Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 174
  • Wyświetleń 14k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

juz chyba dofa niebede w tym projekcie meczyl. mam za slabego proca i jeden render ceny to 40-60 minut na niskich ustawieniach. wiec meczace to troche zwlaszcza jak cos niewyjdzie :P heh . musialbym miec caly weekend wolny zeby sie pobawic. zrobie jeszcze renderek z tlem i jazda do FW :P

Napisano
  • Autor

witam. mam maly problem. ustawiam sobie plejna za sunem zeby mi go nieprzyslanial. plejn ma material tla.oswietlam go dodatkowo vray lightem.

 

- czemu podczas renderowania widac tlo w BUILDING LIGHT CACHE a w prepasach juz go niema i dalej tez nie ?

 

- jakim najlepszym sposobem dodac tlo ?

- jak dodac tlo w ps'ie ?

- jak dobrze dodac tlo w maxie ?

 

dzieki

Napisano

Oj czemu to wszystko poprawiasz w PS i przez to tracisz potem na jakosci, zostaw suna tak jak byl i daj vraylighta w oknach (invisilbe) i bedzie dobrze, a jak chcesz miec lepsze na rogach scian itd to albo zwieksz LC (np tak do 1500), albo w kanale diffuse w materiale daj VrayDirt.

 

A co do tla, mozesz zawsze dac tam plane z materialem Vraylight zeby mial jednakowo jasnosc.

 

pozdr

Napisano
  • Autor

cos nie tak :/ laduje ten material vraylight i daje bitmape tam i wyrenderowalem z wartoscia 1,0 z bialym kolorem i obrazkiem i niestety za oknem jest czarno :/ pozniej zwikszylem z 1,0 na 100 i tez czarno :/ co nie tak robie ?

Napisano

no cos jest nie tak, bitmape wrzucasz do materialu vraylight, i powinno byc jasne , a umiesc ten obiekt w srodku i zobacz jak sie w srodku zachowuje.

 

pozdr

Napisano
  • Autor

dalem do domu tego plejna i w srodku domu go wyrenderowalo normalnie.

Napisano
  • Autor

malyboa, pokaze ale przed dwunasta dopiero bo mi sie render dwie i pol godziny robi. chyba dodam tlo przez fotoszopa jak mi sie uda bo nigdy tak niedodawalem. ale przy okazji dowiem sie co nie tak.

 

a jesli chodzi o swiatla to:

 

sa dwa vraylighty w dwoch oknach skierowanych do wewnatrz oczwywiscie. jedno na prawo od stolu a drugie w widocznym oknie. maja zdaje sie po 70 multip. i opcje invisible.

za oknem troche w tyle jest vraysun z multip. 0,6 o ile pamietam.

Napisano

70 multiple...hmm troche duzo, lepiej bys zjechal z ISO i przyslona w kamerze :) jesli oczywiscie uzywasz vray Psyhical camera.

 

pozdr

Napisano
  • Autor

witam ponownie :P wiec material szkla to jest wziety z arch&design glass clear. musze chyba pomyslec o zwyklej szybie z wlasnorecznie robiona tekstura. to jest chyba problem ten wlasnie :)

 

mam nadzieje ze bede mogl wreszcie tego finala wyrenderowac :P heh. ilez mozna :)

Napisano

arch&design glass clear to jest material arch z maxa ? czy poprostu jakies shadery sciagniete ?

Napisano
  • Autor

no wlasnie tylko ze niemam przepalen jak robie taki material jak na szklo w vrayu. a ten architectural to sie pojawia w vrayu.

Napisano

nie kombinuj z tymi architekuralami tylko wez na swiezej kolce w difuzie ustaw z 95/ blekitu prawie bialy, w reflect daj folloff i refract z 95% i pozamiatane ;)

Napisano
  • Autor

wlaczam vraymtl i robie blekit i obnizam do prawie bialego i w reflect wrzucam fallof, daje 95% refract i przepalen brak :/

Napisano
  • Autor

arturprx2, przepalenia to promienie slonca ktore wchodza do pomieszczenia. wtedy bardziej realna sie staje scena. a nieuzywajac glass z architectural nie mam przepalen a musze miec bo w fotoszopie nieumiem zrobic.

Napisano
  • Autor

he :) poszukam tego affect shadow . akurat mi sie render robi wiec niedlugo lukne sobie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności