderu mi wywalaja kompa. podloga to zgadzam sie ze jest brzydka ale jak mowilem to moj pierwszy raz w vrayu i jeszcze nie doszedlem do takiej wprawy w materialach jak bym chcial. wyprane kolory to inna sprawa... nie do konca rozumiem o co chodzi. a tekstura drewna na meblach, to kwestia mojego gustu vs. twojego. moze nie jest genialna ale mi wystarczy.

ogolnie o proporcjach to mysle ze sa takie kwestie jak hiper-duzy wlacznik swiatla i gazeta i klamki w oknach i te rzeczy wizualnie tak pomniejszaja ten pokoj, dzieki za pomysl z bipedem bo bym na to nie zwrocil uwagi. przeskaluje to ale zeby doszlo do nowych renderow ktore trwaja wieki na moim kompie to musicie poczekac...

Napisano

Mi też się wydaje, że jest nisko. Pierwszy render był nawet fajny ale już te z 5 posta mi się tak nie podobają. Zmniejsz skalę bumpa na podłodze. Na ostatnim renderze w tych wnękach w ścianie tez jest jakiś dziwny materiał.

Napisano

Moze pomieszczenie masz na 270cm, ale wszystkie inne obiekty wokol maja zle proporcje. Takie moje zdanie. Koniec tematu. Keep working.

 

pozdr

Napisano

A ja myśle ze to kwestia kamery... pobaw się korekcją i może daj ją trochę niżej... tak na 155cm max. (mniej więcej osoba o wzroście 170cm).

 

Pozdrawiam

Napisano

Ja tez sadze ze to jest problem zlego umiescenia kamery, ale nie tylko - mysle ze dobor elementow jet zly - masywny stolik - pewnie brdziej by pasowal taki niski kawowy , fotele sa dosc masyne, wlacznik swiatla wydaje sie byc ogromny, malo nowocesny niedelikatny, zaluzje w oknch tez jakby duze - inne meble toporne - to wszystko powoduje ze pomieszcenie wyaje sie miniaturowe , bo jak wsadziles tych bipetow to wygladaja jakby znalezli sie w mieszkaniu grubego aczkolwiek karlowatego olbrzyma :) mysle, ze jak do portfolio to lepiej zrzynac wnetrza z jakichs katalogow - nie dosc ze masz podkladke jak szlifowac swiatlo zeby bylo dobre, to masz juz przez projektantow zaaranzowane wnetrze i spoko :) - ja bym pewnie tak robil bo nie jestem architektem i roznie z tym bywa :)

 

mzoe napoczatek sproboj dodac jakichs "malych drobnych elementow np 2x mniejsze zaluzje, obniz stolik daj mniejsze panele podlogowe, odchodz te szafki/meble zbey mialy ciensze blaty czy cos, no i ta kamere obniz. pozatym ciepnij jakis widocek za oknem, i moze jakos wiecej koloru(sun +sky) w to wprowadz bo jest takie smutne :)

Napisano

spoko, no masz racje, faktycznie stanowczo za duze to wszystko, dzieki. no i mam problem z tymi proporcjami, dobry pomysl zeby wrzucac bipeda podczas pracy jak cos sam wymyslam, to sie przyda.

ten tekst z karlem mnie rozbroil:)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności