Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 174
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

juz chyba dofa niebede w tym projekcie meczyl. mam za slabego proca i jeden render ceny to 40-60 minut na niskich ustawieniach. wiec meczace to troche zwlaszcza jak cos niewyjdzie :P heh . musialbym miec caly weekend wolny zeby sie pobawic. zrobie jeszcze renderek z tlem i jazda do FW :P

Napisano

witam. mam maly problem. ustawiam sobie plejna za sunem zeby mi go nieprzyslanial. plejn ma material tla.oswietlam go dodatkowo vray lightem.

 

- czemu podczas renderowania widac tlo w BUILDING LIGHT CACHE a w prepasach juz go niema i dalej tez nie ?

 

- jakim najlepszym sposobem dodac tlo ?

- jak dodac tlo w ps'ie ?

- jak dobrze dodac tlo w maxie ?

 

dzieki

Napisano

Oj czemu to wszystko poprawiasz w PS i przez to tracisz potem na jakosci, zostaw suna tak jak byl i daj vraylighta w oknach (invisilbe) i bedzie dobrze, a jak chcesz miec lepsze na rogach scian itd to albo zwieksz LC (np tak do 1500), albo w kanale diffuse w materiale daj VrayDirt.

 

A co do tla, mozesz zawsze dac tam plane z materialem Vraylight zeby mial jednakowo jasnosc.

 

pozdr

Napisano

cos nie tak :/ laduje ten material vraylight i daje bitmape tam i wyrenderowalem z wartoscia 1,0 z bialym kolorem i obrazkiem i niestety za oknem jest czarno :/ pozniej zwikszylem z 1,0 na 100 i tez czarno :/ co nie tak robie ?

Napisano

no cos jest nie tak, bitmape wrzucasz do materialu vraylight, i powinno byc jasne , a umiesc ten obiekt w srodku i zobacz jak sie w srodku zachowuje.

 

pozdr

Napisano

malyboa, pokaze ale przed dwunasta dopiero bo mi sie render dwie i pol godziny robi. chyba dodam tlo przez fotoszopa jak mi sie uda bo nigdy tak niedodawalem. ale przy okazji dowiem sie co nie tak.

 

a jesli chodzi o swiatla to:

 

sa dwa vraylighty w dwoch oknach skierowanych do wewnatrz oczwywiscie. jedno na prawo od stolu a drugie w widocznym oknie. maja zdaje sie po 70 multip. i opcje invisible.

za oknem troche w tyle jest vraysun z multip. 0,6 o ile pamietam.

Napisano

70 multiple...hmm troche duzo, lepiej bys zjechal z ISO i przyslona w kamerze :) jesli oczywiscie uzywasz vray Psyhical camera.

 

pozdr

Napisano

witam ponownie :P wiec material szkla to jest wziety z arch&design glass clear. musze chyba pomyslec o zwyklej szybie z wlasnorecznie robiona tekstura. to jest chyba problem ten wlasnie :)

 

mam nadzieje ze bede mogl wreszcie tego finala wyrenderowac :P heh. ilez mozna :)

Napisano

arturprx2, przepalenia to promienie slonca ktore wchodza do pomieszczenia. wtedy bardziej realna sie staje scena. a nieuzywajac glass z architectural nie mam przepalen a musze miec bo w fotoszopie nieumiem zrobic.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności