arturprx2 Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 ten dof jednak kuleje... proponowałbym zrobic normalnego z kamery i zobaczyc zasade
heaven Napisano 14 Kwiecień 2008 Autor Napisano 14 Kwiecień 2008 juz chyba dofa niebede w tym projekcie meczyl. mam za slabego proca i jeden render ceny to 40-60 minut na niskich ustawieniach. wiec meczace to troche zwlaszcza jak cos niewyjdzie :P heh . musialbym miec caly weekend wolny zeby sie pobawic. zrobie jeszcze renderek z tlem i jazda do FW :P
heaven Napisano 15 Kwiecień 2008 Autor Napisano 15 Kwiecień 2008 witam. mam maly problem. ustawiam sobie plejna za sunem zeby mi go nieprzyslanial. plejn ma material tla.oswietlam go dodatkowo vray lightem. - czemu podczas renderowania widac tlo w BUILDING LIGHT CACHE a w prepasach juz go niema i dalej tez nie ? - jakim najlepszym sposobem dodac tlo ? - jak dodac tlo w ps'ie ? - jak dobrze dodac tlo w maxie ? dzieki
Pablo Napisano 15 Kwiecień 2008 Napisano 15 Kwiecień 2008 Oj czemu to wszystko poprawiasz w PS i przez to tracisz potem na jakosci, zostaw suna tak jak byl i daj vraylighta w oknach (invisilbe) i bedzie dobrze, a jak chcesz miec lepsze na rogach scian itd to albo zwieksz LC (np tak do 1500), albo w kanale diffuse w materiale daj VrayDirt. A co do tla, mozesz zawsze dac tam plane z materialem Vraylight zeby mial jednakowo jasnosc. pozdr
heaven Napisano 15 Kwiecień 2008 Autor Napisano 15 Kwiecień 2008 cos nie tak :/ laduje ten material vraylight i daje bitmape tam i wyrenderowalem z wartoscia 1,0 z bialym kolorem i obrazkiem i niestety za oknem jest czarno :/ pozniej zwikszylem z 1,0 na 100 i tez czarno :/ co nie tak robie ?
Pablo Napisano 15 Kwiecień 2008 Napisano 15 Kwiecień 2008 no cos jest nie tak, bitmape wrzucasz do materialu vraylight, i powinno byc jasne , a umiesc ten obiekt w srodku i zobacz jak sie w srodku zachowuje. pozdr
heaven Napisano 16 Kwiecień 2008 Autor Napisano 16 Kwiecień 2008 dalem do domu tego plejna i w srodku domu go wyrenderowalo normalnie.
Pablo Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 No to sprawdz ustawienia mateialu szyby pozdr
malyboa Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 mozesz pokazac ustawienie swiateł ? z wievportu bardzo bym by wdzięczny :D
heaven Napisano 16 Kwiecień 2008 Autor Napisano 16 Kwiecień 2008 malyboa, pokaze ale przed dwunasta dopiero bo mi sie render dwie i pol godziny robi. chyba dodam tlo przez fotoszopa jak mi sie uda bo nigdy tak niedodawalem. ale przy okazji dowiem sie co nie tak. a jesli chodzi o swiatla to: sa dwa vraylighty w dwoch oknach skierowanych do wewnatrz oczwywiscie. jedno na prawo od stolu a drugie w widocznym oknie. maja zdaje sie po 70 multip. i opcje invisible. za oknem troche w tyle jest vraysun z multip. 0,6 o ile pamietam.
Pablo Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 70 multiple...hmm troche duzo, lepiej bys zjechal z ISO i przyslona w kamerze :) jesli oczywiscie uzywasz vray Psyhical camera. pozdr
heaven Napisano 17 Kwiecień 2008 Autor Napisano 17 Kwiecień 2008 witam ponownie :P wiec material szkla to jest wziety z arch&design glass clear. musze chyba pomyslec o zwyklej szybie z wlasnorecznie robiona tekstura. to jest chyba problem ten wlasnie :) mam nadzieje ze bede mogl wreszcie tego finala wyrenderowac :P heh. ilez mozna :)
hcpiter Napisano 17 Kwiecień 2008 Napisano 17 Kwiecień 2008 arch&design glass clear to jest material arch z maxa ? czy poprostu jakies shadery sciagniete ?
heaven Napisano 17 Kwiecień 2008 Autor Napisano 17 Kwiecień 2008 no wlasnie tylko ze niemam przepalen jak robie taki material jak na szklo w vrayu. a ten architectural to sie pojawia w vrayu.
arturprx2 Napisano 19 Kwiecień 2008 Napisano 19 Kwiecień 2008 nie kombinuj z tymi architekuralami tylko wez na swiezej kolce w difuzie ustaw z 95/ blekitu prawie bialy, w reflect daj folloff i refract z 95% i pozamiatane ;)
heaven Napisano 19 Kwiecień 2008 Autor Napisano 19 Kwiecień 2008 wlaczam vraymtl i robie blekit i obnizam do prawie bialego i w reflect wrzucam fallof, daje 95% refract i przepalen brak :/
arturprx2 Napisano 19 Kwiecień 2008 Napisano 19 Kwiecień 2008 nie bardzo rozumiem o co chodzi z tymi przepaleniami ?
heaven Napisano 19 Kwiecień 2008 Autor Napisano 19 Kwiecień 2008 arturprx2, przepalenia to promienie slonca ktore wchodza do pomieszczenia. wtedy bardziej realna sie staje scena. a nieuzywajac glass z architectural nie mam przepalen a musze miec bo w fotoszopie nieumiem zrobic.
arturprx2 Napisano 19 Kwiecień 2008 Napisano 19 Kwiecień 2008 aha zapomialem dopisac o zaznaczeniu affect shadow ;] pardom ;)
heaven Napisano 19 Kwiecień 2008 Autor Napisano 19 Kwiecień 2008 he :) poszukam tego affect shadow . akurat mi sie render robi wiec niedlugo lukne sobie.
arturprx2 Napisano 19 Kwiecień 2008 Napisano 19 Kwiecień 2008 w refraction masz to do zahaczenia ;) 1
heaven Napisano 19 Kwiecień 2008 Autor Napisano 19 Kwiecień 2008 zrobilem szybki tescik i dziala :) dzieks arturprx2, repik +
heaven Napisano 26 Kwiecień 2008 Autor Napisano 26 Kwiecień 2008 dzieki wszystkim za pomoc . wipek skonczony a praca poszla do FW. mialem cos z maxem nietak i byly problemy z wyrenderowaniem sceny. link do FW: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=49189
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się