Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam taki mały problem z importowaniem plików z rozszerzeniem .obj a dokładniej z przypisanymi do obiektu materiałami (.mtl) Zrobilem kilka screenów

na przykładzie wygenerowanego bluszczu przez program ivy generator który zaimportowałem do maxa.

 

 

 

bob1cm9.jpg

Na tym screenie widac dokladnie ze tekstury np: lisci nie zostaly zaimportowane wiec zamiast nich mam biale kwadraciki

 

A tak wygladaja materialy po zaimportowaniu pliku mtl do maxa

 

bob3yg2.jpg

 

 

 

Niewiem czy jest to jakis blad programu czy ja cos zle robie. W kazdym razie prosze o pomoc w z wiazku z ta sytuacja.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 4,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hm, nie wiem jak to wygląda ze współpracą maxivy, ale materiały niekoniecznie max musi łykać poprawnie.

 

Sprawdź zakładkę maps w material editorze, czy wogole władowało Ci diffuse, jeśli nie to zrób to ręcznie.

 

O ile poprawnie zapisane zostało mapowanie uvw dla obiektu bluszczu. Może tę opcję pominąłeś jeśli takowa jest przy exporcie obj z ivy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności