wizz Napisano 19 Marzec 2008 Napisano 19 Marzec 2008 Witam to znowu ja :) mam taki problem, nakładam texturke z kanałem alpha na model i tam gdzie ma być przeźroczyste to faktycznie jest przeźroczyste ale cały model jest przeźroczysty, chciałbym zrobić to tak aby shader pozostał widoczny a tylko elementy textury były przeźroczyste :/ pytanie jak w maxie to jakos to wszystko smigało bez zbednych wynalazków :) pozdrawiam
Sebastian Ozga Napisano 19 Marzec 2008 Napisano 19 Marzec 2008 Sprawdź, jakby to określił prezydent, czy czarne jest czarne, a białe jest białe.
wizz Napisano 19 Marzec 2008 Autor Napisano 19 Marzec 2008 nie w tym problem panie :) alpha channel w texturze działa prawidłowo czarnych fragmentów textury nie widać co za tym idzie nie widać fragmentów modelu ! :) chodzi o to zeby nie bylo widać kawałków textury ale zeby model bylo widać :) podam moze przyklad , butelka ze szkła , chce na niej zrobić napis, jak dam texture z kanałem alpha to napis ładnie widać na butelce jednak butelka jest przeźroczysta :/ i materiału butelki nie widać :) namieszałem :D
Destroyer Napisano 19 Marzec 2008 Napisano 19 Marzec 2008 możesz do tego użyć layered texture node dajesz texturę z alphą na pierwszy slot a na drugi kolor podstawowy może to być ramp a jedym kolorem inna textura lub co tam sobie chcesz :) pewnie jest jeszcze inny sposób ale nie chce mi się sprawdzać teraz :)
brumugun Napisano 19 Marzec 2008 Napisano 19 Marzec 2008 Albo uzyj node'a stencil: Do maski alpha idzie ;) http://www.digitaltutors.com/digital_tutors/video.php?v=559
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się