cube9090 Napisano 13 Marzec 2008 Share Napisano 13 Marzec 2008 Witam mam taki mały problem z importowaniem plików z rozszerzeniem .obj a dokładniej z przypisanymi do obiektu materiałami (.mtl) Zrobilem kilka screenów na przykładzie wygenerowanego bluszczu przez program ivy generator który zaimportowałem do maxa. Na tym screenie widac dokladnie ze tekstury np: lisci nie zostaly zaimportowane wiec zamiast nich mam biale kwadraciki A tak wygladaja materialy po zaimportowaniu pliku mtl do maxa Niewiem czy jest to jakis blad programu czy ja cos zle robie. W kazdym razie prosze o pomoc w z wiazku z ta sytuacja. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 14 Marzec 2008 Share Napisano 14 Marzec 2008 Hm, nie wiem jak to wygląda ze współpracą maxivy, ale materiały niekoniecznie max musi łykać poprawnie. Sprawdź zakładkę maps w material editorze, czy wogole władowało Ci diffuse, jeśli nie to zrób to ręcznie. O ile poprawnie zapisane zostało mapowanie uvw dla obiektu bluszczu. Może tę opcję pominąłeś jeśli takowa jest przy exporcie obj z ivy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 14 Marzec 2008 Share Napisano 14 Marzec 2008 Musisz niestety sam podać ścieżki do tekstur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się