Skocz do zawartości

Problem importowanie formatu .obj & .mtl


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam taki mały problem z importowaniem plików z rozszerzeniem .obj a dokładniej z przypisanymi do obiektu materiałami (.mtl) Zrobilem kilka screenów

na przykładzie wygenerowanego bluszczu przez program ivy generator który zaimportowałem do maxa.

 

 

 

bob1cm9.jpg

Na tym screenie widac dokladnie ze tekstury np: lisci nie zostaly zaimportowane wiec zamiast nich mam biale kwadraciki

 

A tak wygladaja materialy po zaimportowaniu pliku mtl do maxa

 

bob3yg2.jpg

 

 

 

Niewiem czy jest to jakis blad programu czy ja cos zle robie. W kazdym razie prosze o pomoc w z wiazku z ta sytuacja.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Hm, nie wiem jak to wygląda ze współpracą maxivy, ale materiały niekoniecznie max musi łykać poprawnie.

 

Sprawdź zakładkę maps w material editorze, czy wogole władowało Ci diffuse, jeśli nie to zrób to ręcznie.

 

O ile poprawnie zapisane zostało mapowanie uvw dla obiektu bluszczu. Może tę opcję pominąłeś jeśli takowa jest przy exporcie obj z ivy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności