graf_zero Napisano 9 Listopad 2002 Napisano 9 Listopad 2002 Witam wszystkich. temat bitwy wydaje mi sie ciekawy wiec postanowilem wziasc udzial. Moja scenka bedzie utrzymana w klimacie Fallouta (przynajmniej mam taka nadzieje)- bedzie przedstawiala najemnika nalezacego do jednego z klanow
graf_zero Napisano 9 Listopad 2002 Autor Napisano 9 Listopad 2002 poki co mam mniej wiecej gotowy model broni.
graf_zero Napisano 9 Listopad 2002 Autor Napisano 9 Listopad 2002 a tutaj prawie dokonczony model helmu. Wszystkie opinie mile widziane:)
Gotham Napisano 10 Listopad 2002 Napisano 10 Listopad 2002 Sugestii nie mam ;), no moze jednak... Renderujac w Brazilu zadbaj aby parametr max przy AA oscylowal w granicach 2. Te schodki nie sa zbyt reprezentatywne... Za to goraco dopinguje!
graf_zero Napisano 10 Listopad 2002 Autor Napisano 10 Listopad 2002 \"BTW. Mam nadzieje ze nie masz urazy do mnie...\" No faktycznie nie mam, bo niby za co mialbym miec?:)
graf_zero Napisano 11 Listopad 2002 Autor Napisano 11 Listopad 2002 nowy element zbroi- naramiennik z ostrzami ala Predator
Nezz Napisano 11 Listopad 2002 Napisano 11 Listopad 2002 heja No fajne te ostrza.i wydaja sie przemyslane hmm tzn w czasie ataku nie powinny dla najemnika przeszkadzac ogolnie wsio fajnie tlko troche mnie raza te nierownosci na helmie ale nie wiem jaka masz wizje wiec zaczekam na update Pozdrawiam
mckan1 Napisano 11 Listopad 2002 Napisano 11 Listopad 2002 no wlasnie nad helmem mogl bys popracowac jeszcze ale bron a szczegolnie ostrza pierwsza klasa
graf_zero Napisano 12 Listopad 2002 Autor Napisano 12 Listopad 2002 zobacze co da sie zrobic z helmem, ale jak wczesniej pisalem to nie sa jeszcze ostateczne wersje. Za to tutaj mam BARDZO wczesna wersje zbroi- model bardzo podstawowy-przed chwila ja zrobilem:D Modelowana splajnami i pokryta surfacem+meshsmooth. BTW. Czy w Maxie jest jakas taka sprytna opcja, ktora pozwalalaby na zageszczanie siatki tylko w wybranych miejscach? (pracuje na Maxie 4)
Nezz Napisano 12 Listopad 2002 Napisano 12 Listopad 2002 heja co do Twojego pytanie - jezeli chodzi Ci o zrobienie niektoorych miejsc kanciastych mozesz w meshsmooth zaznaczyc interesujace Cie linie i zwiekrzyc im wartosc crease (czy jakos tak) ..mozna tez dla wybranych linii zrobic poprostu malutki chamfer ( najlepiej stosowac to na loopach - bedzie ladnie) jak narazie zbroja ladna - tyle ze (w moim przypadku) latwiej jest najpierw wymodelowac podstawowy modelik czlowieka ..taki bardzo prosty i nieskomplikowany...i na nim budowac takie pancez..latwiej zachowac proporcje ;) Pozdrawiam
graf_zero Napisano 12 Listopad 2002 Autor Napisano 12 Listopad 2002 Nezz-Dzieki za rade- na pewno sie przyda. A co do proporcji- eszystkie elementy sa robione na bipedzie z character studio:) Sa wiec niemal idealne, ale dzieki za troske:) Oto update zbroi. Nie moge sie tylko zdecydowac ktore przetloczenie zostawic. Licze na pomoc
graf_zero Napisano 13 Listopad 2002 Autor Napisano 13 Listopad 2002 tutaj nastepny upgrade zbroi, tym razem razem z helmem
Bacry Napisano 13 Listopad 2002 Napisano 13 Listopad 2002 Bardzo ładnie:) Tylko te kółeczka jako¶ tak dziwnie wygl±daj±. To jaka¶ przyszła odmiana audi czy też po wojnie zostan± trzy kontynenty i to ma oznaczać jak±¶ olimpiadę;)
black_gopher Napisano 13 Listopad 2002 Napisano 13 Listopad 2002 Ładna zbroja, ale faktycznie z kółeczek bym zrezygnował - trochę olimpiadę przypominaj± ;)
graf_zero Napisano 13 Listopad 2002 Autor Napisano 13 Listopad 2002 to nie jest zubozona wersja audi:) ani zadna olimpiada. Ale jak sie tak przypatruhe toto faktycznie wyglada triche dziwnie. Pomysle, moze wstawie jakiegos fajnago bumpa, albo cos wymodeluje
graf_zero Napisano 14 Listopad 2002 Autor Napisano 14 Listopad 2002 pora zrobic w przerwe w modelowaniu. Czas na tekstury- tu licze na wasza pomoc bo niespecjalnie wiem jaki kolor powinien byc podstawowym dla calej tej zbroi. Czekam na sugestie
Nezz Napisano 14 Listopad 2002 Napisano 14 Listopad 2002 ja to bym stawial na odrapany metal...co zw guscie fetta ( lowca nagrow ze star wars ;) )
Bacry Napisano 15 Listopad 2002 Napisano 15 Listopad 2002 Boba Fett:). Bo Jango miał jeszcze nie porysowany:)
graf_zero Napisano 15 Listopad 2002 Autor Napisano 15 Listopad 2002 to na razie tylko poczatek. Zielony poczatek:D
graf_zero Napisano 15 Listopad 2002 Autor Napisano 15 Listopad 2002 to co widac powyzej to sam diffuse(nieskonczony zreszta). Bump i specular w drodze
graf_zero Napisano 16 Listopad 2002 Autor Napisano 16 Listopad 2002 maly ipgrade teksturek. Teraz w wersji \'prawie ostatecznej\'. Jest diffuse, bump i glossiness
Nezz Napisano 16 Listopad 2002 Napisano 16 Listopad 2002 heja fajna texturka..jesli moglbym cos doradzic....: - zminiejsz moze troche bump ( zwlaszcza na tych obdrapanych miejscach) -w tych samych miejscach ( jasny metal) moznaby troche zwiekrzyc spec ;P jakby nie bylo texturka fajowa
graf_zero Napisano 16 Listopad 2002 Autor Napisano 16 Listopad 2002 Nezz- z polyskliwoscia to mam taki problem, ze jak zwieksze wartosc glossines, to zaglebienia (utworzone bumpem) ginie, i calosc wyglada raczej dretwo. jesli chodzi i mape polyskliwosci to minialurka jest ponizej. Jak widzisz jasny metal ma na mapie kolor czarny (wieksza polyskliwosc). Aha- nie dziw sie w tym co napisalem nie ma bledu- sprawdzilem doswiadzczalnie- kolor czarny to 100 bilay to 0- jakos dziwnie, bo np. w 3ds r3 bylo na odwrot, ale nic to. Mysle ze to jest w tej chwili raczej kwestia oswietlenia
dawid Napisano 16 Listopad 2002 Napisano 16 Listopad 2002 mozesz dac np ta sama mape co do bumpa dla specular level i wtedy ci nie zginie przy wiekszym glossiness (tak s±dze)
graf_zero Napisano 16 Listopad 2002 Autor Napisano 16 Listopad 2002 mam kolejny problem- za cholere nie wiem jak powinna wygladac tekstura na ostrzach (model jest gdzies wczesniej). Moze dobrze by bylo zdefiniowac jakis material, ale bez mapy w diffuse, tylko np. w samym bump i/lub glossines? Co myslicie?
Nezz Napisano 16 Listopad 2002 Napisano 16 Listopad 2002 heja ostrza wygladaja jakby byly zaostrzone z jednej strony wiec w tym miejscu mozesz dac jasniejszy metal a na rogach/bokach/krawedziach troche brudu/rdzy ja bym to wszio troche ochlapal keczapem ale to juz drobiazg powodzenia!
graf_zero Napisano 17 Listopad 2002 Autor Napisano 17 Listopad 2002 Tutaj tylko taki maly apel. LUDZIE! Uzywajcie MultiResa! W tym malym narzedziu tkwi ogromny potencjal! Ja sie dzisziaj przekonalem o tym, jak tym wspanialym narzedziem zredukowalem liczbe scianek modelu z 35000 do 14000- i to bez wiekszych strat na jakosci! GORACO POLECAM MULTIRESA!!!
Jacek12 Napisano 17 Listopad 2002 Napisano 17 Listopad 2002 mam problem z maxem poprostu brakuje mi zasobów może ktoś mi poradzi
graf_zero Napisano 18 Listopad 2002 Autor Napisano 18 Listopad 2002 maly update tekstur- tym razem na otrzach. Reszta tekstur jest prawie gotowa, wrzuce pozniej. Poki co trzeba dorobic jakiegos ludka do zbroi:D
graf_zero Napisano 18 Listopad 2002 Autor Napisano 18 Listopad 2002 Jacek12- twoj post nadaje sie raczej do dzialu pomoc niz bitwa. Opisz tam dokladnie o co chodzi a na pewno ktos Ci pomoze
graf_zero Napisano 18 Listopad 2002 Autor Napisano 18 Listopad 2002 Albo np. napisz tutaj dokladnie o co ci chodzi- moze cos wymysle:)
Bacry Napisano 18 Listopad 2002 Napisano 18 Listopad 2002 Fajnie to wygląda, tylko na pancerzu ostrza jest za duży specular (chyba). A krew za bardzo rozmyta. Ale fajnie wyszedł efekt ostrzenia (te zadrapania)
graf_zero Napisano 19 Listopad 2002 Autor Napisano 19 Listopad 2002 brakuje jeszcze paru tekstur i... otoczenia:D ale na to potrzeba jeszcze troche czasu:)
Gotham Napisano 19 Listopad 2002 Napisano 19 Listopad 2002 Hej! Wczesniej nic nie pisalem, bo szedles w dobra strone, ale po kolei... Chodzi o to ze modele zapowiadaly duzo leprze tekstury! A tu BAH... Wez nad nimi jeszcze popracuj, bo psuja troche efekt... Poza tym troche blizej poczatkowego nurtu prosze ;)
graf_zero Napisano 20 Listopad 2002 Autor Napisano 20 Listopad 2002 Gotham-bylbym wdzieczny za nieco bardziej konkretne rady co do tekstur (bo \'popracuj nad nimi niezvyt wiele mi mowi)- powiedz co Ci sie nie podoba, a ja postaram sie to poprawic BTW.-wole modelowac niz teksturowac:D co chyba widac:D
graf_zero Napisano 20 Listopad 2002 Autor Napisano 20 Listopad 2002 a, bylbym zapomnial, czy moge np. wrzucic gotowa teksture nieba(ew. zeskanowane zdjecie)? Czy takie cos jest niedozwolone?
azazel Napisano 24 Listopad 2002 Napisano 24 Listopad 2002 model zapowiadal leprze fajererki :( te texturki zabraly dzysze temu modelowi .. wywal to wsztsko i zmien troszke koncepcje textur .. moze troszke bardzej futyrysteczne .. cos jak popekany chrom z peknieciami i do tego jakies otpryski i cyferko gdzieniegdzie .. moim zdaniem to by nawet fajnie wygladalo .. ale moze sie myle .. ale napewno to co tera widze nie jest ladne :(
Gotham Napisano 27 Listopad 2002 Napisano 27 Listopad 2002 Co mi sie nie podoba w teksturkach? No jakby na to nie patrzec to nie da sie stwierdzic co to za material. Rysy przypominaja plamy... Wiesz takie rzeczy. Juz lepiej nadaj mu raytrace o srednim parametrze. W tym momencie przy odpowiednim tle bedzie wygladal na chrom, tyle ze tak idealny pancerz nie mogl by nigdzie istniec wiec stworz biala teksture z ostrymi czarnymi cieciami, podloz ja pod raytrace i bump. Aby nie wydluzac obliczen chropowatosciami na warstwie bump, taka mape dodaj do spec level, efekt podobny (w tym przypadku) a obliczenia o wiele szybsze. Na koniec, niech ci tylko do glowy nie przyjdzie robienie tego w scanline, co jak co, ale Raytrace tam chyba nigdy nie bedzie dobrze dzialal, jest wolny i niedokladny... Zreszta, rob jak uwazasz.
JagdPanz Napisano 28 Luty 2003 Napisano 28 Luty 2003 Kurde, model zapowiadał się faktycznie świetnie. Nawet te kółka miały sens (wbrew opinii innych). Ale ta zbroja (pancerz) na koniec sporo straciła.... Tekstura pozbawiła ją chyba szczegółów... Od zieleni lepsza była by jaśniejsza, szaro-niebieskawa, albo pasywnie szara. Zieleń tu nie pasuje....
Rekomendowane odpowiedzi