Napisano 13 Marzec 200817 l Witam mam taki mały problem z importowaniem plików z rozszerzeniem .obj a dokładniej z przypisanymi do obiektu materiałami (.mtl) Zrobilem kilka screenów na przykładzie wygenerowanego bluszczu przez program ivy generator który zaimportowałem do maxa. Na tym screenie widac dokladnie ze tekstury np: lisci nie zostaly zaimportowane wiec zamiast nich mam biale kwadraciki A tak wygladaja materialy po zaimportowaniu pliku mtl do maxa Niewiem czy jest to jakis blad programu czy ja cos zle robie. W kazdym razie prosze o pomoc w z wiazku z ta sytuacja. Pozdrawiam
Napisano 14 Marzec 200817 l Hm, nie wiem jak to wygląda ze współpracą maxivy, ale materiały niekoniecznie max musi łykać poprawnie. Sprawdź zakładkę maps w material editorze, czy wogole władowało Ci diffuse, jeśli nie to zrób to ręcznie. O ile poprawnie zapisane zostało mapowanie uvw dla obiektu bluszczu. Może tę opcję pominąłeś jeśli takowa jest przy exporcie obj z ivy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto