Skocz do zawartości

ogień wojny- najemnik


graf_zero

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 42
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

heja

 

No fajne te ostrza.i wydaja sie przemyslane hmm tzn w czasie ataku nie powinny dla najemnika przeszkadzac

 

ogolnie wsio fajnie tlko troche mnie raza te nierownosci na helmie ale nie wiem jaka masz wizje wiec zaczekam na update

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacze co da sie zrobic z helmem, ale jak wczesniej pisalem to nie sa jeszcze ostateczne wersje. Za to tutaj mam BARDZO wczesna wersje zbroi- model bardzo podstawowy-przed chwila ja zrobilem:D Modelowana splajnami i pokryta surfacem+meshsmooth.

BTW. Czy w Maxie jest jakas taka sprytna opcja, ktora pozwalalaby na zageszczanie siatki tylko w wybranych miejscach? (pracuje na Maxie 4)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heja

 

co do Twojego pytanie - jezeli chodzi Ci o zrobienie niektoorych miejsc kanciastych mozesz w meshsmooth zaznaczyc interesujace Cie linie i zwiekrzyc im wartosc crease (czy jakos tak)

..mozna tez dla wybranych linii zrobic poprostu malutki chamfer ( najlepiej stosowac to na loopach - bedzie ladnie)

 

jak narazie zbroja ladna - tyle ze (w moim przypadku) latwiej jest najpierw wymodelowac podstawowy modelik czlowieka ..taki bardzo prosty i nieskomplikowany...i na nim budowac takie pancez..latwiej zachowac proporcje ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nezz-Dzieki za rade- na pewno sie przyda. A co do proporcji- eszystkie elementy sa robione na bipedzie z character studio:) Sa wiec niemal idealne, ale dzieki za troske:) Oto update zbroi. Nie moge sie tylko zdecydowac ktore przetloczenie zostawic. Licze na pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heja

fajna texturka..jesli moglbym cos doradzic....:

- zminiejsz moze troche bump ( zwlaszcza na tych obdrapanych miejscach)

-w tych samych miejscach ( jasny metal) moznaby troche zwiekrzyc spec ;P

 

jakby nie bylo texturka fajowa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nezz- z polyskliwoscia to mam taki problem, ze jak zwieksze wartosc glossines, to zaglebienia (utworzone bumpem) ginie, i calosc wyglada raczej dretwo. jesli chodzi i mape polyskliwosci to minialurka jest ponizej. Jak widzisz jasny metal ma na mapie kolor czarny (wieksza polyskliwosc). Aha- nie dziw sie w tym co napisalem nie ma bledu- sprawdzilem doswiadzczalnie- kolor czarny to 100 bilay to 0- jakos dziwnie, bo np. w 3ds r3 bylo na odwrot, ale nic to. Mysle ze to jest w tej chwili raczej kwestia oswietlenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heja

 

ostrza wygladaja jakby byly zaostrzone z jednej strony wiec w tym miejscu mozesz dac jasniejszy metal a na rogach/bokach/krawedziach troche brudu/rdzy

ja bym to wszio troche ochlapal keczapem ale to juz drobiazg

 

powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj tylko taki maly apel. LUDZIE! Uzywajcie MultiResa! W tym malym narzedziu tkwi ogromny potencjal! Ja sie dzisziaj przekonalem o tym, jak tym wspanialym narzedziem zredukowalem liczbe scianek modelu z 35000 do 14000- i to bez wiekszych strat na jakosci! GORACO POLECAM MULTIRESA!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej! Wczesniej nic nie pisalem, bo szedles w dobra strone, ale po kolei...

 

Chodzi o to ze modele zapowiadaly duzo leprze tekstury! A tu BAH... Wez nad nimi jeszcze popracuj, bo psuja troche efekt... Poza tym troche blizej poczatkowego nurtu prosze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

model zapowiadal leprze fajererki :( te texturki zabraly dzysze temu modelowi .. wywal to wsztsko i zmien troszke koncepcje textur .. moze troszke bardzej futyrysteczne .. cos jak popekany chrom z peknieciami i do tego jakies otpryski i cyferko gdzieniegdzie .. moim zdaniem to by nawet fajnie wygladalo .. ale moze sie myle .. ale napewno to co tera widze nie jest ladne :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mi sie nie podoba w teksturkach? No jakby na to nie patrzec to nie da sie stwierdzic co to za material. Rysy przypominaja plamy... Wiesz takie rzeczy. Juz lepiej nadaj mu raytrace o srednim parametrze. W tym momencie przy odpowiednim tle bedzie wygladal na chrom, tyle ze tak idealny pancerz nie mogl by nigdzie istniec wiec stworz biala teksture z ostrymi czarnymi cieciami, podloz ja pod raytrace i bump. Aby nie wydluzac obliczen chropowatosciami na warstwie bump, taka mape dodaj do spec level, efekt podobny (w tym przypadku) a obliczenia o wiele szybsze. Na koniec, niech ci tylko do glowy nie przyjdzie robienie tego w scanline, co jak co, ale Raytrace tam chyba nigdy nie bedzie dobrze dzialal, jest wolny i niedokladny... Zreszta, rob jak uwazasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, model zapowiadał się faktycznie świetnie. Nawet te kółka miały sens (wbrew opinii innych). Ale ta zbroja (pancerz) na koniec sporo straciła....

Tekstura pozbawiła ją chyba szczegółów...

Od zieleni lepsza była by jaśniejsza, szaro-niebieskawa, albo pasywnie szara. Zieleń tu nie pasuje....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności